Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 36

Discussie: Paul van Heertum

Banned
    Liked
    7

Standaard Paul van Heertum

Blijf lekker in het verleden hangen of beter nog, open een topic zodat niemand die het niet interessant vindt last heeft van je sentimenteel gepost.

Dan kunnen mensen die wel in de huidige tijd leven in deze topic blijven komen en discussieren over de huidige staat van de eredivisie en hoe je meer bezoekers binnen krijgt
    Laatst gewijzigd door Paul van Heertum : 13 oktober 2011 om 17:26

Maikel van Roessel
    Guest

Standaard Re: Bezoekersaantallen in relatie met?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul van Heertum Bekijk bericht
    Misschien als je Oberliga ploegen toevoegt die binnen 150/200 km van de grens liggen want ik denk dat je nu wel zo'n beetje op de limiet zit qua het aantal teams in Nederland en Belgie.

De stap tussen de eredivisie en eerste divisie is gewoon te groot voor de meeste ploegen

P.S. Misschien kan je aangeven wat er laag aan de grond is van mijn posting, maar hier komt ongetwijfeld geen reactie op, her en der wat roepen is veel makkelijker
    Je staat na deze post op mijn ignore list.
    Meneer van der Wal geeft enkel zijn mening of mengt zich in de discussie.
    Ik vindt het dan ook laag van jou dat jij die post sentimenteel noemt terwijl dat gewoon grote onzin is.
    Jij vindt blijkbaar tevens dat de beste man niet in deze tijd leeft, ook dat vindt ik laag.
    Hij maakt enkel een vergelijking met een andere crisistijd.
    Verder heeft hier volgens mij niemand last van meneer van der Wal, gold dat maar voor jou hé Paul.
    Tevens wil ik daarbij nog even vermelden dat meneer van der Wal gepensioneerd is, dus zeer waarschijnlijk 65 +.
    En maakt gebruik van een computer, dus als iemand bij de tijd is is het meneer van der Wal wel.

Maikel van Roessel
    Guest

Je Nederlands is sws niet op orde dus je zal de betekenis van sentimenteel wel niet kennen maar volgens de Van Dale is het:

sen·ti·men·teel bn, bw overdreven gevoelig

Ik vinD die posting sentimenteel, das een mening, doe er wat mee als je wil, doe er niks mee als je dat niet wil
    Sorry dat ik dyslectisch ben, verder opgegroeid in een omgeving waar meer engels met elkaar wordt gesproken dan Nederlands.

Echt waar sorry Paul voor mijn beperking

Maikel van Roessel
    Guest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karel van der Wal Bekijk bericht
    Ach Maikel maak je niet druk om ene van Heertum - dit zielige mannetje zeikt over entree prijzen terwijl hij nergens een wedstrijd bezoekt.
    Hij eikelt over basketbal -volleybal etc. maar is te beroerd om zelf eens te informeren wat de entree prijzen zijn.
    Ik probeer hem iedere keer weer duidelijk te maken dat het niet aan de entree prijzen ligt - maar gewoon omdat er veel meer evenementen zijn om te bezoeken, dat er veel meer zelf gesport wordt (zeker ook op de vrijdag en zaterdagavonden dan voorheen en last but not least, door veranderingen in regels is ijshockey gewoon een soft spelletje geworden waarvan je als nieuwe bezoeker zult zeggen ach kan beter voor tv (met de vele sport uitzendingen) iets anders uitzoeken ( daarvoor betaal je dus ook minimaal 35 euri per maand)
    Enne VvuL de Kort = 65+4 en draag inderdaad graag klompen !!

Ik ga mijzelf ook niet meer ergeren aan deze forum held, hij krijgt alweer te veel aandacht.

Gr,

M.J.v.R.

Maikel van Roessel
    Guest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karel van der Wal Bekijk bericht
    Heb je wel eens wat uitgezocht:

entreeprijzen volleybal gemiddeld € 10,00
    basketball gasterra groningen € 13,50
    eiffeltowers € 10,00 idem Aris

hoofdklasse voetbal € 15,00 tot meer

ps. dolfinarium € 25,00
    Beter laat u hem links liggen dat doe ik vanaf nu ook

Gr,

M.J.v.R.

NHL regular Roger W. de Groot's schermafbeelding
    Liked
    397

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Auke de Vries Bekijk bericht
    Beste forummers.

Zou een ieder liever GEEN post van ''van Heertum'' willen quoten, speciaal voor de mensen die hem op de IGNORE list hebben staan.

Dank U.
    Zou het technisch mogelijk zijn een optie in te bouwen zodat je de quotes van hem ook niet hoeft te lezen. Zou een verademing zijn. Fintan?

Hall of Fame Jan Hofstede's schermafbeelding
    Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    2.956

Blijf lekker in het verleden hangen of beter nog, open een topic zodat niemand die het niet interessant vindt last heeft van je sentimenteel gepost.
    Een wijs gezegde: Wie niet geleerd heeft van het verleden, blijft de zelfde fouten maken richting toekomst...

Dan kunnen mensen die wel in de huidige tijd leven in deze topic blijven komen en discussieren over de huidige staat van de eredivisie en hoe je meer bezoekers binnen krijgt
    Discussieren is iets anders als drammen...

Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    2.956

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roger W. de Groot Bekijk bericht
    Zou het technisch mogelijk zijn een optie in te bouwen zodat je de quotes van hem ook niet hoeft te lezen. Zou een verademing zijn. Fintan?
    Waarom al dat werk..?? Mag toch duidelijk zijn dat de overgrote meerderheid van dit forum zich gruwelijk ergerd aan Van Heertum. Account verwijderen is in een mum van tijd gepiept.

Hall of Fame Geert van der Meulen's schermafbeelding
    Fav. team
    Heerenveen Flyers / Smithers Steelheads
    Liked
    871

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Hofstede Bekijk bericht
    Waarom al dat werk..?? Mag toch duidelijk zijn dat de overgrote meerderheid van dit forum zich gruwelijk ergerd aan Van Heertum. Account verwijderen is in een mum van tijd gepiept.
    Je ligt toch niet wakker van PvH mag ik hopen?
    Groeten van:

Indien niet uitdrukkelijk vermeld berust elke gelijkenis met werkelijke personen of gebeurtenissen die worden genoemd in mijn postings louter op toeval!

GvdM on Twitter: http://www.twitter.com/Gevedem
    GvdM's Website: http://www.gvdm.nl
    Contact met GvdM: http://www.gvdm.nl/contact/
    Mijn LinkedIn profile: http://www.linkedin.com/profile/view...11&trk=tab_pro

Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    2.956

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert van der Meulen Bekijk bericht
    Je ligt toch niet wakker van PvH mag ik hopen?
    Hahaha... nee Geert...dat zit gelukkig niet in mijn aardje....

Van de andere kant zal ik er niet rouwig om zijn wanneer meneer aan de kant gezet wordt. Ben niet zo'n fan van personen die in iedere discussie, waar ze hun zin niet krijgen, verevelend gaan worden. Al zeker niet wanneer ik niet weet wie hij/zij is.

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten