Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 15

Discussie: Twitter Feed op het forum

Bestuur IJshockey.com Fintan Planting's schermafbeelding
    Liked
    118

Standaard Twitter Feed op het forum

De Twitter Feeds waren gisteravond helaas weer erg onbetrouwbaar. Er vielen enorme gaten (soms wel een uur) in het doorkomen van berichten en ik krijg de vinger er niet achter waar dat nu precies door komt of hoe we het op kunnen lossen. In combinatie met de doorgaans negatieve reacties op de Feed hebben we daarom besloten om maar compleet met dit experiment te stoppen.

Het was van onze kant een poging om wat meer inhoud rond wedstrijden te genereren, want we zien de afgelopen jaren een teruggang in de activiteit hier. De berichtgeving rond wedstrijden heeft zich richting andere sociale media verplaatst; vrijwel elke club is momenteel actief op Twitter. Helaas hebben we dus geen manier kunnen vinden om effectief gebruik te maken van die informatie.

NHL regular Dennis de Wit's schermafbeelding
    Fav. team
    Friesland Flyers Heerenveen
    Liked
    1.276

Standaard Re: Twitter Feed op het forum

Jammer...
    Social Media: Dlawit!

Bestuur IJshockey.com Fintan Planting's schermafbeelding
    Liked
    118

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis de Wit Bekijk bericht
    Jammer...
    Ja, dat vind ik ook. Maar de mensen die het waardeerden waren op de vingers van één hand te tellen en de stabiliteit van het systeem was matig. Ik was vergeten de feed van Eaters uit te zetten, maar die draaide vanmiddag weer prima zo te zien. Ach ja, ik begreep dat Twitter per maart 2013 sowieso stopt met het beschikbaar stellen van RSS-feeds, omdat ze de info liever op de eigen site willen houden. Dan zou dit ook niet meer werken.

NHL regular Ton de Bruin's schermafbeelding
    Liked
    1.244

Als je grote lijnen kijkt is er bijna op de forums een stilte gevallen, ik persoonlijk mis de interactie tussen de supporters onderling en die met de supporters van tegen partij.
    Zelfs afgelopen seizoen nog na de wedstrijd, de wedstrijd nog even nalopen op ijshockey.com kijken wat de reacties van anderen zijn en hoe deze de wedstrijd ervaren.
    En natuurlijk het verschil van mening tussen de twee supportersgroepen of bijvoorbeeld een straf wel of niet terecht zou kunnen zijn.
    Wat is hier nu van over?, naar mijn idee niet veel meer.
    De reden, ik weet het niet.
    Misschien wordt er meer op besloten forums gediscussieerd (op het Haagse in iederer geval niet)
    Als we willen is er via verschillende bronnen nagenoeg live informatie te verkrijgen over het verloop van de wedstrijd.
    Zelf van minuut tot minuut, waar wij zeg maar 2 seizoenen terug het nog moesten hebben van personen die gebeld werden in de rustperiodes van de wedstrijd.
    Kijk om je heen op de tribunes, en in ook in leven buiten het ijshockey.
    De telefoon verdringt de computer en ik denk dat hier ook het forum van ijshockey.com hier een slachtoffer van is.
    Ik mis de tijd van zeg 2 jaar geleden op dit forum, maar ben bang dat dit niet meer terug te krijgen is.
    Ik wil niet zeggen dat ik anti mobiele telefonie ben wel dat ik met deze dingen zeker niet voorop loop.

Ook geen verwijten naar twitter en al die andere zaken.
    Gewoon eens kijken om dit voor mij toch wel mooie medium wat ijshockey.com is, te steunen en te kijken naar mogelijkheden.
    HYS IS ONZE GLORY HYS IS ONZE CLUB

Hall of Fame Geert van der Meulen's schermafbeelding
    Fav. team
    Heerenveen Flyers / Smithers Steelheads
    Liked
    871

Ik denk dat je je moet richten op de sterke punten van het forum, discussiëren over ijshockey, over de wedstrijden, over spelers en scheidsrechters en over clubs enz. Altijd met respect naar al die mensen die hun best doen ijshockey zo goed mogelijk te verkopen als speler, bestuurslid, fotograaf, schrijver, vrijwilliger en liefhebber etc.
    Kritisch, scherp, met humor en met zelfspot.
    Het alleen maar volstampen met berichten vanaf een ander medium zal niet helpen, je krijgt dan alleen maar hits en niet eens big hits('ferme klappen' volgens het BD).
    Groeten van:

Indien niet uitdrukkelijk vermeld berust elke gelijkenis met werkelijke personen of gebeurtenissen die worden genoemd in mijn postings louter op toeval!

