Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 25 van 25

Discussie: Nieuw seizoen, nieuw Sonderheft!

Hall of Fame Emile Joosten's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    2.096

Standaard Re: Nieuw seizoen, nieuw Sonderheft!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Kotvis Bekijk bericht
    Zolang je Bo Subr en Josh Mizerek of trainers van soortgelijk kaliber hebt?
    Je moet niets uitsluiten maar ik kan me niet voorstellen dat het uiteindelijke vertrek van Mitch Bruijsten te wijten zou zijn aan genoemde trainers.
    de beste burger is een Tilburger;
    Emile

Nationaal team
    Liked
    540

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emile Joosten Bekijk bericht
    Je moet niets uitsluiten maar ik kan me niet voorstellen dat het uiteindelijke vertrek van Mitch Bruijsten te wijten zou zijn aan genoemde trainers.
    Dat bedoel ik ook niet te zeggen! Mijn reactie slaat op de vraag hoe vaak we een sterke speler kunnen verliezen en dat opgevangen kan worden door andere, vaak jongere spelers. Mijn opmerking over Bo Subr en Josh Mizerek is juist te beschouwen als een compliment voor de wijze waarop ze er iedere keer in slagen jonge spelers snel door te laten ontwikkelen tot dragende spelers.

3. Likes voor deze posting:

NHL regular
    Liked
    83

Dat bedoel ik ook niet te zeggen! Mijn reactie slaat op de vraag hoe vaak we een sterke speler kunnen verliezen en dat opgevangen kan worden door andere, vaak jongere spelers. Mijn opmerking over Bo Subr en Josh Mizerek is juist te beschouwen als een compliment voor de wijze waarop ze er iedere keer in slagen jonge spelers snel door te laten ontwikkelen tot dragende spelers.
    Dat is zonder meer een feit. Maar mijn post gaat over het vertrek van de echte spelers die het onderscheid maken zoals Bowles, MtGommery, van Biezen, Willems, Hagemeyer, vd Heuvel, en nu dus Mitch Bruijsten, en wie ik verder vergeet. Je kunt dat denk ik niet blijven opvangen met aanwas van alleen jonge spelers. Met name in de play offs zul je deze spelers gaan missen.
    Maar het is ook zo dat Trappers niet in de gemakkelijkste positie zit met beperkte trainings faciliteiten, alleen maar uitwedstrijden en een hoop blessures.
    er is meer in het leven dan ijshockey, maar ik moet nog uitvinden wat dat is.

Nationaal team
    Liked
    540

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert Jan van der Maat Bekijk bericht
    Dat is zonder meer een feit. Maar mijn post gaat over het vertrek van de echte spelers die het onderscheid maken zoals Bowles, MtGommery, van Biezen, Willems, Hagemeyer, vd Heuvel, en nu dus Mitch Bruijsten, en wie ik verder vergeet. Je kunt dat denk ik niet blijven opvangen met aanwas van alleen jonge spelers. Met name in de play offs zul je deze spelers gaan missen.
    Maar het is ook zo dat Trappers niet in de gemakkelijkste positie zit met beperkte trainings faciliteiten, alleen maar uitwedstrijden en een hoop blessures.
    Trappers maakt een fors gebaar door af te zien van haar thuiswedstrijden. Dat scheelt de tegenstanders reistijd en kosten.
    Wellicht kunnen ze in ruil daarvoor het vrijwillig zonder buitenlanders spelen opheffen. Dat blijft toch een wat wonderlijke situatie met tegenstanders die naast hun 2 buitenlanders vaak ook nog 3 tot 5 spelers met een dubbel paspoort opstellen.
    Tilburg zal nu misschien geen geld hebben voor buitenlanders, maar dat zal volgend seizoen mogelijk anders zijn. Daarmee ondervang je dan een deel van het gemis aandragende spelers. De rest is een natuurlijk verloop; oudere spelers stoppen om verschillende redenen en jonge spelers volgen ze op.

6. Likes voor deze posting:

Hall of Fame Emile Joosten's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    2.096

Wellicht kunnen ze in ruil daarvoor het vrijwillig zonder buitenlanders spelen opheffen.
    Het zonder imports spelen werd niet opgelegd door de andere Oberligaverenigingen of de DEB.
    Het was een eigen bewuste keuze van Trappers om zich met zo'n gebaar veilig te stellen voor een verder verblijf in de Oberliga.
    Zonder imports zouden de Duitse teams immers betere mogelijkheden hebben om ook eens kampioen te worden en mogelijk te promoveren naar de Del2.

Maar met het wegvallen van een serie dragende spelers, zoals hierboven door Gert Jan genoemd, zou die eerdere keuze, indien er financiële middelen voor te vinden zijn, een heroverweging verdienen.
    de beste burger is een Tilburger;
    Emile

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten