![]() |
|
|
#1 | |
|
Administrator
Bestuur ijshockey.com
Heeft bedankt: 67
Is bedankt: 1.007 (320 posts)
|
Wat een vreselijke ontwikkeling. Ik hoef al die andere sportzenders niet en wil al helemaal niet nog meer geld afdragen aan UPC. Citaat:
|
|
|
|
#2 |
|
NHL Free agent
Fan van: Geleen Smoke Eaters
Heeft bedankt: 121
Is bedankt: 468 (224 posts)
|
![]() Oh, laat alsjeblieft dit stukje waar zijn:Als ze bij Ziggo ook van dit soort waanzinnige acties gaan doen, haak ik snel af...
|
|
|
#3 |
|
Retired
Heeft bedankt: 48
Is bedankt: 205 (142 posts)
|
Wat een klerestreek. Zul je zien dat ze straks bij Ziggo ook zoiets gaan doen.
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
Bestuur ijshockey.com
Heeft bedankt: 67
Is bedankt: 1.007 (320 posts)
|
Ik vind het een eigen topic waard. Ik ben echt boos.
|
|
|
#5 | |
|
Nationaal team
Fan van: Amstel Tijgers/ P.Penguins/Ch.Blackhawks
Heeft bedankt: 70
Is bedankt: 60 (45 posts)
|
Citaat:
En wat heet boos....ik ben pissig.Lekker midden in de NHL play-offs ook nog eens! Zou je het Royaal pakket in kunnen wisselen voor Sport1 ?
|
|
|
|
#6 |
|
Eredivisie
Fan van: KEC
Heeft bedankt: 65
Is bedankt: 28 (23 posts)
|
Slimme truc van UPC, Sport 1 verkoopt niet zo goed en ESPN America trekt veel potentiële Sport 1 kijkers. Het blijft natuurlijk waardeloos voor mensen die helemaal niet op Sport 1 zitten te wachten en ik ben daar één van. Momenteel hebben we hier alleen Eredivisie Live in huis als extra betaalzender en daar wil(DE) ik het eigenlijk bij laten.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nationaal team
Heeft bedankt: 49
Is bedankt: 86 (23 posts)
|
Nou ga ik maar me extra pakket afbestellen bij UPC. Wat een )&U*&%% streek van UPC
|
|
|
#8 |
|
Nationaal team
Fan van: Eindhoven Kemphanen
Heeft bedankt: 42
Is bedankt: 155 (65 posts)
|
Ik vond upc al een zwaar
bedrijf, maar dit is echt belachelijk. Al die andere sporten interesseren me echt 0,0 Sowieso is nasn zo'n beetje het enige waar hier de tv voor aan gaat, en ook nog eens héél erg fijn dat dit midden in de playoffs gebeurd. Bah, wordt dus gewoon gedwongen om 10 euro per maand te gaan betalen voor 1 zender.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Retired
Heeft bedankt: 48
Is bedankt: 205 (142 posts)
|
En UPC maar zeggen dat ze de sportliefhebbers een goede dienst bewijzen. Om te kotsen.
|
|
|
|
#10 | |
|
Eredivisie
Heeft bedankt: 68
Is bedankt: 21 (18 posts)
|
Dat is dan de dank voor de jarenlange trouw aan je provider! Ze willen die betaalde pakketten de mensen gewoon door de strot duwen, zodra een zender genoeg kijkers trekt stoppen ze de zender gewoon achter de decoder. En inderdaad gewoon tijdens de play-offs, ze hebben dus totaal geen besef en het getuigd wederom van desintresse en arrogantie van de 'grote jongens'.
Balen! ![]() Ik heb (voor wat het waard is) toch een reactie naar UPC verstuurd om mijn ongenoegen te laten blijken: Citaat:
Laatst gewijzigd door Harm Wietze Oldersma : 29 april 2009 om 19:35 Reden: aanvulling |
|
|
|
|