Weergegeven resultaten: 1 tot 9 van 9

Discussie: Ijshockey, de mooiste familie die je kan wensen.

NHL rookie Kurt Vermylen's schermafbeelding
    Fav. team
    HYC
    Liked
    1.091

Standaard Ijshockey, de mooiste familie die je kan wensen.

Hallo,
    waarschijnlijk hebben jullie de afgelopen dagen wellicht iets opgevangen over Winnie, het dochtertje van Preston Shupe van HYC.
    En wederom het bewijs dat wij als ijshockey gemeenschap in Belgie en Nederland als het moeilijk gaat er plots voor elkaar staan.
    Op zondagmorgen het eerste droeve nieuws van Ed van Face-off.nl. En in de loop van de dag stroomde de donaties voor Winnie binnen uit Belgie en Nederland.
    En dan kwam nog op maandagmorgen het mooie nieuws van de Bulldogs uit Luik, op het ijs de vijand nummer 1 in Belgie, Vlaanderen vs Wallonië.
    Toen men in Luik hoorde van wat onze "A" captain en zijn gezin momenteel doormaakt werden alle vooroordelen over elkaar plots overboord gegooid en werd er vanuit de Waalse topclub zomaar eventjes 1000€ vrijgemaakt voor de Vlaamse tegenhanger....(en dan zijn ze nog maar net met hun actie bezig).Dit bewoog mij tot tranen toe.... Mijn respect voor alle bijdragers, groot of klein is enorm....
    Maar wat die van Luik deden vergeet ik nooit meer.... Vanaf nu is mijn respect voor onze ijshockey familie....(want zo durf ik jullie allemaal wel noemen) weer een pak groter geworden.
    We zijn ijshockey fans allemaal met onze eigen favoriete logo's. Maar wanneer dan iemand van de andere kant van de familie het moeilijk heeft staan we samen op.
    En daar kunnen geen 20 Bekers van Belgie of geen 30 beneleague titels tegen op.
    Wat ben ik trots dat ik en mijn familie van dit kleine ijshockey wereldje mag deel uitmaken!
    Dit moest me even van het hart,
    En denk er om, via de donatie pagina van face-off.nl kan je nog altijd je steentje bijdragen.
    Preston, Mariah and princess Winnie, your hockey family in Belgium and the Netherlands thinking of you and praying for the best
    Kurt Vermylen
    Wat een seizoen!!!!! super die beneleague toch?

Fav. team
    HYC
    Liked
    1.091

Standaard Re: Ijshockey, de mooiste familie die je kan wensen.

Ook onze "familie" uit Heerenveen hebben ondertussen een mooie actie uitgezet!!!
    waarvoor dank

Eerste divisie Tjalling Talma's schermafbeelding
    Fav. team
    Friesland Flyers
    Liked
    683

Ik kon zo snel de actie van Heerenveen niet terugvinden op de sites maar heb via face-off gedaan.
    Je kunt nooit met 2-0 voorstaan in een uitwedstrijd...

4. Likes voor deze posting:

NHL Free agent Sietze de Vries's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.544

Opbrengst van shirtloterij as vrijdag gaat naar het goede doel.
    Te vinden op facebookpagina van supportersvereniging.
    FLY WITH THE FLYERS
    https://www.nhl.com/video

Mini
    Fav. team
    Bulldogs de Liège
    Liked
    30

Mooie woorden Kurt.
    Ik ben fier op de Bulldogs van Luik : ondanks de gezonde sportieve rivaliteit staan 'Les Bulldogs De Liège' samen met hun entourage nu schouder aan schouder in solidariteit met HYC en de Shupe family.
    Prachtig! Heads up to the Shupe family! Good Luck Winnie!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kurt Vermylen Bekijk bericht
    Hallo,
    waarschijnlijk hebben jullie de afgelopen dagen wellicht iets opgevangen over Winnie, het dochtertje van Preston Shupe van HYC.
    En wederom het bewijs dat wij als ijshockey gemeenschap in Belgie en Nederland als het moeilijk gaat er plots voor elkaar staan.
    Op zondagmorgen het eerste droeve nieuws van Ed van Face-off.nl. En in de loop van de dag stroomde de donaties voor Winnie binnen uit Belgie en Nederland.
    En dan kwam nog op maandagmorgen het mooie nieuws van de Bulldogs uit Luik, op het ijs de vijand nummer 1 in Belgie, Vlaanderen vs Wallonië.
    Toen men in Luik hoorde van wat onze "A" captain en zijn gezin momenteel doormaakt werden alle vooroordelen over elkaar plots overboord gegooid en werd er vanuit de Waalse topclub zomaar eventjes 1000€ vrijgemaakt voor de Vlaamse tegenhanger....(en dan zijn ze nog maar net met hun actie bezig).Dit bewoog mij tot tranen toe.... Mijn respect voor alle bijdragers, groot of klein is enorm....
    Maar wat die van Luik deden vergeet ik nooit meer.... Vanaf nu is mijn respect voor onze ijshockey familie....(want zo durf ik jullie allemaal wel noemen) weer een pak groter geworden.
    We zijn ijshockey fans allemaal met onze eigen favoriete logo's. Maar wanneer dan iemand van de andere kant van de familie het moeilijk heeft staan we samen op.
    En daar kunnen geen 20 Bekers van Belgie of geen 30 beneleague titels tegen op.
    Wat ben ik trots dat ik en mijn familie van dit kleine ijshockey wereldje mag deel uitmaken!
    Dit moest me even van het hart,
    En denk er om, via de donatie pagina van face-off.nl kan je nog altijd je steentje bijdragen.
    Preston, Mariah and princess Winnie, your hockey family in Belgium and the Netherlands thinking of you and praying for the best
    Kurt Vermylen

NHL draftpick Sintineke Menger's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    265

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjalling Talma Bekijk bericht
    Ik kon zo snel de actie van Heerenveen niet terugvinden op de sites maar heb via face-off gedaan.
    Als Supportersvereniging doneren wij de opbrengst van de shirtverloting

8. Likes voor deze posting:

Eerste divisie Tjalling Talma's schermafbeelding
    Fav. team
    Friesland Flyers
    Liked
    683

Dank je Sintineke en Sietze. Helaas ben ik door omstandigheden al enkele jaren niet meer live bij de wedstrijden geweest. Hopelijk, en zelfs waarschijnlijk, binnenkort wel weer.

En ja, ik had op de "oude" svff pagina gekeken (was altijd lid) maar nooit aan FB gedacht. Nu wel gelezen. Enfin, wie weet, lukt het om vrijdag er weer eens bij te zijn.
    Als dat lukt zal ik zeker meeloten voor het goede doel.
    Je kunt nooit met 2-0 voorstaan in een uitwedstrijd...

10. Likes voor deze posting:

NHL regular Harry Koenen's schermafbeelding
    Fav. team
    Unis Flyers
    Liked
    1.227

Hartverwarmende actie van de SV ivm Winnie Shupe door opbrengst shirt-verloting tijdens wedstrijd tegen EG Diez Limburg.

Fav. team
    HYC
    Liked
    1.091

Prachtig, alle acties,
    Of waarin een kleine sport groot kan zijn over onze taal-en landsgrenzen heen

13. Likes voor deze posting:

Regels voor berichten