Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 60

Discussie: Eindhoven Kemphanen - Ruijters Eaters Geleen 08-10-2011

Hall of Fame Jan Hofstede's schermafbeelding
    Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    2.958

Standaard Eindhoven Kemphanen - Ruijters Eaters Geleen 08-10-2011

Wedstrijd
    Eindhoven Kemphanen - Ruijters Eaters Geleen

Tijd
    Zaterdag 8 oktober 2011
    20:30 uur

Sheet
    LIVE SHEET NIJB

Scoreboard
    LIVE SCOREBOARD

Ref's
    Keus / Van Loon / Van den Berg

Na een geslaagd weekeinde, waar 6 punten bij elkaar werden gesprokkeld door respectievelijk Heerenveen en Herentals te verslaan, vertrekt Geleen, as. zaterdag naar Eindhoven om de strijd aan te binden tegen de Kemphanen uit Eindhoven.

Ook de Kemphanen uit Eindhoven zijn, zoals voorspeld, de bekercompetitie goed begonnen. Na de overwinning in Leuven(3-6) werd ook een te verwachten overwinning tegen Amsterdam geboekt: 10-1. Vrijdagavond werd in een boeiende wedstrijd tegen de Friesland Flyers de eerste nederlaag geleden. De Friezen waren met 3-1 te sterk voor de Brabanders.

Eindhoven is dit jaar een volledig nieuwe weg ingeslagen. Afscheid werd genomen van: Travis Banga, Kevin Young, Akim Ramoul, Bohuclav Subr, Matt Anthony, Ryan Lang, Jason Lawrence, Yuri Kuzmenkov , Ivy van den Heuvel, Calvin Pohlman, Jeroen van den Broek en Marek Priedchodsky. Deze plaatsen werden opgevuld met: Paul Vincent, Marcel Kars, Levi Houkes, Niko Suoraniemi, Casy van Schagen, Marty Mjelleli, Kevin Bruijsten, Kyle Moir, Tom Marx, Remco Knoren, Nicky de Jong en Nick Verschuren

Paul Vincent toont zich al weer als de ware aanvalsleider. Na drie wedstrijden toont zijn statistiek een gemiddelde van bijna 3 punten p/wedstrijd. Deze cijfers zeggen echter niets over zijn plus/minus. Paul mag gezien worden als een bedreiging in de aanval maar ook als een kans in de break. Zijn terugverdedigen bleek in het recente verleden nog wel eens dramatisch. Maar hoe dan ook, een speler om serieus in de gaten te houden.

Ook lijkt het erop dat Bob Teunissen, na een zeer ongelukkig seizoen, zijn draai weer gevonden heeft. Inmiddels heeft Bob alweer drie maal het netje weten te vinden. Drie andere bekenden binnen het team van de Kemphanen zijn Nico Suoraniemi, Tom Marx en Remco Knoren. Nico, ex-Eater, werd afgelopen weekeinde bij de selectie van de Kemphanen gevoegd en liet zich gelden door twee maal te scoren tegen Amsterdam. Tom en Remco zijn twee ras-echte Limburgers. Twee Eaters die via het CTO een plaats hebben weten te bemachtigen binnen de selectie van coach Tommy Hartogs

Een andere opvallende nieuweling binnen het team van Hartogs is de 25 jarige Kyle Moir. De Eindhovense goalie wordt nu al benoemd met de bijnaam: Kyle Muur. Laten we eerst het komende weekeinde voorbij zijn om te kunnen bepalen of hij die bijnaam ook echt verdiend.

Tommie Hartogs over de wedstrijd: “Vooral de breedte van de selectie van Geleen is imponerend. Aan de andere kant was niemand echt onder de indruk van de uitslagen van hun oefenwedstrijden en ik ben van mening dat we aan elkaar gewaagd zijn. We zullen nu pas zien hoe de teams zich écht tot elkaar verhouden, onder competitiedruk. We zijn er zeker klaar voor en ik verwacht een zeer spannende wedstrijd.”

Ref. Keus zal de wedstrijd leiden.

Retired Karel van der Wal's schermafbeelding
    Fav. team
    flyers
    Liked
    5.863

Standaard Re: Eindhoven Kemphanen - Ruijters Eaters Geleen 08-10-2011

Je lof over PV gaat in principe over twee wedstrijden Jan, tegen Flyers haalde hij geen punten. Zag hem in eerste periode weinig op het ijs, eigen alleen voor het nemen van een face off, die hij voorheen in 90% won maar dat is minimaal tot 40% geslonken. Althans in de wedstrijd van gister avond. Denk ook dat hij om conditionele redenen wat minder op het ijs komt.
    Overigens heeft Kemphanen veel moeite moeten doen om de snelle aanvallers van de Flyers bij te benen hetgeen jullie vanavond weer ten goede komt. Als ik de beide thuiswedstrijden vergelijk geef ik toch de Eaters de grootste kans om Eindhoven dit weekend puntloos te laten.

" je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn "

NHL Free agent Gerard van der Heide's schermafbeelding
    Liked
    1.192

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karel van der Wal Bekijk bericht
    Je lof over PV gaat in principe over twee wedstrijden Jan, tegen Flyers haalde hij geen punten. Zag hem in eerste periode weinig op het ijs, eigen alleen voor het nemen van een face off, die hij voorheen in 90% won maar dat is minimaal tot 40% geslonken. Althans in de wedstrijd van gister avond. Denk ook dat hij om conditionele redenen wat minder op het ijs komt.
    Overigens heeft Kemphanen veel moeite moeten doen om de snelle aanvallers van de Flyers bij te benen hetgeen jullie vanavond weer ten goede komt. Als ik de beide thuiswedstrijden vergelijk geef ik toch de Eaters de grootste kans om Eindhoven dit weekend puntloos te laten.
    Misschien heeft Paul de kop er niet helemaal bij.........................
    Er is maar één#19 Marco Postma..........

Jan Hofstede schreef 7 oktober 2011: "Raar sentimenteel volk die Friezen... (Okee, Gerard niet..Gerard is een FrieS..)".

Molke en sûpe.......... en rûchhauwer

Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    2.958

Als ik de beide thuiswedstrijden vergelijk geef ik toch de Eaters de grootste kans om Eindhoven dit weekend puntloos te laten.
    We zullen het vanavond beleven, Karel. Ik ga voor de 1-4... als Sami goed is en onze forwards weten hun kansen te benutten, dan gaat dat goed komen.

Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    2.958

Is Eindhoven zich al aan het indekken...???

Het volgende is te lezen op de site van de Kemphanen:

"Zaterdag volgt de wedstrijd tegen het, op papier, zeer sterke Ruijters Geleen. Terwijl Eindhoven het moet doen met drie imports heeft Geleen de beschikking over drie imports in de verdediging en vier import aanvallers. Dit wordt gecompleteerd met de betrouwbare Finse goalie Sami Heinonen."

Volgens mij ziet het team van de Kemphanen er toch iets anders uit: Moir, Vincent, Suoraniemi, Mjelleli.... Dat zijn er vier... en dan heb je nog Kars en Van Schagen.... dat maakt 6...

Eredivisie Sebastiaan Reniers's schermafbeelding
    Fav. team
    Tilburg Trappers;
    Liked
    65

Je vergelijkt nu appels met peren Jan! ;-) Kars en Van Schagen zijn geen imports meer en ook niet van het kaliber Collimore of Workman. Toch denk ik dat Eindhoven een goed team heeft en ik verwacht dat Geleen zal het niet gemakkelijk krijgt vanavond, maar wel als winner van het ijs stapt, 2-4 (met een empty netter).
    Laatst gewijzigd door Sebastiaan Reniers : 8 oktober 2011 om 16:40 Reden: aanvulling

Nationaal team
    Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    228

dan gaan ze vanavond nog veel moeite krijgen met het trio Glasser(speedy) - Mens - Collymore wat een tempo zit daarin!

Fav. team
    Eaters Geleen
    Liked
    2.958

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sebastiaan Reniers Bekijk bericht
    Je vergelijkt nu appels met peren Jan! ;-) Kars en Van Schagen zijn geen imports meer en ook niet van het kaliber Collimore of Workman. Toch denk ik dat Eindhoven een goed team heeft en ik verwacht dat Geleen zal het niet gemakkelijk krijgt vanavond, maar wel als winner van het ijs stapt, 2-4 (met een empty netter).
    Natuurlijk zijn dat wel imports. Dat hun status anders aangeeft wilt niet zeggen dat het geen buitenlanders zijn.

9. Likes voor deze posting:

NHL Free agent Sietze de Vries's schermafbeelding
    Fav. team
    Flyers
    Liked
    2.658

Winst voor de Eaters op basis van wat ik van beide teams heb gezien.
    2-5.
    Beide teams en fans veel plezier toegewenst.
    FLY WITH THE FLYERS
    https://www.nhl.com/video

Eredivisie Remco Bijlsma's schermafbeelding
    Fav. team
    Friesland Flyers
    Liked
    436

Ben het met Sietze eens, ik denk dat Geleen de betere is vanavond! Ben benieuwd hoe die Moir het gaat doen vanavond.... Ik zeg ook 2-5
    Fryslân Flyers boppe, de rest yn'e groppe

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten