Pagina 1 van 28 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 332

Discussie: Centraal Honkbal Topic

Hybrid View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
    Administrator Bestuur ijshockey.com Remco Bambacht's schermafbeelding
    Liked
    115

Standaard Centraal Honkbal Topic

In navolging van het topic over de prachtige wielrensport, leek het me ook een goed moment voor een honkbaltopic. Oktober staat voor de deur en dus worden de plekken voor de play-offs verdeeld. Even kijken hoeveel honkbalfans zich hier begeven.

Om de discussie op gang te helpen per divisie mijn voorspelling voor de play-offs:

American League:

East :

Tampa Bay gaat verrassend deze divisie winnen en troeft daarmee de twee rijkste ploegen Boston en New York af. Vannacht won Tampa Bay met 10-3 van Boston en dat leek mij de beslissing. Overigens komt er ondanks het leuke spel en de successen nog geen hond kijken bij Tampa Bay. Vannacht zaten er volgens mij meer fans van Boston dan van de thuisploeg...

Central:

Chicago White Sox is daar de koploper. Naaste achtervolger Minnesota staat slechts 2,5 wedstrjd achter maar is bezig aan een slechte periode. Daarom ga ik voor de White Sox hoewel ik persoonlijk meer heb met Minnesota. Veel bepalende spelers kwijtgeraakt maar onder leiding van de geweldige Justin Morneau en Joe Mauer toch weer een kandidaat voor de prijzen!

West:

Is al lang beslist. Los Angeles Angels staan een straatlengte voor op Texas. Los Angeles lijkt het sterkste team maar ik denk maar aan 1 woord bij de Angels: Choke!

Wild Card:

De Wild Card van de American League gaat ongetwijfeld naar Boston. Met nog tien wedstrijden te gaan heeft Boston een voorsprong van 7 wedstrijden op Minnesota en 8 op de Yankees (hahahaha).

National League:

Vooruit maar....dan ook een voorspelling van de National League hoewel ik zelf een fan ben van de American League.

East:

Net als vorig jaar is het weer ongelooflijk spannend in deze divisie. Het gaat net als vorig jaar weer tussen Philadelphia en de New York Mets. Vorig jaar verspeelde de Mets in de laatste weken op dramatische manier hun koppositie. Momenteel staat Philly een halve wedstrijd voor op de Mets. Mijn keuze; dit jaar lukt het wel voor de Mets!

Central:

In de Central divisie ook een herhaling van vorig jaar. Chicago Cubs en Milwaukee Brewers strijden om de eerste plaats. Milwaukee beleeft echter een zwakke periode (net als vorig seizoen) en lijken daarom weer de play-offs mis te lopen. Coach Ned Yost kreeg ontslag en Dale Sveum mag proberen de ploeg weer aan het winnen te krijgen. Mijn voorspelling: Cubs gaan het weer halen!

West:

Deze divisie leek lange tijd een prooi te worden voor Arizona. Onder leiding van pitcher Brandon Webb (inmiddels al 21 zeges!!!) leek er geen vuiltje aan de lucht. Tot de komst van Manny Ramirez in LA. Ramirez bleek een positief effect te hebben op de Los Angeles Dodgers die inmiddels Arizona zijn voorbijgestreefd en 3,5 wedstrijd voorsprong hebben.

Wild Card:

De race om de Wild Card gaat tussen NY Mets, Philadelphia, Chicago Cubs, Milwaukee en Houston Astros. Twee daarvan vallen automatisch af als winnaar van de divisie. Ik gok dat Philly net tekort komt voor winst in de divisie maar wel de Wild Card zal binnen slepen.

Administrator Bestuur ijshockey.com Joep Meijsen's schermafbeelding
    Liked
    140

Standaard Re: Centraal Honkbal Topic

Leuk stuk. Ik heb het jarenlang gevolgd, vooral begin jaren negentig toen Sportnet nog uitzond. Kijk tegenwoordig af en toe een wedstrijd om NASN, maar alle standen bijhouden doe ik lang niet meer. Cincinatti was altijd mijn team, met Chris Sabo..
    "Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in."
    Godfried Bomans

Liked
    115

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joep Meijsen Bekijk bericht
    Cincinatti was altijd mijn team, met Chris Sabo..
    Jammer dat Cincinatti nu misschien wel het meest troosteloze team in de MLB is.

Liked
    140

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remco Bambacht Bekijk bericht
    Jammer dat Cincinatti nu misschien wel het meest troosteloze team in de MLB is.
    Tsja

Zonder Marge Schott zal het wel lastig zijn. Tikkeltje controversiële dame wel, maar goed.

http://en.wikipedia.org/wiki/Marge_Schott
    "Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in."
    Godfried Bomans

Liked
    115

Chicago White Sox won afgelopen nacht de beslissingswedstrijd om de titel in de AL Central. Chicago won met 1-0 dankzij een homerun van Jim Thome.

De matchups voor de play-offs zijn nu als volgt.
    American League:

Tampa Bay - Chicago White Sox (White Sox zijn de kampioen van 2005)
    Boston - LA Angels (Boston versloeg LAA al 2 keer sinds 2004 in de halve finales, maar door blessures van sterpitcher Beckett en de MVP van 2007 Mike Lowell zie ik Boston dit keer helaas niet winnen)

National League:

Chicago Cubs - LA Dodgers (Cubs voor het laatst kampioen in 1907 en 1908...)
    Milwaukee - Philadelphia

Vanavond en vannacht de ideale honkbalvond op NASN met eerst MIL - PHI dan CHC - LAD en als afsluiter om 04.00 BOS - LAA. Vroeg slapen en om 4 uur opstaan dus voor mij

Mijn voorspelling voor de World Series: LA Angels - Chicago Cubs...

NHL regular Jasper Maassen's schermafbeelding
    Fav. team
    Eaters, Panters
    Liked
    100

Chicago White Sox won afgelopen nacht de beslissingswedstrijd om de titel in de AL Central. Chicago won met 1-0 dankzij een homerun van Jim Thome.
    Dat lijkt verdomd veel op Jim Thorpe, maar die is al een tijdje dood...

Liked
    140

Go Rays Go.
    Godfried Bomans

Liked
    115

Go Rays Go.
    You are so funny.....

Liked
    140

You are so funny.....
    Het was toch wel verdiend?
    Godfried Bomans

Liked
    115

Het was toch wel verdiend?
    Ik vind van niet! Met Mike Lowell (MVP van vorig seizoen) en een fitte Josh Beckett was het wel gelukt...

Pagina 1 van 28 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten