Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 15 van 15

Discussie: Twitter Feed op het forum

Junior A Lou-Ann Bartels's schermafbeelding
    Fav. team
    Ch.Blackhawks/P.Penguins
    Liked
    120

Standaard Re: Twitter Feed op het forum

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Coolen Bekijk bericht
    In het draadje "Uitzeges voor Tilburg en Den Haag" geeft Jesper Lesterhuis aan dat de discussies tegenwoordig ook
    veel op Facebok worden gevoerd, dit verklaard misschien ook de gedeeltelijke "radiostilte" op dit forum.
    En dat is jammer. Ik heb een computer aan moeten schaffen (tegen mijn wil in destijds) om een beetje het contact met de 'buitenwereld' te kunnen houden, omdat altijd werd verwezen naar www.nl en iedereen elkaar ging e-mailen. Nu is het weer Facebook en/of getwitter en moet je daar zeker weer een dure smartphone o.i.d voor aanschaffen. Ik snap überhaupt niet waar iedereen het geld vandaan haalt om die dingen te kopen, tot kleine kinderen aan toe, iedereen loopt ermee. Daar bedank ik voor, ik heb niks met social media. Als daardoor de informatie/communicatie via IJshockey.com deels verloren gaat is dat heel jammer. Dan gaat iedereen natuurlijk roepen dat je met de tijd mee moet gaan, maar dat is wat al te makkelijk...Bovendien lijkt het me heel onhandig om Facebook/Twitter/Internet en noem maar op allemaal af te moeten gaan om zeker te weten dat je alles hebt gelezen i.p.v. één medium. Maar goed, het zal wel aan mij liggen, digibeet die ik ben
    Laatst gewijzigd door Lou-Ann Bartels : 23 oktober 2012 om 13:06
    Pittsburgh Penguins Stanley Cup Champions 2009, 2016, ​2017
    Chicago Blackhawks Stanley Cup Champions 2010, 2013, 2015.

NHL rookie
    Liked
    324

Hallo Lou-Ann,
    het ligt zeker niet aan jou.Ik heb ook geen zin om mij aan te moeten melden bij diverse media zoals facebook,twitter etc. en ik weet zeker
    dat er nog een hele grote groep (ik denk van met name 40-50 plussers) is die geen trek heeft hieraan deel te neman.
    Heeft m.i. niets te maken met "met je tijd meegaan" maar is een bewuste keuze.
    Helaas wordt de maatschappij steeds onpersoonlijker mede door deze "nieuwe" media.
    Gewoon iemand bellen schijnt steeds moeilijker te worden...

mvg Rob

NHL regular Leen van Vliet's schermafbeelding
    Fav. team
    HYS Den Haag
    Liked
    74

Mag ik bij deze een verzoek doen aan de Admins om deze discussie te verplaatsen naar het Algemene gedeelte van het forum.

Hij zit nu in Technische Zaken en 80 procent leest dit subforum niet.
    Daarbij nog dat het nu niet meer over techniek gaat.
    De disccusie lijkt me belangrijk genoeg om ook van andere mensen input en reacties te krijgen, wellicht ook tijdelijk een "belangrijk" van maken.
    Gr. Leen
    __________________________________________________ ____________
    Sportieve bijsluiter:
    Behaalde resultaten in het verleden geven geen garanties voor de toekomst.

4. Likes voor deze posting:

Nationaal team Harm Wietze Oldersma's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers Heerenveen/Caps
    Liked
    301

Het is dan misschien wel rustiger dan dat het ooit geweest is, kijkend naar de laatste ca. 5 jaren maar als je kijkt naar de beginjaren is dit forum fiks gegroeid volgens mij. Het is ook niet meer alleen het forum maar ook een aanvulling op de 'nieuwssite' ijshockey.com, vooral sinds de headlines ook in het forum geplaatst worden. Ik weet wel dat veel mensen tegenwoordig 'kicken' op hoe meer 'volgers' en 'likes' hoe beter maar ik denk niet dat dit bepalend is voor dit forum en bovendien heb ik daar persoonlijk niks mee maar misschien is het wel nodig om dit forum draaiend te houden (advertertentie inkomsten?). Dat zou dan wel jammer zijn.

Nog even refererend aan de suggestie die Joep noemt om gebruikers minimaal 5 posts per maand te laten maken kost je alleen maar meer gebruikers. Persoonlijk ben ik elke dag wel een keer op dit forum aanwezig maar posten doe ik weinig. Het zou jammer zijn dat dit niet meer zou kunnen. Maar dat is mijn mening. Ik zou zeggen, geen paniek en rustig doorgaan.

NHL Free agent Sietze de Vries's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.642

Ben er niet rouwig om dat de feeds verdwijnen van dit forum.
    Vind t t echt helemaal niks toevoegen.
    Voor dat soort info kan ik gewoon de sheet volgen.
    Voordeel daarvan is dat ik m maar 1 x goef te lezen.
    Poste eigenlijk ook niet meer tussen de feeds want binnen een minuut was de pagina volgespamd met tweeds.
    Na afgelopen vrijdag was ik er echt klaar mee. Ga na de wedstrijd naar huis en typ dan altijd even een kort verslagje.
    Zag dat de feeds gestopt waren ergens in loop van de game en wat schetst mijn verbazing?
    Een dik half uur na de wedstrijd lopen er ineens allemaal feeds binnen en is je verslag opgeslokt door deze oneliners.
    Al deze oneliners zou ik op twitter hebben gelezen als ik daar al op zou willen zijn.

Gewoon het forum gebruiken zoals t bedoeld is, om te discuseren, elkaar een beetje uitdagen op een respectvolle manier en gewoon fun hebben samen.
    Feeds RIP.
    Laatst gewijzigd door Sietze de Vries : 23 oktober 2012 om 22:35
    FLY WITH THE FLYERS
    https://www.nhl.com/video

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten