Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 14

Discussie: Is de nijb op vakantie?

Junior A Lex Eckhardt's schermafbeelding
    Liked
    163

Standaard Is de nijb op vakantie?

De oogkleppen bij Heerenveen zijn inmiddels van behoorlijke proportie. Bij collega-clubs wordt weggekocht; het budget is inmiddels - voor Nederlandse begrippen torenhoog - en verwacht mag worden dat er 5 zeer behoorlijke buitenlanders zullen worden aangetrokken. Tilburg heeft de beste Nederlandse spelers en zal ook 5 heel goede buitenlanders presenteren. Dan hebben we het gehad: deze beide clubs kunnen gaan uitmaken wie de beker wint en wie er landskampioen wordt.

Dordrecht doet zijn best, maar de vraag is of ze het gaan redden. Geleen krijgt met moeite een eredivisiewaardig team op de been. Eindhoven zal ook alle zeilen moeten bijzetten om dit te bereiken en Den Haag zal ook behoorlijke veren laten nu Andre Janssen is gestopt. Ik denk dat het vijf voor twaalf is wat de eredivisie betreft, maar ik hoor helemaal niets van de NIJB. Als er niet snel en hard wordt ingegrepen zal het ijshockey grote schade ondergaan.

De NIJB kan zich niet langer verschuilen achter het argument dat de NIJB afhankelijk is van de (bestuurders) van de clubs. De NIJB heeft als wapen dat ze de competitie opzetten en faciliteren. Munitie genoeg dacht ik zo om de clubs nu onder druk te zetten en de budgetten naar beneden af te stellen; het aantal buiten landers drastisch te beperken en de opleiding ter hand te nemen. Excuses voor de doorloop, maar dit forum geeft geen mogelijkheid om alinea´s te maken of om op een nieuwe regel te beginnen.
    Eens een Eater, altijd een Eater

NHL rookie Jasper Lesterhuis's schermafbeelding
    Fav. team
    Eindhoven Kemphanen
    Liked
    69

Standaard Re: Is de nijb op vakantie?

De NIJB hoef je weinig van te verwachten Lex..

NHL Free agent Sietze de Vries's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.658

Nu Heerenveen wat meer te besteden heeft is t ineens 5 voor 12?
    En de suikeroom van Hijs is weg? Het bestuur van Hijs heeft gezegd met een goed team te komen die voor de bovenste plek kan gaan.
    Trappers heeft de afgelopen jaren altijd een team dat meedoet om de bovenste plek.
    Eindhoven is t petekind van de NIJB en Dordrecht zal je misschien nog verrassen.
    Geleen is afwachten.
    Wat is er anders nu dan ineens?
    Weet je, laat ook maar. Zet mijn nieuwe grote oogkleppen wel op.
    FLY WITH THE FLYERS
    https://www.nhl.com/video

NHL regular Ton de Bruin's schermafbeelding
    Liked
    1.244

Rustig Sietze, de zomer komt er aan en nade zomer gaan we het wel zien, maar het ziet er bij jullie in ieder geval goed uit.
    HYS IS ONZE GLORY HYS IS ONZE CLUB

NHL regular Roger W. de Groot's schermafbeelding
    Liked
    397

Ik mis Herentals in het verhaal, die gaan voor een play-off plek, let maar op.

NHL rookie Kurt Vermylen's schermafbeelding
    Fav. team
    HYC
    Liked
    1.094

zo staan we er waarschijnlijk het liefste Roger.....als underdog....zoals elk jaar...toch opvallend dat we in de eerste posts niet eens voorkwamen hé....zijn jullie nu echt vergeten dat Herentals mee eredivisie gaat meedraaien?????

NHL regular
    Fav. team
    Flyers Heerenveen Toronto Maple Leafs
    Liked
    2.091

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kurt Vermylen Bekijk bericht
    zo staan we er waarschijnlijk het liefste Roger.....als underdog....zoals elk jaar...toch opvallend dat we in de eerste posts niet eens voorkwamen hé....zijn jullie nu echt vergeten dat Herentals mee eredivisie gaat meedraaien?????
    Zo is dat Herentals gaat volop meedoen en ze hangen tenminste niet zo'n jankverhaal op als de starter van deze topic.......
    Op 'e wyn van juster kinst hjoed net sile!

8. Likes voor deze posting:

NHL Free agent Sietze de Vries's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.658

Mijn oprechte excuses.
    Vond Herentals vorig jaar al top maar had me gericht op de Nl teams.
    Hoop dat Herentals ook mee doet om de topplaatsen.
    FLY WITH THE FLYERS
    https://www.nhl.com/video

Nationaal team Andy Clifton's schermafbeelding
    Liked
    105

Ondanks dat jullie het als gejank betitelen van Lex heeft hij natuurlijk wel een punt.
    Er is in nederland geen enkel beleid te vinden. Er is volgens mij geen enkele controle op financien van welke club dan ook.
    En zolang clubs alleen aan zichzelf denken (Bob Teunissen verhaal is natuurlijk een sprekend voorbeeld) en de bond eigenlijk niks doet behalve geld innen en het wedstrijdsschema op te maken.
    Zal er niet snel iets gaan veranderen. Iedereen wil graag een professionele sport hanteren maar niemand gedraagd zich erna.

NHL regular
    Fav. team
    Flyers Heerenveen Toronto Maple Leafs
    Liked
    2.091

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andy Clifton Bekijk bericht
    Ondanks dat jullie het als gejank betitelen van Lex heeft hij natuurlijk wel een punt.
    Er is in nederland geen enkel beleid te vinden. Er is volgens mij geen enkele controle op financien van welke club dan ook.
    En zolang clubs alleen aan zichzelf denken (Bob Teunissen verhaal is natuurlijk een sprekend voorbeeld) en de bond eigenlijk niks doet behalve geld innen en het wedstrijdsschema op te maken.
    Zal er niet snel iets gaan veranderen. Iedereen wil graag een professionele sport hanteren maar niemand gedraagd zich erna.

Wel toevallig dat hij er juist nu over begint en niet twee jaar geleden toen zijn cluppie kampioen werd en Hveen slechts een bijrol speelde door de financieel beperkte middelen destijds. Het is zo simpel met bijna iedere sport in Nederland, het team wat de meeste financiele armslag heeft op enig moment, heeft de meeste kans om voor de prijzen te spelen.
    Daarnaast vind ik het erg gewaagd om te oordelen zonder inzage hoe de organisatie in Heerenveen er voor staat na de grote schoonmaak anderhalf jaar geleden.
    Laatst gewijzigd door Piet Plantinga : 12 juni 2013 om 09:52
    Op 'e wyn van juster kinst hjoed net sile!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten