Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 10

Discussie: UNIS FLYERS - Mechelen Golden Sharks

NHL regular Harry Koenen's schermafbeelding
    Fav. team
    Unis Flyers
    Liked
    1.254

Thumbs up UNIS FLYERS - Mechelen Golden Sharks

Kan weer mooie wedstrijd worden. Er is nog wel wat plek op de Oost-tribune en natuurlijk is een grote opkomst altijd mooi om mee te maken. Hoop wel dat ik mn plek kan blijven houden. Het publiek is enthousiast en daar is op alle fronten ook alle reden toe.

NHL Free agent Sietze de Vries's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.640

Standaard Re: UNIS FLYERS - Mechelen Golden Sharks

Flyers winnen in overtime bij Eisbaren 4-3.
    Weer een fijn begin van dit weekend.

3. Likes voor deze posting:

NHL regular Harry Koenen's schermafbeelding
    Fav. team
    Unis Flyers
    Liked
    1.254

Overwinning tegen Eisbaren Berlin is heel knappe prestatie.
    Mechelen als volgende tegenstander ligt nog niet zo eenvoudig alsmenigeen misschien denkt.
    Tegen Geleen ging het scoren bij Mechelen gemakkeljjk. Terugkomst van Verschuren resulteerde niet in overwinning voor Geleen. Snap werkelijk niet waar Geleen die in aanvang als medefavoriet werd gezien is gebleven. Het moet toch heel frustrerend zijn om in de middenmoot te blijven.

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Koenen Bekijk bericht
    Overwinning tegen Eisbaren Berlin is heel knappe prestatie.
    Mechelen als volgende tegenstander ligt nog niet zo eenvoudig alsmenigeen misschien denkt.
    Tegen Geleen ging het scoren bij Mechelen gemakkeljjk. Terugkomst van Verschuren resulteerde niet in overwinning voor Geleen. Snap werkelijk niet waar Geleen die in aanvang als medefavoriet werd gezien is gebleven. Het moet toch heel frustrerend zijn om in de middenmoot te blijven.

idd maar Eisbaren Hamm had nogal wat blessures speelde met 16 man dus maar 14 spelers. Het niveau van de Regionalliga past goed. Ik denk dat Flyers wat te sterk is maar ik zie ze ook als topfavoriet in de Beneliga. IRC is erg leuk probleem is wel net als ervaring met Tilburg dat de scheidsrechters en teams gewend zijn aan een ander speltype.

In Nederland wordt erg fysiek gespeeld op de Canadese wijze. In Duitsland wordt minder fysiek gespeeld meer Oost Europees en spreken daar ook veel meer Tsjechen en Slowaken als import.

De ontwikkeling in de Beneliga is ook goed in mijn optiek. Ik vind eigenlijk alleen Tilburg 2 totaal niet passen, die passen veel beter in de eerste divisie. Ik zou doorgaan met de IRC en dan kijken of het op termijn een mooie BeNeDu Liga kan worden met 12 sterke teams. Kan op termijn Tilburg ook weer aansluiten want die zitten op dood spoor in de Oberliga.

De Oberliga gaat binnenkort te maken krijgen met grote problemen. Krefeld, Essen, Hamburg en Erfurt hebben het financieel enorm zwaar. Daar blijven erg weinig teams over, kan snel gaan daar.

Eredivisie
    Fav. team
    HYC
    Liked
    118

Ik denk niet dat de IRC een lang leven beschoren is. Je hebt clubs die er volledig voor gaan, clubs die de IRC niet boeiend genoeg vinden en in het geval van HYC, voornamelijk de wedstrijden ziet als ijstijd voor de jongste spelers op de lijst van het eerste team.

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert Van der Velde Bekijk bericht
    Ik denk niet dat de IRC een lang leven beschoren is. Je hebt clubs die er volledig voor gaan, clubs die de IRC niet boeiend genoeg vinden en in het geval van HYC, voornamelijk de wedstrijden ziet als ijstijd voor de jongste spelers op de lijst van het eerste team.
    Daar heb je een punt met name Nijmegen en HYC gaan er niet voor, ik begrijp dan eigenlijk ook niet goed waarom ze meedoen. Je moet de IRC ook bekijken over wat langere tijd.

In Belgie zijn er maximaal 3 ploegen die niveau hebben en in Nederland 5. Dat is gewoon te weinig een competitie met 12 teams is prima. Dan heb je nog 4 tea nodig. Tilburg keert weer terug schat ik in, dat werkt niet meer zitten muurvast in de Oberliga.

Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.640

Even terug naar topic, verwacht een 7-3 zege voor de Flyers.
    FLY WITH THE FLYERS
    https://www.nhl.com/video

NHL rookie Kurt Vermylen's schermafbeelding
    Fav. team
    HYC
    Liked
    1.094

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert Van der Velde Bekijk bericht
    Gert, dit is volgens mij in het begin geen bewuste keuze geweest om daar de jeugdspelers meer ijstijd te geven… is allemaal zo gelopen door de gekende omstandigheden (Kwetsures, Winnie, werkverplichtingen…) en als je dan ziet dat je er niet zo veel meer kan halen ga je je ambities bijstellen.
    Wat een seizoen!!!!! super die beneleague toch?

Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.640

9-2 voor de Flyers tegen de Sharks die niet meer waren dan goudvisjes.
    Flyers hebben een halve wedstrijd voluit gespeeld en lieten daarna gelukkig voor de goudvisjes de teugels vieren.
    Had meer verwacht van Mechelen maar dat viel dus tegen. Denk dat Mechelen thuis een heel ander team is.
    Maar goed weer 3 puntjes er bij.
    Mechelen en fans veilig thuis en tot de volgende.
    FLY WITH THE FLYERS

Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.640

https://www.youtube.com/watch?v=9z96WeiR6o0
    Samenvatting Flyers- Sharks.
    FLY WITH THE FLYERS