Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 15 van 15

Discussie: Overzicht Oberliga selecties

Eredivisie
    Liked
    117

Standaard Re: Overzicht Oberliga selecties

Ik kan me zo voorstellen Emile dat die speculatie dicht bij de waarheid zit. Ik snapte wel dat Vogelaar na 6/7 jaar (Oranje U20 en Eindhoven) Subr wel eens wat anders wilde. Maar dat hij vervolgens dan naar een laagvlieger gaat in de Alpenliga snapte ik dan weer niet. Dat was een achteruitgang voor zo'n jonge talentvolle speler. Trappers is dan te trots en wellicht een tikkeltje arrogant om hem een jaar later weer met open armen te ontvangen. Zou ook lastig uit te leggen zijn naar de speler die voor hem plaats moet maken. Jammer want hij is veel te goed voor de BeNeLiga. Misschien dat er over een jaar wel weer plek voor hem is. De club heeft heus wel reserves. Wil niet zeggen dat je die niet voorzichtig moet zijn met uitgeven in een tijd waarin alles nog onzeker is.

NHL regular
    Liked
    83

ik las laatst in de krant dat een voetbalclub niet wilde investeren in een speler omdat men het team had gevraagd een loonoffer te doen vanwege de gevolgen van de coronacrisis.

Het zou zomaar eens kunnen zijn dat dat met Vogelaar ook gespeeld heeft? Dat is volgens mij iets wat niet naar buiten gebracht wordt en dat hoeft ook niet.
    er is meer in het leven dan ijshockey, maar ik moet nog uitvinden wat dat is.

Welp
    Fav. team
    Calgary Flames
    Liked
    18

Ik blijf het bijzonder vinden dat de oberligateams hun selecties vroeg op orde hebben (op Tilburg na). Is Tilburg hierin trager (vastleggen van spelers) of ligt het aan de communicatie?

Zie ook onderstaande link:
    http://www.icehockeypage.net/ihp7/in.../oberliga-nord

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Lenaerts Bekijk bericht
    Ik blijf het bijzonder vinden dat de oberligateams hun selecties vroeg op orde hebben (op Tilburg na). Is Tilburg hierin trager (vastleggen van spelers) of ligt het aan de communicatie?

Zie ook onderstaande link:
    http://www.icehockeypage.net/ihp7/in.../oberliga-nord
    volgens mij speelt Trappers met dezelfde spelers verder, veel minder transfers nodig. Wellicht stopt een oudere speler maar verder zal er weinig veranderen denk ik.

5. Likes voor deze posting:

NHL rookie Peter Hendrix's schermafbeelding
    Fav. team
    Frölunda Indians, Tilburg Trappers
    Liked
    688

De contract besprekingen zijn inmiddels gevoerd. Alleen wanneer het wordt gecommuniceerd, weet ik niet.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten