Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 36

Discussie: Paul van Heertum

Junior A
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    246

Standaard Re: Paul van Heertum

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abe Brouwer Bekijk bericht
    Ik verdenk een aantal mensen hier ervan dat ze bewust de confrontatie opzoeken met Paul om de boel verder te laten onstsporen. Ja, Paul kan irritant zijn. Maar negeer hem dan. Reageer dan niet op hem. Zo moeilijk is dat toch niet?
    Ja, dat blijkt diverse discussies. Ik ga geen namen noemen, maar er zijn mensen die ik slechts pseudo-lollige opmerkingen over of aanvallen tegen PvH zie posten i.p.v. zinnige dingen over ijshockey. Dat zijn mensen met veel boter op hun hoofd.

NHL regular Leen van Vliet's schermafbeelding
    Fav. team
    HYS Den Haag
    Liked
    74

Kan dit topic niet verplaatst worden naar Klepshot?
    Wat heeft dit met techniek te maken?
    Of gaat het hier om discussietechniek of het gebruik van de ignorelist?

Gr. Leen

Hall of Fame Abe Brouwer's schermafbeelding
    Liked
    123

Beiden, Leen.
    Vierde niveau, wie had dat kunnen bedenken?

Hall of Fame Geert van der Meulen's schermafbeelding
    Fav. team
    Heerenveen Flyers / Smithers Steelheads
    Liked
    871

Het zal allemaal best hoor, dat die PvH met zinnige postings komt en dat hij het slachtoffer is van aanvallen van kwaadwillende forumleden, maar als je deze posting ziet als antwoord op een normale vraag van Joeri van Loonen, heb ik al gegeten en gedronken.

http://www.ijshockeyforum.com/n/show...&postcount=109
    Groeten van:

Indien niet uitdrukkelijk vermeld berust elke gelijkenis met werkelijke personen of gebeurtenissen die worden genoemd in mijn postings louter op toeval!

GvdM on Twitter: http://www.twitter.com/Gevedem
    GvdM's Website: http://www.gvdm.nl
    Contact met GvdM: http://www.gvdm.nl/contact/
    Mijn LinkedIn profile: http://www.linkedin.com/profile/view...11&trk=tab_pro

5. Likes voor deze posting:

NHL regular Roger W. de Groot's schermafbeelding
    Liked
    397

Het gaat mij niet eens zozeer om het overtreden van de regels, want hij zorgt er wel voor dat hij die (net) niet overtreed. Ook niet om zijn ongezouten mening, daar ben ik zelf ook niet vies van. Het gaat er mij om dat hij het forum gewoon compleet vervuilt met zaken die er vaak helemaal niet toe doen en vragen stelt die hem onmogelijk kunnen interesseren, met als gevolg dat forumleden zkaen gaan uitzoeken voor hem,. Hij is geen supporter van een club, bezoekt nooit een wedstrijd maar is dan benieuwd hoe niko suoraniemi het in verwegistan is vergaan. Onmogelijk dat dat hem interesseert. En dan is er altijd wel iemand die het voor PvH uit gaat zoeken. Daarbij kan hij niet normaal discussieren, als hij ongelijk heeft verdwijnt hij maar gewoon uit de discussie.
    Het is overigens niet enkel het psv en feyenoordforum waar hij niet meer welkom is, ook op een internationaal voetbalforum heeft hij de rode kaart gekregen.

NHL rookie
    Liked
    324

Na zijn laatste schorsing van een aantal maanden heb ik niet meer de moeite genomen om hem (weer) op mijn ignore-lijst te zetten wat trouwens toch niet echt werkt door de reeds enkele malen eerder genoemde quote-functie.
    Ik heb de afgelopen maanden dus volop kunnen "genieten" van zijn postings...

Wat voor mij echter onbegrijpelijk blijft is waarom deze meneer gewoon doorgaat met zijn aanstootgevende gedrag ondanks de waarschuwingen,schorsingen etc.

Ik heb totaal geen probleem met iemand die een afwijkende mening heeft maar wel met iemand die de "normale" omgangsnormen op dit forum niet wenst te gebruiken.Dit is volgens mij ook de reden dat er vele gebruikers van dit forum een hekel hebben (of hebben gekregen) aan
    de heer van Heertum.

Voor mij is dit dan ook de reden om de forumleiding te verzoeken deze meneer de toegang tot dit forum te ontzeggen want ik geloof niet dat hij van plan is zijn gedrag te veranderen.

Als forumleiding moet men bij overtreding van de forumregels uiteraard ingrijpen maar ik vind dat er behalve het forumreglement zelf ook nog zoiets bestaat als handelen in de geest van deze regels en deze meneer handelt duidelijk niet in die geest.

mvg Rob

NHL regular Bart van Oosterhout's schermafbeelding
    Fav. team
    Trappers
    Liked
    509

bij mij is Paultje 1 van de 3 personen die mijn ignorelist hebben bereikt. En ik vindt het wel fijn lezen mbv deze list. Helaas de eerder aangehaalde quotefuntie moet niet meer gebruikt worden.
    "You win some you lose some
    It's all the same to me"
    (Lemmy 1980)

NHL Free agent Auke de Vries's schermafbeelding
    Liked
    824

Wat mij betreft mag deze PvH per direct van het forum af, verder commentaar is overbodig.

NHL draftpick Chéval van den Bos's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    338

Kunnen jullie hier geen poll van maken?? PvH Moven of Blijven? Ja/Nee.
    Werkt veel overzichtelijker..... en nee, normaal zou je dat niet doen bij iemand maar dit heerschap vraagt er wel heel erg om! Normale discussie gaat tot zo ver goed maar als zijn mening in het gedrang komt gaat hij op de persoonlijke toer, keer op keer op keer!

NHL draftpick
    Fav. team
    Hijs
    Liked
    359

Persoonlijk vindt ik jullie bijna allemaal ook zielig. Vragen om iemand van een forum af te gooien of iemand te straffen , dan ga ik met mijn gedachten een jaar of 70 terug tien was dat normaal en o zo fout, nu toch niet meer ?

Regels voor berichten