Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 36

Discussie: Paul van Heertum

Administrator Bestuur ijshockey.com Joep Meijsen's schermafbeelding
    Liked
    140

Standaard Re: Bezoekersaantallen in relatie met?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Hofstede Bekijk bericht
    Waarom al dat werk..?? Mag toch duidelijk zijn dat de overgrote meerderheid van dit forum zich gruwelijk ergerd aan Van Heertum. Account verwijderen is in een mum van tijd gepiept.
    Dit is een interessante discussie. Moet je als moderator iemand van een forum verwijderen als deze niet populair is bij de andere deelnemers. Paul van Heertum is verschillende keren geschorst geweest vanwege zijn manier van discussiëren en heeft recent nog een vermaning gehad. Op dat vlak is hij behoorlijk hardleers, hoewel ik in deze posting geen heel ernstige overtredingen van de forumregels zie.

De andere kant van de zaak is echter dat al die reacties die niet over het onderwerp, maar over Paul van Heertum de forumdeelnemer gaan evenzeer een overtreding zijn van de forumregels en vaak op hun beurt weer invloed hebben op de opstelling van Van Heertum in het restant van de discussie.

In mijn visie moeten wij als moderators ons objectief opstellen en proberen voor alle deelnemers dezelfde standaarden te hanteren. Dat is niet altijd even makkelijk, maar wel het streven.
    "Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in."
    Godfried Bomans

Hall of Fame Geert van der Meulen's schermafbeelding
    Fav. team
    Heerenveen Flyers / Smithers Steelheads
    Liked
    871

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joep Meijsen Bekijk bericht
    Dit is een interessante discussie. Moet je als moderator iemand van een forum verwijderen als deze niet populair is bij de andere deelnemers. Paul van Heertum is verschillende keren geschorst geweest vanwege zijn manier van discussiëren en heeft recent nog een vermaning gehad. Op dat vlak is hij behoorlijk hardleers, hoewel ik in deze posting geen heel ernstige overtredingen van de forumregels zie.

De andere kant van de zaak is echter dat al die reacties die niet over het onderwerp, maar over Paul van Heertum de forumdeelnemer gaan evenzeer een overtreding zijn van de forumregels en vaak op hun beurt weer invloed hebben op de opstelling van Van Heertum in het restant van de discussie.

In mijn visie moeten wij als moderators ons objectief opstellen en proberen voor alle deelnemers dezelfde standaarden te hanteren. Dat is niet altijd even makkelijk, maar wel het streven.
    Vooral de laatste tijd zie ik veel opmerkingen van PvH die blijkbaar verwijzen naar die laatste vermaning. Het gebeurt op een dergelijke manier dat reacties niet kunnen uitblijven.
    Je moet je dan afvragen hoe je die situatie het gemakkelijkst kunt oplossen.
    Groeten van:

Indien niet uitdrukkelijk vermeld berust elke gelijkenis met werkelijke personen of gebeurtenissen die worden genoemd in mijn postings louter op toeval!

GvdM on Twitter: http://www.twitter.com/Gevedem
    GvdM's Website: http://www.gvdm.nl
    Contact met GvdM: http://www.gvdm.nl/contact/
    Mijn LinkedIn profile: http://www.linkedin.com/profile/view...11&trk=tab_pro

Hall of Fame Piet de Kort's schermafbeelding
    Fav. team
    DESTIL TRAPPERS TILBURG
    Liked
    2.044

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert van der Meulen Bekijk bericht
    Vooral de laatste tijd zie ik veel opmerkingen van PvH die blijkbaar verwijzen naar die laatste vermaning. Het gebeurt op een dergelijke manier dat reacties niet kunnen uitblijven.
    Je moet je dan afvragen hoe je die situatie het gemakkelijkst kunt oplossen.
    Ach, leven en laten leven! Als je aan iemand ergert, moet je er gewoon ook niet meer op reageren!
    En mijn mening is: als je een ignorelist gebruikt, kun je beter zelf wegblijven van dit forum! Ieder heeft zijn eigen mening, ook al kun je er niet altijd mee ens zijn.
    Grüsse von Piet von dem Trappers, Piet from the Treppers alias Piet vd Trappers, die nu al zeker weet dat het 1e van DESTIL Trappers Tilburg met Bo Subr aan het roer wederom KAMPIOEN van Duitsland gaat geworden. De kleine gerepareerde Oberligabeker van het seizoen 2015/2016 staat al in Tilburg. Let wel: er kan er maar 1 de eerste zijn. ZOALS ONZE VOORZITTER SCHREEF: Nie lullen maar pullen met bier vullen!!!

Hall of Fame Geert van der Meulen's schermafbeelding
    Fav. team
    Heerenveen Flyers / Smithers Steelheads
    Liked
    871

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet de Kort Bekijk bericht
    Ach, leven en laten leven! Als je aan iemand ergert, moet je er gewoon ook niet meer op reageren!
    En mijn mening is: als je een ignorelist gebruikt, kun je beter zelf wegblijven van dit forum! Ieder heeft zijn eigen mening, ook al kun je er niet altijd mee ens zijn.
    Helemaal met je eens, mijn ignorelist is leeg, dit is een discussieforum.
    Voor de leiding van een forum is het natuurlijk wel een last als men iemand heeft waar zoveel mensen zich aan ergeren waardoor er altijd problemen (probleempjes) ontstaan.
    Groeten van:

Indien niet uitdrukkelijk vermeld berust elke gelijkenis met werkelijke personen of gebeurtenissen die worden genoemd in mijn postings louter op toeval!

GvdM on Twitter: http://www.twitter.com/Gevedem
    GvdM's Website: http://www.gvdm.nl
    Contact met GvdM: http://www.gvdm.nl/contact/
    Mijn LinkedIn profile: http://www.linkedin.com/profile/view...11&trk=tab_pro

Hall of Fame Jan Hofstede's schermafbeelding
    Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    2.956

Standaard Re: Paul van Heertum

Nee, je kan als beheerder/moderator geen gebruikers verwijderen vanwege het enkele feit dat anderen hem niet aardig vinden. Dit is een open forum waar iedereen welkom is. En dat moet beslist ook zo blijven.

Paul is inmiddels al diverse keren gemaand en drie keer geschorst vanwege steeds dezelfde redenen. Een teken dat er toch ergens iets mis zit. Paul komt op mij over als een persoon met voldoende iq om te begrijpen dat zijn wijze van discussie voeren niet gewenst is. Niet door de gebruikers en niet door de moderatoren (zie maningen en schorsingen). Toch verandert hij niet.

Dan gisterenavond: Na eerst iemand af te zeiken vanwege een taalfoutje (lekker belangrijk) en vervolgens een zin als "Blijf lekker in het verleden hangen of beter nog, open een topic zodat niemand die het niet interessant vindt last heeft van je sentimenteel gepost." schiet bij mij dan ook in het verkeerde keelgat en een teken dat Paul niet leert en niet wil leren.

Mijn vraag: Hoelang blijf je als beheerder/moderator manen en schorsen..?? Er zal toch een moment moeten komen dat je een besluit moet nemen. Gaan we met zo'n persoon verder of maken we er een eind aan.

6. Likes voor deze posting:

Junior A
    Fav. team
    Tilburg Trappers
    Liked
    246

Ook maar even een bijdrage van mij: veel mensen die klagen over PvH hebben natuurlijk ook wel boter op hun hoofd. In veel discussies zijn ze meer bezig met het klagen over PvH dan met het onderwerp van de discussie...

8. Likes voor deze posting:

Hall of Fame Abe Brouwer's schermafbeelding
    Liked
    123

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonius van der Mee Bekijk bericht
    Ook maar even een bijdrage van mij: veel mensen die klagen over PvH hebben natuurlijk ook wel boter op hun hoofd. In veel discussies zijn ze meer bezig met het klagen over PvH dan met het onderwerp van de discussie...
    Ik verdenk een aantal mensen hier ervan dat ze bewust de confrontatie opzoeken met Paul om de boel verder te laten onstsporen. Ja, Paul kan irritant zijn. Maar negeer hem dan. Reageer dan niet op hem. Zo moeilijk is dat toch niet?
    Vierde niveau, wie had dat kunnen bedenken?

10. Likes voor deze posting:

Nationaal team Andy Clifton's schermafbeelding
    Liked
    105

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abe Brouwer Bekijk bericht
    Ik verdenk een aantal mensen hier ervan dat ze bewust de confrontatie opzoeken met Paul om de boel verder te laten onstsporen. Ja, Paul kan irritant zijn. Maar negeer hem dan. Reageer dan niet op hem. Zo moeilijk is dat toch niet?
    Abe,

Wellicht heb je gelijk echter heeft Paul het daar zelf niet naar gemaakt hij is vaak zat gewaarschuwd. En er zijn zat forum leden die hem hebben gevraagd om normaal deel te nemen aan een discussie.want inderdaad soms heeft hij best nuttige postings. Echter als het groot gedeelte zich aan hem ergert en hij bewust andere blijft beledigen. Of zoals andere het willen noemen de grenzen van de forum regels wil opzoeken dan kun je je afvragen of je niet hetzelfde moet doen als het PSV en Feyenoord forum. Hem melden dat hij niet langer gewenst is.
    Helaas lijkt hij niet te leren en hebben de bans die jullie als bestuur opleggen geen enkele gedachte veranderingen bij Paul tot gevolg. Daarom zou ik willen vragen. Paul niet langer het schrijfrecht te geven. Of als jullie het niet druk hebben de controle op zijn listige uit te voeren alvorens deze online gebracht kunnen worden.

NHL regular Jasper Maassen's schermafbeelding
    Fav. team
    Eaters, Panters
    Liked
    100

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abe Brouwer Bekijk bericht
    Ik heb in het verleden een paar aanvaringen met Paul gehad, en ondanks dat zet ik hem niet op mijn ignorelist. Die lijst vind ik overdreven, zoals hier eerder ook al gezegd is. Daarnaast vind ik dat Paul vaak interessante bijdragen heeft aan het forum. Het enige probleem is dat, wanneer ik een andere mening heb en niet door zijn argumenten te overtuigen ben, het persoonlijk wordt. Dat vind ik vrij erg, want dat is totaal niet nodig. Het gaat per slot van rekening om ijshockey, niet over leven en dood.

Er zijn vast mensen die hem opzoeken, en dat keur ik eveneens af. Maar regels zijn er voor iedereen en daar moet dan ook naar gehandeld worden.

13. Likes voor deze posting:

Forumlegende (✝ 28/03/13) Ro Herregraven's schermafbeelding
    Fav. team
    Geleen Smoke Eaters
    Liked
    202

Paul van Heertum zegt bij tijd en wijle behoorlijk zinnige dingen over het Nederlandse IJshockey - iets waar ik niet iedere tegenstander van PvH op kan betrapppen - en vaak legt hij daarbij vingers op zere plekken die anderen graag onaangeraakt zouden willen zien. Met als gevolg dat men over de emmer gaat - wat niet terecht is.

Over zijn manier van discussiëren is genoeg gezegd en geschreven, en daar zijn door de moderatoren al de nodige stappen tegen ondernomen - stappen die overigens ook wel eens tegen anderen op dit forum ondernomen zouden mogen worden. Want wat misschien nog irritanter is dan sommige postings van Paul, zijn de overstrekte reacties op die postings. Waar er twee vechten...

Oh, en soms komt er ook een hoop onzin uit PvH, zoals over Ned-Can's, en dat negeer ik dan gewoon.
    The best thing about the internet is how quickly you can offend the maximum amount of people with just the minimum amount of effort.

Regels voor berichten