Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 15 van 15

Discussie: TILBURG TRAPPERS - EXA ICEFIGHTERS LEIPZIG (wedstrijdverslag)

Eredivisie
    Liked
    474

Standaard Re: TILBURG TRAPPERS - EXA ICEFIGHTERS LEIPZIG (wedstrijdverslag)

Dat is gewoonlijk 1 december. Ik zou niet weten of het nu anders is, maar de vraag is zowel voor Herentals als Tilburg fans cruciaal. Behoud Herentals haar beide toppers voor dit seizoen? Maakt Tilburg het seizoen af met slechts 1 import?

2. Likes voor deze posting:

Hall of Fame Emile Joosten's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    1.979

Trappers heeft als best-scorend team van de Liga geen extra import nodig.
    Zeker niet nu er toch niet gepromoveerd kan worden en we, indien er geen nieuwe blessures ontstaan, met een compleet Trappers toch simpel naar de finale in de play-offs zouden moeten kunnen komen.
    Zo kun je besparen en mogelijk iets betekenen voor het toekomstteam, want daarvan moeten we het op termijn natuurlijk wel hebben!
    de beste burger is een Tilburger;
    Emile

4. Likes voor deze posting:

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emile Joosten Bekijk bericht
    Trappers heeft als best-scorend team van de Liga geen extra import nodig.
    Zeker niet nu er toch niet gepromoveerd kan worden en we, indien er geen nieuwe blessures ontstaan, met een compleet Trappers toch simpel naar de finale in de play-offs zouden moeten kunnen komen.
    Zo kun je besparen en mogelijk iets betekenen voor het toekomstteam, want daarvan moeten we het op termijn natuurlijk wel hebben!

Mee eens. Maar wanneer er blessures komen is de spoeling wel wat dun bij het 2e team (zie boete te weinig spelers begin seizoen).

Of de finale zo simpel wordt gehaald weet ik niet, in Zuid speelt wel een aantal goede teams die zich waarschijnlijk deze winter verder gaan versterken. Dat laatste is in Duitsland gebruikelijk.

Rosenheim, Landshut en Regensburg willen erg graag naar DEL2.

6. Likes voor deze posting:

Junior A Peter Hendrix's schermafbeelding
    Fav. team
    Svenska Hockey Ligan, Tilburg Trappers
    Liked
    359

Dat is zo Emile; maar indien er enkele dragende spelers geschorst of geblesseerd zijn wordt het een moeilijke playoff tegen de top teams uit Noord zoals Essen en de beiden Hannoveranen zijn dan moeilijk te verslaan. Ik ben het debacle in Duisburg nog niet vergeten.
    En zoals Leo het zegt Zuid valt dit jaar niet te onderschatten vooral Rosenheim en Regensburg maken indruk en hebben de snelheid om Trappers te kunnen verslaan.
    Als de ambitie is om wederom vol voor het kampioenschap te gaan zou ik versterken en persoonlijk vind ik dat ook leuker om te kijken, imports brengen (meestal) wat extra's.

8. Likes voor deze posting:

NHL regular
    Liked
    82

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Hendrix Bekijk bericht
    Dat is zo Emile; maar indien er enkele dragende spelers geschorst of geblesseerd zijn wordt het een moeilijke playoff tegen de top teams uit Noord zoals Essen en de beiden Hannoveranen zijn dan moeilijk te verslaan. Ik ben het debacle in Duisburg nog niet vergeten.
    En zoals Leo het zegt Zuid valt dit jaar niet te onderschatten vooral Rosenheim en Regensburg maken indruk en hebben de snelheid om Trappers te kunnen verslaan.
    Als de ambitie is om wederom vol voor het kampioenschap te gaan zou ik versterken en persoonlijk vind ik dat ook leuker om te kijken, imports brengen (meestal) wat extra's.
    des te mooier als je de finale wel haalt door deze versterkte teams te verslaan. En het maakt de wedstrijden die komen gaan des te spannender. Het is ook geen schande om eens een jaar geen kampioen te worden.
    er is meer in het leven dan ijshockey, maar ik moet nog uitvinden wat dat is.

10. Likes voor deze posting:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten