Weergegeven resultaten: 1 tot 2 van 2

Discussie: Meer aandacht 1e divisie

Eredivisie Stefan Koning's schermafbeelding
    Fav. team
    Amstel Tijgers
    Liked
    7

Standaard Meer aandacht 1e divisie

De 1e divisie herbergt dit seizoen meer topspelers dan ooit. Zou je een gezamelijk team maken van enkele van deze spelers dan zou dit bovenin meedraaien in de BeNe-league. Het lijkt me daarom gerechtvaardigd dat er meer aandacht aan deze competitie geschonken wordt. Een selectie van de spelers:

Tony Demelinne, Bjorn Willemse, Lars Engwegen, Mike Overweg, Rick van Haren, Diederick Hagemeijer, Rastislav Veres, Zahir Hup, Johnny Ebregt, Jacob Tugnutt, Ivy vd Heuvel, Ivan Muso, Damian Kluijtmans, Bob Teunissen, Tomas Krukovski, Stef Verhulst, Valentijn Bouten, Angelo van Hulten, Calvin Pohlman, Sebastian Kragt, David Bartos en Don Nichols.

Dit zijn slechts enkele van de goede spelers. Er zijn er veel keer meer die vorig jaar bijvoorbeeld nog gewoon in de BeNe-league speelden. Bijna elk team heeft wel een speler met wat extra kwaliteiten. Nogmaals, ik vind dat deze competitie onderhand meer aandacht verdiend. Hopelijk pakken regionale media en FaceOff dit ook meer op. Ijshockey Nederland heeft elke week al een terugblik op het weekend. Maar het mag in mijn ogen nog wel meer worden.
    Pride fan of Amsterdam Tigers

Nationaal team
    Liked
    13

Standaard Re: Meer aandacht 1e divisie

Daar is al jaren te weinig aandacht voor, begrijpelijk ook wel omdat de helft van de competitie uit jeugdteams bestaat, het niveau (ondanks de genoemde namen) gewoon relatief laag is vergeleken met Beneliga en Tilburg Trappers en ook de (schrijvende) pers moet roeien met de riemen die ze hebben dus dat Faceoff er weinig mee doet snap ik wel maar aan de andere kant is het op dit moment de hoogste competitie die de bond zelf nog organiseert (Beneliga zou een aparte organisatie moeten zijn inmiddels) en dan vind ik wel dat met name ijshockeynederland.nl er veel meer aandacht aan zou moeten besteden dan het nu doet.

Het heeft in ieder geval wel de potentie om uit te groeien naar iets leuks maar dan moeten er wel wat schouders onder.

Utrecht was zelfs al dapper de wedstrijd aan het streamen .
    Laatst gewijzigd door Corrie de Breij : 6 oktober 2019 om 12:50

Regels voor berichten