Bekijk resultaten enqu?te: In welke opties voor dit forum zien jullie wel wat? (meerdere opties mogelijk)

Aantal stemmers
27. Je mag niet stemmen in deze enqu?te
  • Gewoon doorgaan zoals het is. Het gaat volgens mij prima.

22 81,48%
  • Schrap de onderverdeling in subfora en plaats gewoon alles in één forum.

4 14,81%
  • Stap af van het moeten gebruiken van de eigen naam. Dat weerhoudt veel mensen van deelname.

1 3,70%
  • Moderatie moet een stuk minder strak, zodat er hardere discussies mogelijk zijn

1 3,70%
  • Moderatie moet veel strakker, ik voel me niet veilig om mijn mening te posten

0 0%
  • In het tijdperk van social media is eigenlijk geen rol meer voor dit forum.

1 3,70%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 10

Discussie: Praat mee over de toekomst van dit forum

Administrator Bestuur ijshockey.com Joep Meijsen's schermafbeelding
    Liked
    139

Standaard Praat mee over de toekomst van dit forum

Beste forumgebruikers,

Dit forum bestaat al héél lang. Tenminste zo'n twintig jaar. In die periode zijn er honderdduizenden postings geplaatst, hebben ijshockeyfans door heel Nederland elkaar leren kennen en zijn er natuurlijk de nodige spanningen geweest. Het was een boeiende periode. De laatste jaren is er daarbij wel sprake van een afname van het aantal actieve deelnemers. Het forum wordt nog altijd erg goed bezocht, maar minder gebruikt. De vraag is hoe we ervoor kunnen zorgen dat er weer meer interessante discussies worden gevoerd via het IJshockeyforum. Hieronder staan enkele mogelijkheden op een rijte, maar ik lees in de commentaren ook graag andere suggesties.

Met vriendelijke groet,

Joep Meijsen
    "Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in."
    Godfried Bomans

B-Junior Nick van Spaandonk's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    5

Standaard Re: Praat mee over de toekomst van dit forum

Wellicht een iets meer internationale opzet zodat je ook Duitsers op het forum krijgt. Alleen met mensen discussiëren over oberliga wedstrijden die de zelfde bril ophebben is niet interessant. Misschien sommige items ook aanbieden in het Engels of Duits bijvoorbeeld en dat kun je promoten op Facebook met een link naar dit forum. Het kan ook zijn dat dat helemaal niet bij jullie visie past maar dat weet ik verder niet. Succes in iedergeval!

B-Junior
    Liked
    687

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nick van Spaandonk Bekijk bericht
    Wellicht een iets meer internationale opzet zodat je ook Duitsers op het forum krijgt. Alleen met mensen discussiëren over oberliga wedstrijden die de zelfde bril ophebben is niet interessant. Misschien sommige items ook aanbieden in het Engels of Duits bijvoorbeeld en dat kun je promoten op Facebook met een link naar dit forum. Het kan ook zijn dat dat helemaal niet bij jullie visie past maar dat weet ik verder niet. Succes in iedergeval!
    Niet iedereen kan Duits of Engels lezen of schrijven.

NHL draftpick
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    478

Ton, Nick heeft het ook over om het OOK in het duits en engels aan te bieden.
    Sommigen kunnen al niet eens nederlands lezen.....................

5. Likes voor deze posting:

Nationaal team
    Liked
    13

Je hebt het over jezelf mag ik hopen?

Ik vind bij ijshockey het Engels altijd wel een plus maar veel extra gebruikers ga je er niet mee trekken, daar naast is 'Nederlands ijshockeyforum' iets unieks ... als je daar meer talen aan toe gaat voegen dan heb je ineens concurrenten die je misschien niet wil hebben

Hall of Fame Abe Brouwer's schermafbeelding
    Liked
    120

Heel heel lang geleden was er ook een engelse versie van het forum. Maar dat werd opgeheven omdat er amper gepost werd.
    Vierde niveau, wie had dat kunnen bedenken?

8. Likes voor deze posting:

NHL rookie Levi de Beer's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    261

Ik weet helemaal niet of het technisch mogelijk is.

Ik denk dat je meer forumdeelnemers kunt trekken door het mogelijk te maken om te posten op het forum door middel van twitter, instagram en weet ik veel welke apps er nog meer zijn. Krijg je ook tijdens wedstrijden wellicht meer interactie! Het is maar een idee.
    Met vriendelijke groet,

Levi

10. Likes voor deze posting:

B-Junior Nick van Spaandonk's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    5

een besloten facebook groep onder de naam van het forum zou je ook nog kunnen proberen. Of bestaat er al zo'n groep?

Eredivisie
    Fav. team
    Kolner Haie
    Liked
    8

Wellicht ook combinatie zoeken met forum duitse oberliga, daar wordt veel gepost over de trappers. Forum heeft zijn langste tijd gehad. Een app neerzetten met beschikbare streams, integratie met sociale media zoals Instagram, snapchat.

Mini
    Liked
    0

Wellicht is het een idee om het interaciever te maken, het afgelopen seizoen zijn er wat wijzigingen gemaakt die het alleen maar statischer hebben gemaakt en niet dynamischer. en het koppelen van facebook/twitter/instagram resulteert op andere site die dat doen alleen maar in dat je meer troep krijgt te dien dan je wenselijk is en daarmee ook zijn of haar doel voorbij schiet. Ik zou zeggen nu je los bent van ijshockey.com implementeer wat dingen die nu verdwenen zijn ik bedoel de life standen op de wedstrijden. verklein de aantal rubrieken zodat iedereen alles ziet. implementeer een multilanguage module en zet de grenzen open. want doen in de benelige de fans van de laten we zeggen "nieuwe" teams uit belgie en nederland al mee uberhaupt. uiteindelijk draait alles om reclame en naams bekendheid niet om de techniek.

14. Likes voor deze posting:

Regels voor berichten