Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4

Discussie: Game 5 op weg naar finale

NHL regular
    Liked
    83

Standaard Game 5 op weg naar finale

De spanningsboog staat op zijn strakst. Na de zinderende wedstrijd 4 in de kolkende Gysenbergh Halle van Herne staat vanmiddag wedstrijd 5 op het programma. Ik hoop dat Stappegoor vanmiddag minstens net zoveel geluid maakt als de mensen in Herne. Laten we als 1 man achter de ploeg gaan staan, het kan ze echt helpen.

Mochten we naar de finale gaan dan staat de eerste finale wedstrijd overmorgen al op het programma. Dat lijkt mij echt een heel lastige omschakeling vanuit deze prachtige serie. Lijkt mij ook niet de ideale voorbereiding. Ben benieuwd hoe Trappers dat gaat verwerken (en ikzelf natuurlijk :-) ). Het is net of Ajax op donderdag real Madrid uitschakelt, op zaterdag Juventus en dan op maandag de championsleague finale gaat spelen. Het zou een mooi scenario zijn. Let s go Trappers, maak ons helemaal gek vandaag.
    er is meer in het leven dan ijshockey, maar ik moet nog uitvinden wat dat is.

2. Likes voor deze posting:

Eerste divisie
    Fav. team
    Nederlands team
    Liked
    426

Standaard Re: Game 5 op weg naar finale

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert Jan van der Maat Bekijk bericht
    De spanningsboog staat op zijn strakst. Na de zinderende wedstrijd 4 in de kolkende Gysenbergh Halle van Herne staat vanmiddag wedstrijd 5 op het programma. Ik hoop dat Stappegoor vanmiddag minstens net zoveel geluid maakt als de mensen in Herne. Laten we als 1 man achter de ploeg gaan staan, het kan ze echt helpen.

Mochten we naar de finale gaan dan staat de eerste finale wedstrijd overmorgen al op het programma. Dat lijkt mij echt een heel lastige omschakeling vanuit deze prachtige serie. Lijkt mij ook niet de ideale voorbereiding. Ben benieuwd hoe Trappers dat gaat verwerken (en ikzelf natuurlijk :-) ). Het is net of Ajax op donderdag real Madrid uitschakelt, op zaterdag Juventus en dan op maandag de championsleague finale gaat spelen. Het zou een mooi scenario zijn. Let s go Trappers, maak ons helemaal gek vandaag.
    Prachtig Gert Jan, je enthousiasme. Vergelijking met een andere sport is echter moeilijk, elke sport heeft namelijk zijn eigen cultuur en focus. IJshockeyers kunnen bij wijze van spreken dagelijks optimaal vlammen. Waarschijnlijk de allerbelangrijkste reden voor ons, als fans dat we zo van deze sport houden. Ik vergelijk onze spelers liever met wielrenners in b.v. een Tour de France, waar ook dagelijks TOP arbeid wordt verlangd. Ik wil hiermee overigens absoluut niets ten nadele zeggen van ons vaderlandse voetbaltrots Ajax, dat is binnen hun focus ook absoluut een wereldprestatie, met zeer groot respect. Ik heb er alle vertrouwen in vanmiddag, zeker als de fans massaal als een man achter het team gaan staan, zorg voor geen moment stilte. Onze DJ 's doen dan zoals altijd weer hun werk super.

4. Likes voor deze posting:

Hall of Fame Emile Joosten's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    2.045

Mooi dat Mickey en Reno vanmiddag ook weer het ijs op mogen.
    Zou toch heel vervelend voor hen zijn geweest als wedstrijd #4 de laatste zou zijn geweest en zij met een schorsing aan de kant hadden moeten blijven.
    Uiteraard ook voor Nick en Kilian bitter om vanaf de tribune lijdzaam te moeten toezien.
    de beste burger is een Tilburger;
    Emile

Hall of Fame Abe Brouwer's schermafbeelding
    Liked
    120

Na 2 periodes 2-0 voor Trappers.
    Vierde niveau, wie had dat kunnen bedenken?

Regels voor berichten