Weergegeven resultaten: 1 tot 1 van 1

Discussie: Voorbeschouwing tilburg trappers - esc wohnbau moskitos essen

Hall of Fame Emile Joosten's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    2.113

Standaard Voorbeschouwing tilburg trappers - esc wohnbau moskitos essen

Ook vanavond moet er weer voor lege tribunes worden gespeeld en kan het publiek Trappers niet naar grotere hoogten opzwepen.
    Naar verwachting zal ook vanavond voor ons geen gunstig bericht uit de persconferentie naar buiten komen.

Gelet op de nog immer oplopende besmettingen en de nog niet afgeronde boostercampagne verwacht ik dat we nog even vanaf het beeldscherm
    de wedstrijden zullen moeten volgen.
    Ziekenhuisopnames lopen nu nog langzaam terug maar zullen vanaf medio volgende week naar verwachting gaan stijgen.

Ik denk en hoop dus dat we in het weekend van 29 en 30 januari (de dubbel tegen Black Dragons Erfurt) weer de hal in zullen mogen.
    Pin me er niet op vast want ook ik speculeer slechts en wil niet al te pessimistisch zijn.

Hoe dan ook, vanavond staat er weer een mooie wedstrijd op het programma tegen Moskitos Essen.
    Moskitos staat op de elfde plaats in de competitie en doet het daarmee deze jaargang niet echt goed.
    Toch geen slecht team waarvan ik meer had verwacht.

Essen staat momenteel niet minder dan 21 punten van een zesde plaats verwijderd, een plaats die recht geeft op rechtstreekse plaatsing
    voor de play-offs.
    Dat lijkt me nauwelijks nog een haalbare kaart voor het team van Frank Petrozza en dus zal men zich richten op een plaatsje tussen
    6 en 11 waardoor via een goede tussenronde na afloop van de reguliere competitie in extremis nog een play-off plaatsing behaald kan worden.

Beide teams stonden dit seizoen al tweemaal tegenover elkaar.
    Op 22-10-21 werd thuis gewonnen met 6-1; er waren 2058 toeschouwers aanwezig (hoe tof was dat!!).
    Op 19-12-21 werd in Essen met 1-6 gewonnen. Reno de Hondt scoorde maar liefst vier goals en de enige tegentreffer werd gescoord door Mitch Bruijsten.

Wat statistische vergelijkingen:
    Op de POWERPLAY scoort Essen 15,9% tegen Trappers 30%.

Essen leverde tot nu toe 976 schoten op goal waarvan 98 doel troffen; dus een doelefficiŽntie van 10%.
    Trappers schoot 1162 maal op goal en scoorde 130 doelpunten; doelefficiŽntie 11,2%.

Groter is het onderscheid bij de geÔncasseerde goals:
    Essen kreeg 142 tegendoelpunten; gemiddeld per wedstrijd 4,44.
    Trappers moest 67 maal vissen en dat levert een gemiddelde van 2,23 per wedstrijd op.

Kort door de bocht kunnen we zeggen dat de aanval van Moskitos goed is maar de verdediging matig.

We zien die aanvallende kracht terug bij de vergelijking van de TOPSCORERS:
    #19 Enrico Saccomani scoorde 22 goals en gaf 18 assists (40 punten);
    #20 Mitch Bruijsten scoorde 17 goals en gaf 21 assists (38 punten);
    #14 Aaron McLeod scoorde 13 goals en gaf 20 assists (33 punten).
    Deze drie forwards tekenen dus voor mťťr dan de helft van alle gescoorde goals tot nu toe!

Brett Bulmer 17 + 39 = 56 punten;
    Max Hermens 20 + 27 = 47 punten;
    Diego Hofland 18 + 16 = 34 punten (maar miste 7 wedstrijden!).

Goalievergelijking:
    #34 Fabian Hagmann heeft een GAA van 3,74 en een Save% van 90,8
    #95 Marvin Frenzel heeft een GAA van 4,78 en een Save% van 86,5

Ruud Leeuwesteijn heeft een GAA van 1,93 en een Save% van 92,4.
    Kort door de bocht: wij hebben de betere goalie!

Voor vanavond is het nog de vraag of Raymond van der Schuit, Ties van Soest en Noah Muller speelklaar zullen zijn.

Hoe dan ook: vanavond gaan we weer gewoon drie punten aan het totaal toevoegen.
    Veel succes voor de spelers en wij kunnen gratis via Sprade de wedstrijd vanaf 20.00 uur volgen.
    de beste burger is een Tilburger;
    Emile

2. Likes voor deze posting:

Regels voor berichten