Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 83

Discussie: ESPN America

Administrator Bestuur ijshockey.com Joep Meijsen's schermafbeelding
    Liked
    140

Standaard Re: ESPN America

Voor pure liefhebbers is NHL Gamecenter natuurlijk simpelweg ideaal. Zoveel ijshockey als je wil kijken op het moment dat het jou uitkomt. Maar voor de algemene exposure van de sport zou het wel fijn zijn als mensen het af en toe tegenkomen bij het zappen. Als Sport1 geen blackouts afdwingt, zou het prima zijn :-)
    "Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in."
    Godfried Bomans

Nationaal team Marco Franken's schermafbeelding
    Liked
    25

Heb ook al een 2 of 3 seizoenen Gamecenter en nog geen spijt van gehad.
    Bij espn en daarvoor nasn was je toch afhankelijk van wat er uitgezonden werd en als het schema omgegooid werd had je iets anders dan NHL opgenomen.
    Nu kijk ik wat ik wil wanneer ik wil. Heerlijk en in verhouden ben je helemaal niet duurder uit dat het extra geld voor 1 zender (andere sportzenders zijn overbodig voor mij).
    Let's Go Eaters, Let's Go!!

NHL regular Dennis de Wit's schermafbeelding
    Fav. team
    Friesland Flyers Heerenveen
    Liked
    1.276

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joep Meijsen Bekijk bericht
    Als Sport1 geen blackouts afdwingt, zou het prima zijn :-)
    JA!!!
    Social Media: Dlawit!

Nationaal team Andy Clifton's schermafbeelding
    Liked
    105

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remco Bambacht Bekijk bericht
    Alsjeblieft laat dit niet doorgaan bij Sport1. Dan betaal je weer 15 euro per maand voor een paar wedstrijden en wedstrijden waar je niet op zit te wachten.
    Ja precies wie zit er nou te wachten op een wedstrijd van de Red Sox.......

NHL regular Jan van de Rijzen's schermafbeelding
    Fav. team
    HYS The Hague
    Liked
    583

Hoop egoïstische mensen hier. Maar wees niet niet bang, Sport 1 zal echt geen NHL ijshockey gaan uitzenden. Buiten onze kleine sekte zit geen mens in Nederland op de NHL te wachten. Bovendien bezit ESPN helemaal geen rechten op de NHL, die liggen bij NBC. Sport 1 is met ESPN in gesprek over content waar ESPN wèl de rechten op heeft (College sporten, MLB, Sportscenter, Around the Horn, Pardon the Interruption etc.). Ik hoop dat we deze shows kunnen blijven zien, is toch het zout in de pap. Het zou de NHL trouwens sieren wanneer ze Gamecenter aan kijkers in Nederland gratis aanbiedt (zoals de NFL doet met GamePass).
    I got a fever, and the only prescription is more cowbell.....

NHL draftpick Dyon Knoop's schermafbeelding
    Fav. team
    Heerenveen Flyers
    Liked
    271

gamecentre van NHL hoe gaat dat in zn werk ? is dat ook interessant als je snachts geen tijd vrij kun maken, wat zijn de kosten etc etc. ?

Liked
    140

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan van de Rijzen Bekijk bericht
    Hoop egoïstische mensen hier. Maar wees niet niet bang, Sport 1 zal echt geen NHL ijshockey gaan uitzenden. Buiten onze kleine sekte zit geen mens in Nederland op de NHL te wachten. Bovendien bezit ESPN helemaal geen rechten op de NHL, die liggen bij NBC. Sport 1 is met ESPN in gesprek over content waar ESPN wèl de rechten op heeft (College sporten, MLB, Sportscenter, Around the Horn, Pardon the Interruption etc.). Ik hoop dat we deze shows kunnen blijven zien, is toch het zout in de pap. Het zou de NHL trouwens sieren wanneer ze Gamecenter aan kijkers in Nederland gratis aanbiedt (zoals de NFL doet met GamePass).
    Dit klopt niet helemaal. De rechten voor een aantal landen in Europa voor de NHL liggen wel degelijk bij ESPN. In de UK zijn ze die rechten juist kwijtgeraakt aan een zender die Premier Sports heet. Dat moet je niet verwarren met hoe de rechten in de VS verdeeld zijn, waar ESPN inderdaad geen uitzendrechten meer heeft.

