Pagina 3 van 32 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 315

Discussie: Nieuwe gebruikers

Mini Jan Vos's schermafbeelding
    Fav. team
    TML
    Liked
    0

Standaard Re: Nieuwe gebruikers

Hallo,
    Ik speel het mooiste spelletje ter wereld als sinds mijn tiende bij de flyers in Heerenveen. Op jonge leeftijd ging ik met vele anderen vier tot vijf maal per week vrij schaatsen op Thialf. Ik had een abonnement met een trainingszegel van 25 gulden voor het ijshockey. Onze toemalige trainer was Guy Hatsey (hopelijk heb ik zijn achternaam goed genoteerd). Hij legde bij mij en vele anderen de basis van dit o zo mooie spel. Tot op de dag van vandaag ben ik hier nog steeds aan verslaafd.
    Als clubmens speel ik dus al 36 jaar onafgebroken bij de flyers. Met als hoogtepunt in 1977/78 het kampioenschap met de B junioren, met als trainer Leo Koopmans, en in 2005 met het recreatieteam de Ugly faces.
    Na jaren teamleider te zijn geweest bij de UF, wilde ik wat voor mijn club terug doen door zitting te nemen in het jeugdbestuur. Een prachtige tijd, waar ik verantwoordelijk was voor oa de merchandice. In deze jaren hebben wij een jeugdrecreatie opgezet die later de naam Bantams kreeg. Met dit team ben ik als mede trainer in seizoen 2007/2008 kampioen van Nederland geworden.
    Ik speel nu alweer een aantal jaren bij recreatieteam de Slapsticks met veel plezier. Natuurlijk ben ik ook lid van de supportersvereniging. Niet dat ik hier veel gebruik van maak, maar ik vind dat ieder die enig affiniteit met de club heeft hier lid van moet zijn. Het brengt ons via oa de meet and greet in contact met de spelers en houdt op de hoogte wat er zich binnen de club afspeeld.
    Ik ben het met Harry eens dat de Noordelijke helft van Nederland best wel een up date kan gebruiken. Ik heb aan Assen goede herinneringen, het zou mooi zijn dat ook in die hoek weer een ijshockeyhal geplaatst werd. Jammer dat v/d Most geen liefhebber is.
    Mei stikeltrie en froulju moat men tige oppasse.

Mini
    Liked
    1

Hallo,
    Ik lees nu al een tijdje mee op dit forum. Aangezien het vakantietijd is geworden en ik dus meer tijd heb ga ik me denk ik maar eens mengen in de discussies. Het Nijmeegse gehalte moet duidelijk een beteje opgekrikt worden...

Op dit moment ben ik goalie bij de Pubstars (3e divisie). Ik speel hier nu 4 seizoenen en daarvoor heb ik vanaf mijn vierde de hele jeugdopleiding van Nijmegen doorlopen en daar de nodige kampioenschappen behaald met veel Nijmeegse jongens die nu helaas niet meer in Nijmegen spelen.

B-Junior Roy Derkse's schermafbeelding
    Liked
    24

Hoi,

Ik ben Roy Derkse, Speel nu ongeveer 7 jaar bij de Saints nijmegen en ook bij Heyendaal. Ben enorm fan van de Philadelphia flyers. hoop er ooit nog naar toe te kunnen om het een keer live mee te maken.

groeten

Mini
    Liked
    0

Smile Re: Nieuwe gebruikers

Bij deze maak ook ik gebruik om me even voor te stellen.

Ben Maurice Birx, 37 jaartjes jong en woonachtig te Stein en natuurlijk al jaren een vaste supporter van de EATERS.

Speel nu 5 jaar een leuk potje ijshockey in de eu-regio competitie bij de TIGERS Geleen.

5. Likes voor deze posting:

Welp Beau van Engelen's schermafbeelding
    Liked
    0

Heb me blijkbaar nog niet voorgesteld hier.
    Ben Beau, 22 jaar oud al weer en woon in Utrecht.
    IJshockeyde van mijn 12e tot mijn 19e voor IJ.C.U. en tegenwoordig speel ik alweer 3 jaar bij de Buccaneers in de gezellige studenten competitie

edit: Vanaf augustus ga ik 4 maanden in Ottawa studeren, dus speel ik uiteraard daar in die periode. Doe ook nog skaterhockey bij het 2e van Utrecht Disaster
    Laatst gewijzigd door Beau van Engelen : 29 juli 2008 om 16:59

NHL regular Sven van de Wall's schermafbeelding
    Liked
    23

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beau van Engelen Bekijk bericht
    Heb me blijkbaar nog niet voorgesteld hier.
    Ben Beau, 22 jaar oud al weer en woon in Utrecht.
    IJshockeyde van mijn 12e tot mijn 19e voor IJ.C.U. en tegenwoordig speel ik alweer 3 jaar bij de Buccaneers in de gezellige studenten competitie

Van Harte welkom hier

ps kom een keer een pilsje drinken in geleen
    1. daarom is geen reden als je van de ladder valt ben je snel beneden

Junior A Lou-Ann Bartels's schermafbeelding
    Fav. team
    Ch.Blackhawks/P.Penguins
    Liked
    120

01-08-2008
    We verwelkomen ons nieuwste forumlid, IJshockey.com. ????
    Ik zie wel meer namen als 'hockeyguy' etc. Ik dacht dat je je echte naam op moest geven. Nieuw lid ijshockey.com komt toch wel erg raar over...
    Pittsburgh Penguins Stanley Cup Champions 2009, 2016, ​2017
    Chicago Blackhawks Stanley Cup Champions 2010, 2013, 2015.

Forumlegende (✝ 03/07/09) Raymond Tellers's schermafbeelding
    Fav. team
    Geleen, Krefeld, Schwenningen
    Liked
    106

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lou-Ann Bartels Bekijk bericht
    01-08-2008
    Ik zie wel meer namen als 'hockeyguy' etc. Ik dacht dat je je echte naam op moest geven. Nieuw lid ijshockey.com komt toch wel erg raar over...
    Ik denk dat ze wel aangemeld worden, maar niet geactiveerd ... dus zonder rechten tot schrijven en subfora ... forums ... uhmmm ... fora ... whatever Lezen kunnen ze ook zonder aanmelding.

Bestuur IJshockey.com Fintan Planting's schermafbeelding
    Liked
    118

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lou-Ann Bartels Bekijk bericht
    01-08-2008
    Ja, dat verdient wel enige uitleg

Ik ben aan het experimenteren met RSS-feeds die automatisch een thread openen bij elk nieuw artikel op IJshockey.com. Die postings moeten door een user worden gedaan; daarvoor heb ik gisteravond bovenstaand account aangemaakt. Dit account zal - als we deze feeds inderdaad gaan implementeren - dan ook alleen daarvoor gebruikt worden.

De standaard regels met betrekking tot gebruikersnamen blijven verder gewoon bestaan.

NHL regular Sven van de Wall's schermafbeelding
    Liked
    23

Gelukkig weet niemand hoe ik echt heet
    1. daarom is geen reden als je van de ladder valt ben je snel beneden

Regels voor berichten