Pagina 1 van 32 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 315

Discussie: Nieuwe gebruikers

Bestuur IJshockey.com Fintan Planting's schermafbeelding
    Liked
    118

Standaard Nieuwe gebruikers

Nieuwe gebruikers van dit forum kunnen zich vanaf nu in deze thread voorstellen. Voorstellen is natuurlijk puur op vrijwillige basis, maar het kan voor de andere leden interessant zijn om te lezen waar je vandaan komt, van welke club je fan bent en hoe je op dit forum terecht bent gekomen.

Bovendien geeft het iedereen meteen de kans om de reply-knop eens te proberen voor ze aan het echte werk beginnen.

2. Likes voor deze posting:

Alexander Ivanov
    Guest

Standaard Re: Nieuwe gebruikers

Ik wil me even voorstellen. Ben in Krasnodar (Rusland) geboren, woon 5 jaar in NL. ik doe ijshockey in Nijmegen (een cursus voor de studenten) en sinds 87 fan van Penguins. De favorite spelers zijn: Makarov, Larionov, Lemieux, Crosby en Malkin.

4. Likes voor deze posting:

Nationaal team Ivo Willems's schermafbeelding
    Fav. team
    Nijmegen Devils, Colorado Avalanche, Montreal Canadiens
    Liked
    274

Welkom op het forum Alexander, hoop dat je het naar je zin gaat hebben hier

Start je eigen hockey speler, join op www.vhlforum.com

Junior A Stefan Bouma's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers Heerenveen / Pittsburgh Penguins
    Liked
    267

Bekende naam Alexander IVANOV!

Eredivisie Jack Keijbets's schermafbeelding
    Fav. team
    EATERS
    Liked
    426

hallo ik ben jack keijbets woon in sittard limburg zie graag het spelletje op het ijs en ga erna graag naar de kantine om bij te praten mijn club is eaters geleen dat ik al 15 jaar zie spelen ik ga ook vaker naar uitwedstrijden leuk om andere mensen te leren kennen

8. Likes voor deze posting:

NHL regular Harry Koenen's schermafbeelding
    Fav. team
    Unis Flyers
    Liked
    1.212

Hallo,
    Ben sinds 2007 op het landelijk forum. Bezoek mijn favoriete club De Flyers al sinds 1969 en ben zelfs jeugdlid geweest. Heb altijd vanuit de jeugdtijd heel goede herinneringen aan de club en ook de supp.club. Heb de Amstel Tijgers nog meegemnaakt dat ze in de open lucht speelden.
    In begin jaren ´70 was heerenveen altijd uitverkocht. Was in de competitie met iets van 10 teams waarvan een stuk of vier uit Belgie. Pas latyer met de FF raakte het stadion weer uitverkocht.
    Vind dat de supp.verenigingen onderling de sfeer in de stadions kunnen bepalen. Daarom is het volgens mij van belang dat zoveel mogelijk supporters lid zijn van een SV. Dan kunnen zaken goed geregeld worden en zijn supporters onderling gewis van veilig bezoek in uitwedstrijden.
    Wat is er nou mooier dat je zonder dat je het met elkaar eens hoeft te zijn toch een goede onderlinge band kan hebben. Is voor de spelers ook mooi.
    Woonde voorheen tot mijn 18e in Heerenveen en daarna elders in het land en nu in het Noord/drentse Roden maar blijf supporter van De Flyers, alhoewel ik GIJS natuurlijk ook een warm hart toe draag. Hoe meer clubs op hoogste nivau wat beter. ZOu daarom ook graag weer een ijshal en club in Assen zien.

Ga graag naar Tsjechie om in Karlovy Vary daar mijn favoriete club te bezoeken.
    Laatst gewijzigd door Harry Koenen : 25 mei 2008 om 20:17

Hall of Fame Piet de Kort's schermafbeelding
    Fav. team
    DESTIL TRAPPERS TILBURG
    Liked
    2.044

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Koenen Bekijk bericht
    Vind dat de supp.verenigingen onderling de sfeer in de stadions kunnen bepalen. Daarom is het volgens mij van belang dat zoveel mogelijk supporters lid zijn van een SV. Dan kunnen zaken goed geregeld worden en zijn supporters onderling gewis van veilig bezoek in uitwedstrijden.
    Zonder lid te zijn van een SV kan dit ook, Harry. Zoals ik al zo vaak heb geschreven; op het ijs moet het gebeuren! Rondom het ijs mag je je team steunen, doch er moet gezelligheid heersen! Na de wedstrijd pilsje drinken en wachten op de volgende wedstrijd.
    Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!!
    Grüsse von Piet von dem Trappers, Piet from the Treppers alias Piet vd Trappers, die nu al zeker weet dat het 1e van DESTIL Trappers Tilburg met Bo Subr aan het roer wederom KAMPIOEN van Duitsland gaat geworden. De kleine gerepareerde Oberligabeker van het seizoen 2015/2016 staat al in Tilburg. Let wel: er kan er maar 1 de eerste zijn. ZOALS ONZE VOORZITTER SCHREEF: Nie lullen maar pullen met bier vullen!!!

Hall of Fame Emile Joosten's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    2.045

Cool Re: Nieuwe gebruikers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet de Kort Bekijk bericht
    Zonder lid te zijn van een SV kan dit ook, Harry.
    Maar ja, dan word je nooit supporter van het jaar!!!
    Gauw aanmelden dus Piet!!
    de beste burger is een Tilburger;
    Emile

Hall of Fame Piet de Kort's schermafbeelding
    Fav. team
    DESTIL TRAPPERS TILBURG
    Liked
    2.044

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emile Joosten Bekijk bericht
    Maar ja, dan word je nooit supporter van het jaar!!!
    Gauw aanmelden dus Piet!!
    Dan maar niet, Ome Emile!
    Grüsse von Piet von dem Trappers, Piet from the Treppers alias Piet vd Trappers, die nu al zeker weet dat het 1e van DESTIL Trappers Tilburg met Bo Subr aan het roer wederom KAMPIOEN van Duitsland gaat geworden. De kleine gerepareerde Oberligabeker van het seizoen 2015/2016 staat al in Tilburg. Let wel: er kan er maar 1 de eerste zijn. ZOALS ONZE VOORZITTER SCHREEF: Nie lullen maar pullen met bier vullen!!!

NHL regular Harry Koenen's schermafbeelding
    Fav. team
    Unis Flyers
    Liked
    1.212

Piet,
    Hoeft niet maar zou graag meer organisatie zien. Binnen eigen club kan het veelal ook beter in onderlinge verhoudingen....Weet van een groot aantal supporters ook niet wie het zijn en als je wat meer van elkaar weet dan is de betrokkenheid ook vaak gezelliger....lijkt mij.
    Weet immers sinds afgelopen seizoen ook Wie jij bent maar nog niet helemaal WAT je bent.

Nou ja een supporter wiens club 2x een kampioenschap heeft gehaald maar dat had ik liever NIET geweten.....

Pagina 1 van 32 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten