Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 11

Discussie: VOORBESCHOUWING Tilburg Trappers - EC Hannover Indians

Hall of Fame Emile Joosten's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    2.110

Standaard VOORBESCHOUWING Tilburg Trappers - EC Hannover Indians

Het zou heel mooi zijn als Trappers komend weekend de volle zes wedstrijdpunten in de wacht zou gaan slepen, maar zo eenvoudig als ik het hier schrijf zal het zeker niet gaan.

Trappers heeft de kampioenssetting nog niet te pakken, vervelende blessures binnen de selectie, dus wisselende lijnen en in de breedte toch minder sterk dan vóór het Coronatijdperk.
    Vraag is ook of Alexei Loginov en Bartek Bison zich al weer bij de selectie kunnen voegen want dat scheelt toch een slok op een borrel.

Na de vervelende verliespartij afgelopen zondag tegen Crocodiles Hamburg bekleedt Trappers nu de zesde plek op de ranglijst en moet het vrijdag eerst in Leipzig aantreden tegen de op de vierde plaats geposteerde Icefighters.
    Na een lange reis en waarschijnlijk lichte training op zaterdag wacht dan zondagmiddag om 15.00 uur op Stappegoor het fier op de tweede plaats in de tabel staande Hannover Indians.

De Indians vergaarden tot nu toe 14 punten uit zes gespeelde wedstrijden.
    Er werd vier maal gewonnen van respectievelijk Crocodiles Hamburg (3-2), Diez Limburg (1-6), Hammer Bären (6-5) en Moskitos Essen (5-7).
    Er was een over-time winst tegen Icefighters Leipzig (2-1) en een verliespartij in en tegen Herne (5-2).

Het door coach Len Soccio getrainde Indians had afgelopen seizoen Brett Bulmer nog onder contract maar met hem vertrokken nog acht Stammspieler.
    Negen spelers weg, maar liefst elf nieuwe spelers werden aangetrokken.

Er kwamen twee goalies vanuit de DEL2 het team versterken.
    Voorlopig eerste goalie, de 23-jarige Jan Dalgic, afkomstig van ESV Kaufsbeuren.
    Ook de 20 jarige David Miserotti-Böttcher van Dresdner Eisbären kwam naar Hannover.

Ook twee nieuwe verdedigers staan op de lijst, te weten:
    #4 Robin Thalmeier (19 jaar) uit de U20 van Starbulls Rosenheim en
    #7 Tobias Möller (20 jaar) die verleden seizoen in de OLS speelde voor SC Riessersee.

En zeven nieuwe forwards in de selectie:
    #9 Kyle Gibbons (30 jaar) import uit USA, overgekomen van Starbulls Rosenheim (OLS) en al vijf jaar spelend in Duitsland waarvan 1,5 jaar in de DEL2.

#12 Artjom Alexandrov (23) geboren in Nürnberg maar inmiddels met een Duits-Russische nationaliteit speelde aanvankelijk in de jeugdteams van Iserlohner EC en Kölner EC.
    Daarna drie seizoenen in de MHL in Rusland en keerde terug naar Duitsland om één seizoen bij Herne te spelen en één seizoen bij de Hochstadt Alligators (OLS).

#14 Niko Esposito-Selivanov (23) speelde in het seizoen 2012-2013 voor Krefelder EV U16 om vervolgens negen seizoenen te hockyen in Canada en de USA.
    Vorig seizoen kwam hij uit voor Lake Superior State University.

#20 Robin Palka (22), speelde 15 wedstrijden in de DEL voor Kölner Haie en drie jaar DEL2-ervaring. Laatstelijk stond hij onder contract bij EV Landshut.
    Voor Indians scoorde hij in de zes gespeelde wedstrijden drie goals en gaf vijf assists.

#21 Joe Kiss (21) vanuit de DEL2 van Dresdner Eislöwen. Speelde eerder ook voor Black Dragons Erfurt en heeft drie ervaringsjaren in de DEL2.

#48 Mike Mieszkowski (30 jaar) speelde 4 jaar in de DEL en drie jaar in de DEL2 waar hij vanuit Löwen Frankfurt verkaste naar Hannover.

# 97 Jayden Schubert (24) met Duits-Canadese nationaliteit komt over van Rostock Piranhas (OLN).

Veel DEL-ervaring dus op het ijs aan de kant van Indians.

Topscorer tot nu toe is de 26-jarige Branislav Pohanka (26) met Duits-Slowaakse nationaliteit die aan zijn zevende seizoen voor de Indians is begonnen.
    Hij leidt de teamstatistiek met 10 punten (3 goals en 7 assists).

Ja en zeker last but not least de befaamde # 93 van Hannover Indians.
    Menig Trapperssupporter bewaart erg goede herinneringen aan deze speler: PARKER BOWLES.
    De 26-jarige Parker is Canadees en de tweede import van Indians.
    In het seizoen 2017-2018 speelde hij voor Tilburg Trappers en scoorde in dat seizoen in 44 gespeelde wedstrijden 29 goals en verzorgde 37 keer een assist.
    Parker komt voor het tweede seizoen uit voor Indians en zorgde het voorbije seizoen in
    40 wedstrijden voor 27 goals en 35 assists.
    Wat zouden we hem graag in het geel en blauw zien spelen en hij zal zondag zeker met een warm applaus op het Tilburgse ijs worden ontvangen.

Trapperscaptain Mickey Bastings miste afgelopen zondag de aanmoedigingen van het publiek waardoor er automatisch een streepje harder zou kunnen worden geschaatst.
    Ook de vele lege stoeltjes die we niet gewend waren vielen hem op.

Probeer dus voor zondag iemand uit te nodigen voor een wedstrijd die beslist erg spannend gaat worden.
    Voorafgaand aan de wedstrijd de kelen goed smeren zodat we Trappers naar een overwinning kunnen schreeuwen.

Het team van Dave Livingston en Josh Mizerek kan de borst nat maken voor deze tegenstander die zeker niet zonder punten uit Tilburg wil vertrekken.

We gaan het samen zien, zondagmiddag om 15.00 uur in het IJssportcentrum Tilburg.
    de beste burger is een Tilburger;
    Emile

2. Likes voor deze posting:

Junior A
    Liked
    196

Standaard Re: VOORBESCHOUWING Tilburg Trappers - EC Hannover Indians

Misschien heeft het corona tijdperk er nog mee te maken? Mensen andere hobby's gevonden, of ze hebben geen qr code? Ons pa en ik zijn door dat klote net definitief afgehaakt! En ik denk eerlijk gezegd meer mensen.

Hall of Fame Emile Joosten's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    2.110

Begrijp het; dat net is toch hinderlijker dan menigeen denkt. Het went ook niet en nu er aan de noordzijde twee grote schermen zijn opgehangen zijn ook die niet goed te zien.
    Het is en blijft jammer dat er met geen mogelijkheid iets aan te doen schijnt te zijn. Jammer ook dat jullie zijn afgehaakt en mogelijk geldt dat voor meer supporters.
    Toch hoop ik dat de sfeer van vóór Corona terug gaat komen en dat Stappegoor weer helemaal vol gaat lopen.
    Laatst gewijzigd door Emile Joosten : 15 oktober 2021 om 14:13
    de beste burger is een Tilburger;
    Emile

5. Likes voor deze posting:

Junior A Wil Molenschot's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers en Toronto maple leafs
    Liked
    1.618

Een echte supporter haakt niet af omdat er een net is neer gehangen, ben er ook niet blij mee maar dat is geen reden om niet meer te gaan, ik vind de muziek een aanfluiting, en die zijn er ook meer als ik! maar daar blijf ik niet voor weg. heb wel het idee dat nu met de nieuwe verlichting je er minder last van hebt, wat denkt U collega??
    Tilburg Trappers de droom van elke ijshockey kenner om daar supporter van te zijn.

Junior A
    Liked
    196

Heeft niks met een echte supporter te maken wil!

Junior A
    Liked
    196

Je hoeft als betalend persoon toch zeker zo'n klote zicht niet te accepteren!!

NHL regular
    Liked
    83

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Schellekens Bekijk bericht
    Je hoeft als betalend persoon toch zeker zo'n klote zicht niet te accepteren!!
    als je het wel voor jezelf accepteert kun je wekelijks wel een leuke pot ijshockey kijken. Ik laat me niet tegenhouden door zo n netje
    er is meer in het leven dan ijshockey, maar ik moet nog uitvinden wat dat is.

10. Likes voor deze posting:

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Even terug on topic, denk dat het lastig wordt. Gisteren op Sprade de wedstrijd gezien tegen Leipzig. Tot nu toe loopt het nog niet zo goed. Veel lange passes die lang niet altijd aankomen. Te weinig compact spel. Veder viel op dat de combinaties nog niet lekker lopen. Wel vreemd want enige verschil is Bulmer erbij en Kevin Bruijsten weg. Ik vond altijd dat ze elkaar juist erg goed konden vinden in de combinatie.

Hoop dat dit snel terugkomt, positief waren maar 4 strafminuten dat is dan weer prima. Tegen Halle en Hamburg gewoon teveel op de bank gezeten.

12. Likes voor deze posting:

Nationaal team
    Liked
    544

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Schellekens Bekijk bericht
    Misschien heeft het corona tijdperk er nog mee te maken? Mensen andere hobby's gevonden, of ze hebben geen qr code? Ons pa en ik zijn door dat klote net definitief afgehaakt! En ik denk eerlijk gezegd meer mensen.
    Het net heeft me er ook toe gebracht om dit weekend te kiezen voor de livestream van de uitwedstrijd in plaats van de thuiswedstrijd. Bij een topper thuis en een uitwedstrijd tegen een van de mindere teams had ik de keuze andersom gemaakt. Het zou dus zo maar kunnen dat het net ook op het aantal toeschouwers in de hal (negatief) effect heeft.

Nu kan ik nog enig begrip opbrengen voor het gemeentelijk beleid waarin veiligheid voor de toeschouwers voorop staat, maar waarom de camera achter het net blijft is me een volslagen raadsel.

Nationaal team
    Liked
    544

Vooral de eerste pass uit de verdediging was in de eerste periode slecht. Daarna ging het beter. Nu nog scoren.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten