Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 23

Discussie: BeŽindiging IJshockeyforum met ingang van 1 maart 2020

NHL rookie
    Liked
    323

Standaard Re: BeŽindiging IJshockeyforum met ingang van 1 maart 2020

Ik zou het leuk vinden wanneer iedereen,die hier ooit gepost heeft,nog een laatste posting wil doen.Een groot aantal van deze mensen hebben al heel lang niets meer gepost maar lezen het forum wel.
    Er is nog iets meer dan een maand om nog even een laatste groet aan het forum te brengen.
    mvg Rob

Retired Hans Maertzdorff's schermafbeelding
    Fav. team
    Smoke Eaters Geleen
    Liked
    282

Jammer, maar dit was te verwachten, de laatste jaren was ik alleen nog maar lezer, en de reakties waren miniem.
    Ik heb heel veel plezier aan dit forum beleefd, vaak ook pittige discussies gehad met een paar schorsingen tot gevolg....Maar daarentegen ook veel leuke mensen van andere clubs leren kennen...
    Nogmaals jammer, en bedankt Joep, Fintang, Marco en de rest die hier aan het forum hebben bijgedragen...!!!
    Eaters the best, the rest

B-Junior Richard Dijkema's schermafbeelding
    Liked
    10

Ook van mijn kant veel dank. Heb te laat dit forum ontdekt maar na die ontdekking regelmatig ijshockeynieuws en weetjes hier vandaan gehaald. Heb bij meerdere topics regelmatig gegniffeld of met verontwaardiging (we hebben tenslotte allemaal een sterke eigen mening :-) )posts gelezen maar altijd genoten. Zal dit forum dan ook zeker missen.
    Dank aan hen die dit mogelijk maakten.
    Doe zelf niet aan FB en ben dat ook niet van plan dus het ga jullie allen goed en mogen we nog lang genieten van de ijshockeysport!

Retired Karel van der Wal's schermafbeelding
    Fav. team
    flyers
    Liked
    5.850

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm Wietze Oldersma Bekijk bericht
    Met Ger en Rob eens, FB is niet mijn ding. Gelukkig hebben we tegenwoordig meer mogelijkheden om op de hoogte te blijven van het vaderlandse ijshockey via ijshockeynederland.nl en face-off.nl! Met weemoed denk ik terug aan de start van dit forum, toen nog als een soort 'uitklap-forum', ik weet even niet anders hoe het te verwoorden maar diegenen die er vanaf uur 1 bij zitten weten wat ik bedoel. In die tijd was het forum eigenlijk onze enige bron. Toen werd er ook nog wel eens met 'emmers stront' geworpen ;-)
    Ik denk dat we voor de start van dit forum speciaal Marco (Spelten) moeten bedanken maar ook de 'veel-posters' uit Geleen Herman, Ronald en Raymond (RIP) en natuurlijk Joep, Fintan en Ronald D. ...Goede herinneringen.

Daar gaat mijn bijna enige houvastover ijshockey waar ik jaren mijn nieuws heb kunnen vinden, vooral na mijn vijfde herseninfarct waarna altijd enkele draadjes los blijven bungelen, vooral het logisch denkwerk hoop dat dat de bonden dit iniarief over willen nemen

Ik wil iedereen die toen en nu dit forum mogelijk ma(a)k(t)en daarom van harte bedanken!
    hier sluit ik me bijaan

" je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn "

Welp
    Fav. team
    Nijmegen
    Liked
    33

Bedankt voor jullie inzet om dit forum al jaren in goede banen te leiden. Met name ook in de tijd dat de discussies wel eens verhitte vormen aan nam met hier en daar een schorsing of een ban. Maar wel altijd met de juiste motivatie en uitleg naar de overige forumleden.

Tijden veranderen, helaas niet in het voordeel van dit forum.

NHL regular Bartele de Boer's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.816

Bestuur ijshockeyforum, bedankt dat jullie dit pakweg 15 jaar hebben gerealiseerd. De laatste jaren van actief poster tot een lezer geworden.
    Heftige discussies meegemaakt hier op het forum. Ook veel vrienden gemaakt van andere clubs.
    Ronald, Marco, Joep, Fintan en alle anderen: BEDANKT EN HET GA JULLIE GOED!
    Bartele de Boer

Talent Marty de Wilde's schermafbeelding
    Liked
    76

Een plek waar iedere ijshockeyfan kwam die iets te melden had of aandachtig lezer was. Zo ben ik in 2005 ook lid geworden, toen nog alscoach van GIJS Groningen. Daarna scheidsrechter geworden en regelmatig onderwerp van gesprek geweest (zowel positief als negatief ). Leuk als ik alle draadjes zo nog eens bij langs ga.

Er zijn ons (te) veel mensen ontvallen door de jaren heen en naast dat dit forum ons soms tot op het bot verdeelde, heeft het ons ook vaak samengebracht. En dat is toch wel de kracht geweest van dit forum. Ook was er vaak een zelfcorrigerend vermogen vanuit het forum.

Waar ik ook erg goede en ook warme herinneringen aan heb, zijn de jaren dat ik met het Forum team meedeed. Ineens oog in oog staan met mensen die je niet kende en je toch regelmatig op het Forum je tot op de enkels toe afbranden om je (wan)prestatie op het ijs als scheidsrechter. Maar gaandeweg de dag, kwam er ineens respect en waardering voor elkaar en hebben we eengeweldige tijd gehad. Oa. De Olympic Sit ups in de kleedkamerÖ wie kan zich die nog herinneren?

Ook vanuit het Forum team zijn ons vrienden ontvallen. Soms dan mis ik nog de sarcastische opmerkingen van Ro. De knuffel aan het einde van het toernooi van RonÖ. En besef ik weer hoe dierbaar momenten zijn en hoe je moet genieten van en met elkaar. Dit zijn de herinneringen die we mee nemen enbij ons blijven tot ons laatste snik.

Bestuur ijshockeyforum, dank voor het platform welke jullie hebben gecreŽerd en in stand hebben gehouden tot de dag van vandaagÖ.

Mijn laatste jaar(en) als scheidsrechter is/zijn aangebrokenen ga ik me meer bezig houden in de rol van RIC. Velen van jullie zullen mij dus nog regelmatig tegen gaan komen op de ijsbaan. Het ga jullie goed met veel liefde en in goede gezondheid.

Martin en Soe
    Laatst gewijzigd door Marty de Wilde : 27 januari 2020 om 10:13

NHL draftpick Perry van Winden's schermafbeelding
    Fav. team
    HYS THE HAGUE, Krefeld Pinguine
    Liked
    1.427

allereerst dank aan zowel alle betrokkenene voor en achter de schermen, met name Bestuur ijshockeyforum, dank voor de mooie jaren hier.
    alle begrip ervoor om met dit forum te stoppen ; om zowel vanuit kostenaspect als de huidige actualiteit met meerdere (social media) bronnen een aanzienlijke teruggang van postings .

ook ik ben in de loop van de tijd van actief lezer en soms ook reagerend op postings naar passief lezer gegaan. Heb altijd genoten van de bijdragen van een ieder .
    PS ik hoop wel dat het "forum"ijshockeyteam mag blijven voorbestaan ) en trotse dragers blijven van een van de mooiste shirts in het recreanten ijshockey ( al is het maar ter nagedachtenis van de velen die ons ontvallen zijn
    Groetjes,
    Perry
    ,

Nationaal team
    Fav. team
    Tilburg
    Liked
    368

Iedereen die de afgelopen jaren betrokken is geweest bij dit forum wil ik super bedanken. HET forum was een begrip en heeft veel meer invloed gehad dan menigeen kan inschatten.

Speciaal woord van dank aan alle bestuursleden en moderators!

Nationaal team Rene Kropholler's schermafbeelding
    Liked
    95

he toch even slikken dat het stopt. jaren lang vaste prik even kijken op het forum, telefoonrekening huize hoog. moesten nog inbellen ;-)
    Hele mooie tijden en bijzondere vriendschappen aan het forum overgehouden.

trouw keek ik de laatste tijd nog een x per week om op de hoogte te blijven
    iedereen bedankt voor alles !!

Regels voor berichten