De eigenlijke houder van de NHL-rechten in Europa is volgens mij een sportmarketingbureau uit Zweden. Die hebben op hun beurt onder meer voor Nederland een contract met ESPN America, maar in Zweden is het weer een andere tv-zender. Dat contract van ESPN zou best overgenomen kunnen worden door Sport1.

De handel in televisierechten voor sportevenementen is een gecompliceerde, maar lucratieve. Hoe de rechten daarbij op de thuismarkt zijn verdeeld wil in deze wereld van internationale mediaconcerns niet veel zeggen over de rest van de wereld.

Dat laatste zie ik overigens niet snel gebeuren. Major League Baseball laat al enkele jaren zien dat er met het online aanbieden van beelden wereldwijd heel veel geld verdiend kan worden. Ook bij de NHL nemen de digitale inkomsten ieder jaar toe. Geen reden om het gratis weg te geven. American Football is in Amerika veruit de populairste sport, maar van de grote vier sporten in de VS degene met de minste internationale uitstraling. Niet dat er niet veel American Football-fans zijn buiten de VS, maar dat staat niet in verhouding tot ijshockey en honkbal.
    "Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in."
    Godfried Bomans

8. Likes voor deze posting:

Liked
    140

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dyon Knoop Bekijk bericht
    gamecentre van NHL hoe gaat dat in zn werk ? is dat ook interessant als je snachts geen tijd vrij kun maken, wat zijn de kosten etc etc. ?
    Is een dienst waarbij livestreams worden aangeboden van alle wedstrijden. Daarbij kun je meestal kiezen of je het commentaar van de thuis- of de uitclub wil beluisteren. Die wedstrijden zijn kort na afloop 'on demand' weer op te roepen. Je kunt met een app kijken op je tablet of telefoon, met apps op verschillende mediaspelers als Apple TV of gewoon op de computer.

Ik zelf gebruik meestal de combinatie van iPad en Apple TV om de wedstrijden gewoon op televisie te kunnen kijken. Vanwege het korte seizoen kostte het afgelopen jaar volgens mij vijftig dollar. Normaal is 150 dollar, zeg ik uit mijn hoofd. Maar daar krijg je dus alle wedstrijden voor. Enig punt afgelopen jaar was dat wedstrijden die op ESPN America waren niet via Gamecenter Live konden worden bekeken. De zogenoemde blackouts. Dat was vooral lastig voor wedstrijden die op zaterdagavond werden gespeeld. Ik heb thuis de Nederlandse ESPN America niet.
    Godfried Bomans

Eerste divisie
    Liked
    13

Als je een wedstrijd de volgende dag wilt kijken is de uitslag dan al te zien als je de wedstrijd aanklikt. Is namelijk wel in de app, dan is het niet leuk meer om te kijken.

NHL regular Dennis de Wit's schermafbeelding
    Fav. team
    Friesland Flyers Heerenveen
    Liked
    1.276

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Heeren Bekijk bericht
    Als je een wedstrijd de volgende dag wilt kijken is de uitslag dan al te zien als je de wedstrijd aanklikt. Is namelijk wel in de app, dan is het niet leuk meer om te kijken.
    Dit kan je in de app aanpassen... display scores uitvinken.
    Als je bedoelt dat je scores ziet wanneer je de wedstrijd van je keus opent dan klopt dat deels
    Op Iphone heb je een overzicht met wedstrijden, ik klik dan op de wedstrijd en meteen rechtsonder op condensed (ik heb geen tijd om volledige wedstrijden te kijken) daarmee kijk ik langs een uitslag...
    Op mijn android tablet klik ik op een wedstrijd gewoon op het scherm pictogram en ga rechtstreeks naar de volledige uitzending. Met Ipad schijnt dat je dat ook zo kunt doen.

Je kan tevens een PS of XBOX app installeren en samsung heeft volgens mij ook een app voor hun smart televisie?
    LG heeft het iig NIET te downloaden.

Ik kijk redelijk wat condensed terug op mijn telefoon als ik 's ochtends wakker wordt OF als er geen blackout is sluit ik mijn tablet aan via hdmi op de televisie en dan kan ik live prima kijken.

later terugkijken kan ook.
    Je moet alleen wel de sociale media, whatsapp en alles waarop je mogelijk op de hoogte kan worden gebracht vermijden om spoilers tegen te gaan...
    maar bij de meesten lukt dat wel.
    Social Media: Dlawit!

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten