Weergegeven resultaten: 1 tot 7 van 7

Discussie: play offs Beneleague definitief gestopt

NHL Star
    Liked
    3

Standaard play offs Beneleague definitief gestopt

CORONA: BENELIGA-SEIZOEN PER DIRECT GESTOPT

Het bestuur van de Beneleague heeft per direct het besluit genomen de competitie te beëindigen. Ook in België wordt al het ijshockey gestopt.

Voorzitter Pascal Nuchelmans van de Beneleague: ‘Het is een enorm ingrijpend besluit om te nemen, maar het is door de actualiteit onvermijdelijk geworden. We nemen onze verantwoordelijkheid richting spelers, begeleiders en supporters. De Beneleague, de RBIHF en IJshockey Nederland hebben hier intensief contact over gehad en in gezamenlijkheid het besluit genomen dat we alles voor dit seizoen stilleggen. Dat betekent voor de Beneleague dat we het seizoen afsluiten zonder kampioen.
    IJshockey Nederland maakte eerder vandaag al bekend dat alle wedstrijden die onder verantwoordelijkheid van de Nederlandse bond vallen, worden geschrapt. Dat is inclusief de finales in de Eerste Divisie en de finaledagen voor de jeugd en senioren die voor later deze maand op het programma staan. Ook de Belgische bond stopt dus al het ijshockey dat onder controle van de RBIHF valt. Nuchelmans: ‘IJshockey is in België een nationale sport en het is niet verantwoord om betrokkenen te laten reizen. Het is echt enorm spijtig, maar de gezondheid van alle betrokkenen en het voorkomen van verdere verspreiding van het virus staan voorop.’
    Nederland en België volgen met het afgelasten van het seizoen een trend die overal door Europa zichtbaar is. In Duitsland schrapten de hoogste drie competities al eerder de play-offs. In de aan Nederland grenzende deelstaat Noordrijn-Westfalen is ook al het ijshockey van hoog tot laag per direct gestopt. Ook in veel andere landen worden intensieve maatregelen genomen.

Bron ijshockeynederland

Laatst gewijzigd door Patrick Sandifort : 12 maart 2020 om 11:14

NHL Free agent Sietze de Vries's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.620

Standaard Re: play offs Beneleague definitief gestopt

Jammer maar begrijpelijk gezien alle maatregelen die overal worden genomen.
    Had een geweldige PO kunnen worden maar nu op naar een coronavrije wereld en tot volgend seizoen.
    Beetje triest ben ik wel.
    FLY WITH THE FLYERS
    https://www.nhl.com/video

Eredivisie
    Fav. team
    HYC
    Liked
    115

Heel jammer... maar logische beslissing als je ziet wat er in Italië aan het gebeuren is.
    Laatst gewijzigd door Gert Van der Velde : 12 maart 2020 om 13:40

4. Likes voor deze posting:

Eredivisie Ger Rozenberg's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    911

Bij deze wil ik iedereen die heeft bijgedragen aan dit erg leuke seizoen bedanken ondanks het vervelende gevoel dat het nu opeens klaar is ( tgv ernstige omstandigheden ) .. terwijl het nog lang niet klaar was ..
    In het bijzonder het Unis Flyers team natuurlijk met iedereen er om heen die dit mogelijk hebben gemaakt .
    Wat een leuk team hebben we dit seizoen gezien, het plezier en het enthousiasme knalde er van af !!
    Met de al verdiende prijzen als beloning .
    Dus alle Flyers in de breedste zin , dankjewel voor afgelopen seizoen , het was fantastisch .
    Volgend seizoen zijn we er hopelijk weer met zijn allen bij in goede gezondheid !
    Laatst gewijzigd door Ger Rozenberg : 12 maart 2020 om 19:25

NHL Free agent Sietze de Vries's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.620

Kan me hier alleen maar bij aansluiten. De organisatie heeft de afgelopen jaren hard gewerkt om de boel goed op de rails te krijgen. Hiervoor mijn grootste respect en dank. Heb een Flyershart en ga de afgelopen jaren met veelplezier naar mijn team. Niet alleen om de prijzen maar ook fijn om te zien dat we nog steeds groeien qua publiek, sponsors en jeugdopleiding.
    Jammer dat t seizoen zo moet eindigen maar was genieten van begin tot eind. Op naar volgend jaar. Oh en we hadden de BeNe titel gepakt 😃

7. Likes voor deze posting:

Eredivisie
    Liked
    73

Na het afgelasten van Tilburg Trappers - VER Selb, waarvoor ik een kaartje heb, verzekerde ik me van een kaartje HIJS-HYC. En ik heb nog kaarten voor de grote WK in Lausanne........

Eredivisie
    Fav. team
    HYC
    Liked
    115

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sietze de Vries Bekijk bericht
    Kan me hier alleen maar bij aansluiten. De organisatie heeft de afgelopen jaren hard gewerkt om de boel goed op de rails te krijgen. Hiervoor mijn grootste respect en dank. Heb een Flyershart en ga de afgelopen jaren met veelplezier naar mijn team. Niet alleen om de prijzen maar ook fijn om te zien dat we nog steeds groeien qua publiek, sponsors en jeugdopleiding.
    Jammer dat t seizoen zo moet eindigen maar was genieten van begin tot eind. Op naar volgend jaar. Oh en we hadden de BeNe titel gepakt 
    Dat zullen we nooit weten

Regels voor berichten