Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 10

Discussie: grote evenementen langer verboden

NHL Star
    Liked
    3

Standaard grote evenementen langer verboden

de grote evenementen zijn sowieso tot eind oktober verboden in Duitsland

Hall of Fame Emile Joosten's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    2.088

Standaard Re: grote evenementen langer verboden

Mogelijk zelfs tot eind december.
    Vraag is of het uitsluitend gaat over evenementen in de open lucht (muziekfestivals, voetbalwedstrijden e.d.) of ook over zaalsporten.
    Me dunkt dat zaalsporten en dus ook ijshockey, langer zonder publiek gespeeld zal worden dan buitensporten.
    Ziet er volgens mij sowieso niet goed uit voor onze ijshockeysport!

Hoop hieromtrent spoedig nader te vernemen via de Trapperssite.
    Laatst gewijzigd door Emile Joosten : 17 juni 2020 om 15:26
    de beste burger is een Tilburger;
    Emile

NHL Star
    Liked
    3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emile Joosten Bekijk bericht
    Mogelijk zelfs tot eind december.
    Vraag is of het uitsluitend gaat over evenementen in de open lucht (muziekfestivals, voetbalwedstrijden e.d.) of ook over zaalsporten.
    Me dunkt dat zaalsporten en dus ook ijshockey, langer zonder publiek gespeeld zal worden dan buitensporten.
    Ziet er volgens mij sowieso niet goed uit voor onze ijshockeysport!

Hoop hieromtrent spoedig nader te vernemen via de Trapperssite.
    Lijkt me logisch dat het gewoon over alle evenementen gaat

Eredivisie Stefan Koning's schermafbeelding
    Fav. team
    Amstel Tijgers
    Liked
    7

Toch altijd apart om een sportwedstrijd een evenement te noemen...

NHL Star
    Liked
    3

De German Ice Hockey League (DEL) en de German Ice Hockey League 2 (DEL2) hebben ontspannen nota genomen van de verlenging van het landelijke verbod op grote evenementen dat woensdagavond tot eind oktober is besloten - omdat het de mogelijkheid van vrijstellingen open laat. Dit komt omdat het verbod alleen geldt voor evenementen "waar het niet mogelijk is om contacten te volgen en te voldoen aan hygiënevoorschriften". Anderen zijn mogelijk toegestaan, afhankelijk van de beoordeling van de lokale autoriteiten. Dat laat de deur open voor een ijshockeyseizoen met toeschouwers die op zijn minst een beetje breed zijn - zo zien de twee competitiemanagers het ook.
    "We merken op dat er geen algemeen verbod is en zullen samenwerken met de arena's om zoveel mogelijk toeschouwers de zalen binnen te krijgen", zei DEL-directeur Gernot Tripcke in een eerste reactie en voegt eraan toe: " Natuurlijk moet de winstgevendheid worden gegeven. "
    DEL2-directeur René Rudorisch sprak ook over ijshockey NIEUWSontspannen in een eerste reactie. "Ik heb kennis genomen van de uitspraken. Inhoudelijk moet je natuurlijk de betekenis controleren. Volgens de huidige status staan ​​een besluit en duidelijke uitspraken over sportevenementen, die van invloed zouden zijn op de wedstrijden van de DEL2, voor zover ik weet nog steeds open", zei Rudorisch over de uitbreiding van de Grote evenementen zijn tot eind oktober verboden. Hij wijst er daarom op dat sportevenementen niet per se hoeven te worden beïnvloed door deze verordening: "In dit opzicht is het zeker de juiste aanpak om grote evenementen zoals volks- en stadsfeesten te scheiden van georganiseerde sportevenementen. Qua procedure en contact zijn we meer vergelijkbaar met film- en theatervoorstellingen, die in sommige deelstaten al weer mogelijk zijn. " dit zou goed nieuws zijn
    Bron: eishockeynews.de

Eerste divisie
    Fav. team
    Nederlands team
    Liked
    432

Verrassingen van CORONA? Nord Rhein Westphalen gaat op slot. Deze landkreis kent iets MEER inwoners dan Nederland, terwijl het qua grootte ruim 10% kleiner is. Ben erg benieuwd????? Hoop doet leven, CORONA is gewoon super vervelend.

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk van de Pas Bekijk bericht
    Verrassingen van CORONA? Nord Rhein Westphalen gaat op slot. Deze landkreis kent iets MEER inwoners dan Nederland, terwijl het qua grootte ruim 10% kleiner is. Ben erg benieuwd????? Hoop doet leven, CORONA is gewoon super vervelend.

Nord Rhein Westfalen is een Bundesland van Duitsland. Redelijk vergelijkbaar met de oppervlakte van Nederland met 32.000 km, Nederland wat meer oppervlakte iets meer dan 40.000.

Probleem is daar lokaal bij de vleesindustrie. Dat laatste is het probleem, speelt ook op grote schaal in Zuid Nederland met de Nertsenfokkerij en Varkensmega stallen. Dat wordt straks verboden want is erg slecht voor de volksgezondheid.

ik verwacht een geleidelijke opstart in oktober, eerst met weinig publiek maar wel veel internetkijkers.

NHL regular
    Liked
    83

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leo de Wit Bekijk bericht
    Nord Rhein Westfalen is een Bundesland van Duitsland. Redelijk vergelijkbaar met de oppervlakte van Nederland met 32.000 km, Nederland wat meer oppervlakte iets meer dan 40.000.

Probleem is daar lokaal bij de vleesindustrie. Dat laatste is het probleem, speelt ook op grote schaal in Zuid Nederland met de Nertsenfokkerij en Varkensmega stallen. Dat wordt straks verboden want is erg slecht voor de volksgezondheid.

ik verwacht een geleidelijke opstart in oktober, eerst met weinig publiek maar wel veel internetkijkers.

Clubs geven aan niet zonder publiek te willen spelen. Diverse clubs hebben publiek ook nodig om te kunnen spelen. Lijkt me een behoorlijk spanningsveld.
    er is meer in het leven dan ijshockey, maar ik moet nog uitvinden wat dat is.

Hall of Fame Abe Brouwer's schermafbeelding
    Liked
    121

Noordrijn Westfalen op slot? Volgens mij alleen maar 2 gebieden rond de betroffen slachterij. En voorlopig tot 30 juni.

Maar iets anders: als het goed is mag in Nederland vanaf 1 september publiek bij sportwedstrijden.

Nationaal team
    Liked
    532

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert Jan van der Maat Bekijk bericht
    Clubs geven aan niet zonder publiek te willen spelen. Diverse clubs hebben publiek ook nodig om te kunnen spelen. Lijkt me een behoorlijk spanningsveld.
    Los van wat de bond en de clubs willen, is uiteindelijk ook van belang wat de toeschouwers willen.
    Mijn ervaring is zeer divers; in winkels kom je mensen tegen die zich nergens iets van aantrekken en pal langs je af lopen en mensen die met mondkapjes op verschrikt opzij springen als je binnen 5 m komt, alsof je drager van de builenpest bent. Als we ervan uitgaan dat de bezoekers van ijsbanen een soortgelijke doorsnede van de bevolking vormen als wat ik in winkels tegenkom, dan verwacht ik dat het aantal toeschouwers in aanvang lager zal zijn. De voorzichtigen vallen af en sluiten mogelijk later weer aan.

11. Likes voor deze posting:

Regels voor berichten