PDA

View Full Version : Goed nieuws WK NL team

Patrick van de Wijgert
2 april 2010, 12:01
http://www.brabantsdagblad.nl/sport/6489651/IJshockeyers-in-uitverkocht-huis.ece

Patrick van de Wijgert
2 april 2010, 12:14
Men vergeet alleen Oekraine als deelnemer te nomen

Rene van Dijk
2 april 2010, 12:24
Ook al in AD en Telegraaf, dat is mooi

Rob Donkers
2 april 2010, 12:59
dat is toch goed nieuws

Willem Rykers
2 april 2010, 13:15
Fantastisch nieuws... volle bak bij NED - Oostenrijk!

Laat ik nou net nog één kaartje in de verkoop hebben hier op ijshockey.com's 'marktplaats' voor één tientje...

Weg = Pech, of anders gaat dit kaartje voor beduidend meer weg op het 'échte marktplaats'.

Abe Brouwer
2 april 2010, 17:30
Olympisch effect? In ieder geval een zeer goede zaak voor het Nederlands ijshockey.

Roger W. de Groot
2 april 2010, 22:23
Naar aanleiding van dat stuk ben ik toch benieuwd hoeveel Oostenrijkers Stappengoor zullen bevolken. Van een uitvak kan geen sprake zijn tijdens een WK lijkt me. Voor het eerst Tilburgers in de vissenkom? :)

Abe Brouwer
2 april 2010, 22:29
Naar aanleiding van dat stuk ben ik toch benieuwd hoeveel Oostenrijkers Stappengoor zullen bevolken. Van een uitvak kan geen sprake zijn tijdens een WK lijkt me. Voor het eerst Tilburgers in de vissenkom? :)

Er komen ook veel Duitsers.

Abe Brouwer
11 april 2010, 12:59
Het is volgens mij niet de eerste keer dat een hal bomvol zit tijdens een WK in Nederland. In 2002 zat het in Eindhoven ook bomvol bij Frankrijk-Zuid Korea. Toen hadden ze gigantisch veel schoolkinderen gratis toegang gegeven. Er was wel een aparte sfeer aangezien de ene groep Frankrijk aanmoedigde en een andere groep voor Zuid Korea was. Ook hadden de kinderen zelfgemaakte vlaggen meegenomen. Frankrijk won trouwens met 10-0.

Herman Hummel
11 april 2010, 13:10
Ach, lekker.
Een uitverkocht stadion, da's altijd goed voor de akoestiek.
Anders klinken onze trommers wel erg hol.

Abe Brouwer
11 april 2010, 13:20
Aan de andere kant: komen ze ook alle 2500?