PDA

View Full Version : Aantal ijshockeyshirts

Jack Mulders
18 april 2010, 22:05
Ik plaats hier voor een vriend die geen internet heeft een aantal ijshockeyshirts .

Te weten Philadelphia Flyers zonder naam en nummer,Kolner Haie rood shirt naam Rogles, Kolner Haie zwart shirt naam Garvey, Dusseldorf Mike Pellegrims en een shirt van Montreal zonder naam en nummer. Zijn allemaal grote shirts van XL tot XXL.

Voor foto´s en biedingen jack.mulders@home.nl

Kan even duren voordat je antwoord krijgt aangezien morgen het WK in Tilburg begint.En ik gedurende die dagen dus daar ben.

Hendrik Bakker
18 april 2010, 22:50
Ik plaats hier voor een vriend die geen internet heeft een aantal ijshockeyshirts .

Te weten Philadelphia Flyers zonder naam en nummer,Kolner Haie rood shirt naam Rogles, Kolner Haie zwart shirt naam Garvey, Dusseldorf Mike Pellegrims en een shirt van Montreal zonder naam en nummer. Zijn allemaal grote shirts van XL tot XXL.

Voor foto´s en biedingen jack.mulders@home.nl

Kan even duren voordat je antwoord krijgt aangezien morgen het WK in Tilburg begint.En ik gedurende die dagen dus daar ben.

Heb je weer foto´s Jack van duitse shirts::thumbsup::

Jack Mulders
23 april 2010, 15:42
Na het weekend stuur ik je een mailtje met foto´s Hendrik.

Jeroen Pilon
23 april 2010, 16:12
Is dat shirt van Chris Rogles toevallig afkomstig uit seizoen '01-'02? Onze 'Meistertrikots' zijn naar mijn weten redelijk schaars.

http://www.junghaie.de/archiv06/img/528.jpg

Jack Mulders
2 mei 2010, 18:36
Sorry voor mijn late antwoord Jeroen.
Het shirt van Rogles is niet van het kampioensjaar, het andere van Garvey blijkbaar wel,is wel de zwarte variant(info is niet afkomstig van mezelf maar van de eigenaar).

Hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Ciao

Is dat shirt van Chris Rogles toevallig afkomstig uit seizoen '01-'02? Onze 'Meistertrikots' zijn naar mijn weten redelijk schaars.

http://www.junghaie.de/archiv06/img/528.jpg

Jack Mulders
25 mei 2010, 23:19
Shirt van Montreal en het zwarte Kolner Haie shirt zijn verkocht!!

Chris Essers
18 januari 2011, 12:23
heb je dat van düsseldorf nog??

Jack Mulders
18 januari 2011, 22:55
Chris check je mail.