Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 26 van 26

Discussie: Flyers- HYC

Eredivisie Ger Rozenberg's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    899

Standaard Re: Flyers- HYC

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leo de Wit Bekijk bericht
    Petersen is de beste import, daarna Pancel en Lepine van HYC. Rest is ook prima Bezak is in mijn optiek van de 6 het minst op dreef. Maar ook niet slecht hoor. Allemaal top voor de Beneliga.
    Petersen ben ik met je eens maar je ziet Kiilholma w.s. niet vaak genoeg spelen .... maar het geheel is de sleutel .
    Laatst gewijzigd door Ger Rozenberg : 17 februari 2020 om 08:51

2. Likes voor deze posting:

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ger Rozenberg Bekijk bericht
    Petersen ben ik met je eens maar je ziet Kiilholma w.s. niet vaak genoeg spelen .... maar het geheel is de sleutel .
    Dat klopt wel Ger heb maar 3 keer Heerenveen zich spelen live, hij is idd best een goede import maar ik ben in zijn algemeenheid wat minder enthousiast over wat oudere imports. Met 37 jaar is de kans op blessures wat groter.

Verwacht dat Petersen volgende jaar naar de Oberliga gaat trouwens, die kan wel een niveau hoger spelen.

Eredivisie
    Fav. team
    HYC
    Liked
    114

Kiilholma is één van de sleutelfiguren van de Flyers en met meer dan 700 wedstrijden in de Liiga gespeeld te hebben, is deze speler zeker een meerwaarde voor een competitie als de BeNe League. Hetzelfde geldt voor Bartek bij Herentals, wordt weinig over geschreven... ook op Face Off.nl , maar is van goudwaarde voor de defence van HYC.

NHL Free agent Auke de Vries's schermafbeelding
    Liked
    824

Dat klopt wel Ger heb maar 3 keer Heerenveen zich spelen live, hij is idd best een goede import maar ik ben in zijn algemeenheid wat minder enthousiast over wat oudere imports. Met 37 jaar is de kans op blessures wat groter.
    De ijshockeyer Kiilholma speelt op zijn routine mee in de BeNe liga, maar is wel de speler die anderen beter kan laten spelen. Aan #10 Jansen zie je nu veel meer ijshockey dan alleen maar hard werken wat hij nog steeds goed doet. Van deze Kiilholma kan de jeugd veel, heel veel leren en zou voor ieder team een grote meerwaarde zijn, zoals ook Paul Vincent en Ron Berteling jarenlang zijn geweest.

NHL Free agent Sietze de Vries's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.599

FLY WITH THE FLYERS
    https://www.nhl.com/video

NHL regular Harry Koenen's schermafbeelding
    Fav. team
    Unis Flyers
    Liked
    1.243

Verwacht dat Petersen volgende jaar naar de Oberliga gaat trouwens, die kan wel een niveau hoger spelen.
    DEL 2 BEDOEL JE DENK IK.
    De Oberliga stelt niet zoveel voor hoor.
    Kun je wel zien aan de stand in liga noord. Verschilt nauweljjks met regionelliga.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten