Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 141 tot 147 van 147

Discussie: Spelersnieuws 2019/20

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Standaard Re: Spelersnieuws 2019/20

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corrie de Breij Bekijk bericht
    Dat laatste sowieso, ik verwacht hem ook vaker in de bank dan Groenheijde eerlijk gezegd.

Verder heb ik nergens gezegd dat het verboden is ofzo, enkel dat ik het jammer vind dat we weer terug lijken te gaan naar de importgoalie, dat vond ik van Zoetermeer, dat vond ik van Leuven en Antwerpen (in Belgie) en dat vind ik van HIJS en van Luik.

Ten derde heb ik HIJS uberhaupt niet genoemd dus dat moet je ook niet als een aanval op het heilige HIJS Hokij Den Haag willen zien.

Ik signaleer een beweging waar ik niet supervrolijk van kan worden, niet meer niet minder.
    Eens met Corrie, niets mis met HIJS leuke club maar idd een importgoalie ben ik ook geen voorstander van in zijn algemeenheid. Is wat mij betreft de regel voor alle clubs !

Junior A
    Liked
    300

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leo de Wit Bekijk bericht
    Eens met Corrie, niets mis met HIJS leuke club maar idd een importgoalie ben ik ook geen voorstander van in zijn algemeenheid. Is wat mij betreft de regel voor alle clubs !
    Ik heb liever dat er een importgoalie wordt gehaald, dan dat er bij een andere club wordt geshopt.

Naar mijn mening zien we alweer te veel transfers die de gemiddeld geaccepteerde woon/werk afstand overschrijden. Een Postma en een Verschuren die naar Geleen gaan; Smid en Van der Schuit naar Nijmegen en Evers naar Den Haag zijn allemaal transfers waarbij spelers moeten gaan verhuizen of veel moeten reizen; wat IJshockey een hoofdzaak maakt. Volgens mij de situatie die we met de BeNeLiga wilden voorkomen

3. Likes voor deze posting:

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kazs Krikke Bekijk bericht
    Ik heb liever dat er een importgoalie wordt gehaald, dan dat er bij een andere club wordt geshopt.

Naar mijn mening zien we alweer te veel transfers die de gemiddeld geaccepteerde woon/werk afstand overschrijden. Een Postma en een Verschuren die naar Geleen gaan; Smid en Van der Schuit naar Nijmegen en Evers naar Den Haag zijn allemaal transfers waarbij spelers moeten gaan verhuizen of veel moeten reizen; wat IJshockey een hoofdzaak maakt. Volgens mij de situatie die we met de BeNeLiga wilden voorkomen
    Ook mee eens, in de Beneliga spelen 4 NL clubs die wat professioneler zijn, de rest hobbelt mee. Op termijn zitten alle goede spelers bij die 4 clubs. Volgens mij een kwestie van tijd om samenwerking te zoeken met NRW clubs uit Duitsland.

In de voorbereiding wordt al veel onderling gespeeld denk dat het niveau beter past.

NHL Star
    Liked
    3

Eaters Geleen Contracteert Wannes Moons en Danny van Rijswijk en verder blijft Sebastian Kragt nog een seizoen

NHL Star
    Liked
    3

zoetermeeer Panters heeft Ferenc Kocsis gecontracteerd als 2e import

NHL Star
    Liked
    3

Hyc contracteerd Nathan Pancel als 1e import

NHL Star
    Liked
    3

Michael van Rijswijk, Joy Turpijn en Marko van Leeuwen blijven bij de Zoetermeer Panters
    Laatst gewijzigd door Patrick Sandifort : Vandaag om 11:04

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415

Regels voor berichten