Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 tot 98 van 98

Discussie: Selectie Tilburg Trappers Oberliga 2019/20

Junior A
    Liked
    196

Standaard Re: Selectie Tilburg Trappers Oberliga 2019/20

Als er bij trappers een financieel probleem is, dan moeten ze zich schamen! Meer sponsoren en bijna altijd uitverkocht. Lijkt me sterk dat er een financieel probleem is. Wat betreft het team 5 spelers weg en 2 terug. Wil je mee doen zal het team versterkt moeten worden. Er zal toch nog wel ergens een nl- Canadees zijn neem ik aan.

Eerste divisie
    Fav. team
    Nederlands team
    Liked
    426

Veel plezier in Albir Rob

Eerste divisie
    Liked
    352

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk van de Pas Bekijk bericht
    Veel plezier in Albir Rob
    Hoi Henk,

Bedankt. Gaat goed komen.
    Groeten van ons.

Eredivisie Edwin van de Pas's schermafbeelding
    Liked
    189

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Schellekens Bekijk bericht
    Als er bij trappers een financieel probleem is, dan moeten ze zich schamen! Meer sponsoren en bijna altijd uitverkocht. Lijkt me sterk dat er een financieel probleem is. Wat betreft het team 5 spelers weg en 2 terug. Wil je mee doen zal het team versterkt moeten worden. Er zal toch nog wel ergens een nl- Canadees zijn neem ik aan.
    Steve Kruize is al aan trainen
    GROET ED

Junior A
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    131

Zijn kleinzoon denk.

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Vandaag een flinke aframmeling door een middelmatig DEL2 team Kassel Huskies, ik heb het gezien via Sprade viel mij enorm tegen. Ik denk dat de vele vertrekkers : Nagtzaam, van den Heuvel, Vogelaar, de Ruijter en Montgomery onvoldoende gecompenseerd zijn.

5 goede vertrekkers en daarvoor 2 terug. Hofland is een versterking maar Bison moet nog veel bijleren. Volgens mij zou Tilburg nog wel 1 of 2 goede krachten nodig hebben.

Wellicht Mason of van Soest of een NL Canadees.

NHL draftpick Peter Hendrix's schermafbeelding
    Fav. team
    Frölunda Indians, Tilburg Trappers
    Liked
    535

Morgen, vrijdag ,uit tegen Füchse Duisburg. De eerste en enige tegenstander afkomstig vanuit de Oberliga. Het zal me benieuwen hoe een gedecimeerd Trappers zich laat zien tegen een sterker Füchse dan het vorige jaar, als ik het Duitse forum mag geloven.
    Ik ben vooral benieuwd hoe de 'BeNe' jongens zich staande houden en hoe Bartek Bison zich ontwikkeld.
    0- meting voor mij; ik ga kijken.

NHL draftpick Peter Hendrix's schermafbeelding
    Fav. team
    Frölunda Indians, Tilburg Trappers
    Liked
    535

Leuke wedstrijd gezien met veel goals 4-8 (1-1, 0-3, 3-4) in de Jomizu-Arena in Duisburg.
    Eigenlijk begon Duisburg sterker en kwam ook op voorsprong, maar na wat omzettingen begon trappers te draaien en met meer snelheid spelend, gaven de Füchse niet thuis. Ondanks de vele m.n. verdedigende fouten en onzorgvuldige aanvallen was Tilburg vooral beter door de tomeloos inzet van man-of-the-match Diego Hofland, die de 1-4, 2-7 en 3-8 scoorde, zijn eerste hattrick voor Trappers. Maar niet alleen Hofland was goed, ook Bartek Bison viel positief op. Hij is snel, ondanks zijn grote lijf, maar vooral sterk en met een uitstekende stick handling wist hij steeds gevaarlijk voor het doel te komen, de 1-1 hoefde De Bonth alleen maar in te tikken en de 1-3 scoorde hij zelf.
    Max Hermens was goed, zeker als center met Kevin op rechts Jonne op links, maar wat ongelukkig als eerste lijners in de combinatie. Er moet duidelijk meer geoefend worden in het samenspel, vooral op snelheid want daar ligt de kracht van dit team; met snelheid en accuratie de tegenstander weg tikken. Alleen vandaag met vlagen te zien omdat Mitch nog niet scherp oogde, wel de 2-6 gescoord in powerplay. Maar dit had vaker beter uitgespeeld kunnen worden. Zoveel PP minuten hebben we zeker nooit gehad tegen de Füchse. Maar vooral door de traag opbouwende Bastings en Mitch verzandde het vaak in zoekend spel. Ook de blauwe lijn schoten kwamen niet echt uit de verf.
    Omdat coach Subr, de derde goalie van Hout speeltijd gunde en vooral Ian rust, (Leeuwensteijn is licht geblesseerd), vielen er meer tegengoals bij Trappers. Mede omdat Trappers gas terug nam.
    Voordat de Füchs dichter bij kwam en misschien wel de aansluiting terug zou vinden braken Trappers weer genadeloos uit (Diego) om makkelijk te scoren tegen goalie Eddy Renkewitz.
    Een mooi begin met veel mogelijkheden tot verbetering van het spel, vooral in defence.

9. Likes voor deze posting:

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910

Regels voor berichten