GvdM on Twitter: http://www.twitter.com/Gevedem
    GvdM's Website: http://www.gvdm.nl
    Contact met GvdM: http://www.gvdm.nl/contact/
    Mijn LinkedIn profile: http://www.linkedin.com/profile/view...11&trk=tab_pro

6. Likes voor deze posting:

Administrator Bestuur ijshockey.com Joep Meijsen's schermafbeelding
    Liked
    140

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert van der Meulen Bekijk bericht
    Ik denk dat je je moet richten op de sterke punten van het forum, discussiëren over ijshockey, over de wedstrijden, over spelers en scheidsrechters en over clubs enz.
    Het probleem is dat dit dus al een tijdje niet zo veel meer gebeurt. En dat is jammer, want dit forum speelt toch al een jaar of vijftien een rol in de ijshockeywereld. Het is ooit opgezet om fans van de verschillende clubs met elkaar in contact te brengen en meer onderling begrip te creëren en dat is met vallen en opstaan ook wel een klein beetje gelukt denk ik.

Ik kreeg recent van een ander forumlid wel wat suggesties om het forum te verlevendigen. Er komen nog steeds enorm veel bezoekers op het forum, maar het betreft veel mensen die niet geregistreerd zijn en veel mensen die wel geregistreerd zijn komen hier alleen maar om te lezen en dragen zelf in tekst niet veel bij. De suggesties waren dan ook om het forum af te sluiten voor niet-geregistreerde gebruikers en om geregistreerde gebruikers te verplichten bijvoorbeeld een minimum van vijf inhoudelijke postings per maand te plaatsen.

Ik krijg ook regelmatig de suggestie om een apart subforum te maken voor structurele discussies over ijshockey en de toegang te limiteren tot mensen die daar ook op structurele wijze over willen nadenken en schrijven.

Vanzelfsprekend sta ik open voor iedere suggestie en zal ik geen grootschalige veranderingen doorvoeren zonder daar met de huidige groep vaste gebruikers over te praten. Zelf weet ik in ieder geval niet hoe dit forum weer wat drukker en inhoudelijk sterker kan worden gemaakt. Ik vond de Twitter-feeds een goede poging en vind het jammer dat het geen succes is geworden.
    "Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in."
    Godfried Bomans

NHL draftpick
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    489

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton de Bruin Bekijk bericht
    Als je grote lijnen kijkt is er bijna op de forums een stilte gevallen, ik persoonlijk mis de interactie tussen de supporters onderling en die met de supporters van tegen partij.
    Zelfs afgelopen seizoen nog na de wedstrijd, de wedstrijd nog even nalopen op ijshockey.com kijken wat de reacties van anderen zijn en hoe deze de wedstrijd ervaren.
    En natuurlijk het verschil van mening tussen de twee supportersgroepen of bijvoorbeeld een straf wel of niet terecht zou kunnen zijn.
    Hallo Ton, Kijk eens op het draadje van "Uitzeges Tilburg en Den Haag"; oude tijden herleven weer.
    Het sezoen is nog maar net begonnen, zaken waar jij aan refereerd komen wel weer zie vermeld draadje

Hall of Fame Jan Hofstede's schermafbeelding
    Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    2.958

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joep Meijsen Bekijk bericht
    De suggesties waren dan ook om het forum af te sluiten voor niet-geregistreerde gebruikers en om geregistreerde gebruikers te verplichten bijvoorbeeld een minimum van vijf inhoudelijke postings per maand te plaatsen.
    Ik kan je uit ervaring vertellen, Joep..dat dit niet gaat werken. Leden worden zeer creatief om aan de verplichting te voldoen en als forum schiet je er, behalve veel extra administratief werk, inhoudelijk weinig mee op.

Ik krijg ook regelmatig de suggestie om een apart subforum te maken voor structurele discussies over ijshockey en de toegang te limiteren tot mensen die daar ook op structurele wijze over willen nadenken en schrijven.
    Goed plan. Rest de vraag: Wie laat je daar binnen en wie voldoet aan de norm ??

Zelf weet ik in ieder geval niet hoe dit forum weer wat drukker en inhoudelijk sterker kan worden gemaakt.
    Triggeren...!!..??

Nationaal team Wendy Smits's schermafbeelding
    Fav. team
    HYS The Hague
    Liked
    438

Interessante discussie. Ik ben het met Geert eens en ook het triggeren wil idd nog wel eens helpen

NHL draftpick
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    489

In het draadje "Uitzeges voor Tilburg en Den Haag" geeft Jesper Lesterhuis aan dat de discussies tegenwoordig ook
    veel op Facebok worden gevoerd, dit verklaard misschien ook de gedeeltelijke "radiostilte" op dit forum.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten