View Full Version : WK Tilburg: wie gaat wanneer?
Eric van der Putten
31 maart 2010, 23:49
Ik zelf: passe-partout
Dennis: maandag Nederland - Japan en dagkaart zaterdag en zondag
Wie gaat er nog meer?
Jasper Maassen
31 maart 2010, 23:51
Hoe groot is de kans dat je aan de deur nog kaarten kunt kopen? Ik wil er namelijk best heen, maar ik weet nog niet op welke dag...
Eric van der Putten
31 maart 2010, 23:53
Hoe groot is de kans dat je aan de deur nog kaarten kunt kopen? Ik wil er namelijk best heen, maar ik weet nog niet op welke dag...
Het schijnt dat het bij de wedstrijd van Nederland tegen Oostenrijk behoorlijk moeilijk gaat worden, omdat die bijna is uitverkocht. Vandaar ook dat er nog maar weinig passe-partouts verkrijgbaar zijn (ik heb er gelukkig nog eentje kunnen bemachtigen).
Wim Raateland
31 maart 2010, 23:54
Ik wil er zeker heen en kreeg al eerder dat er best grote verschillen zijn in kwaliteit tussen de deelnemende landen. Ik heb nog geen kaart(-en) gekocht. Moet nog kijken hoe het met andere activiteiten uitkomt. Verwacht dat het bezoek aan Tilburg zal zijn op zaterdag of zondag.
Abe Brouwer
1 april 2010, 06:44
Zie mijn handtekening. Degenen die naar NL-Oostenrijk willen: snel kaarten regelen!
Emile Joosten
1 april 2010, 06:45
Ik ben er, met 150 andere vrijwilligers, alle dagen.
Eric van der Meide
1 april 2010, 07:27
Voor dinsdag 20 april heb ik de dagkaart.
Nederland - Ukraïne dat lijkt me een leuke wedstrijd. Wie weet doe Timchenko (ex-Flyers) ook mee, zal leuk zijn.
Vorige keer beviel het me ook al zo'n dagkaart. Drie wedstrijden op één dag.
Werner van Grinsven
1 april 2010, 08:24
Ik ga alle dagen heb ook nog een passe-partout weten te bemachtigen.
Nederland - Japan lijkt mij ook een hele leuke wedstrijd met aan de ene kant Fukufuji en aan de andere kant misschien Meierdres dat zou wel leuk zijn.
René Hendriksen
1 april 2010, 11:15
Ik heb in een vroeg stadium al een 'passe-partout' gekocht om er zeker van te zijn om alle wedstrijden van ons NL-team bij te kunnen wonen.
Verheug me er erg op om in een sfeervol en uitverkocht Stappegoor onze jongens aan het werk te zien.
Ik heb de afgelopen jaren als HYS-supporter in de 'Vissekom' de wedstrijden bekeken en nu is het dus ook leuk om dat elders in het stadion tussen - en samen met - supporters van andere clubs te doen.
Ik wens een ieder veel kijkgenot en plezier tijdens dit WK.
Voor mij is dit als niet voetballiefhebber een prachtig WK alternatief :-)
Johan Kleisterlee
1 april 2010, 12:55
Ik ben er iedere wedstrijddag en hoop dat jullie dat allemaal leuk vinden. Mocht dit niet zo zijn, ik kom toch. Hahahaha. Tot de 19de!
Eric van der Putten
1 april 2010, 14:13
Ik ben er iedere wedstrijddag en hoop dat jullie dat allemaal leuk vinden. Mocht dit niet zo zijn, ik kom toch. Hahahaha. Tot de 19de!
Da's inderdaad minder ja, LOL ;-)
Patrick van de Wijgert
1 april 2010, 14:22
Je bedoelt het gros mensen dat iets doet om gratis binnen te mogen.
Edwin van de Pas
1 april 2010, 15:25
nee he
Abe Brouwer
1 april 2010, 17:54
Daar hebben we toch de rubriek "Marktplaats" toch voor? En het is nogal overkill om de advertentie ook nog in 2 andere topics te plaatsen.
Marco van Pelt
1 april 2010, 18:08
Ik ben op zaterdag aanwezig tegen Oostenrijk!
Gert van Kuyk
1 april 2010, 18:19
Passe Partout gekocht , ik zal er wel iedere dag te vinden zijn.
:Bonk3:
Chris van Os
1 april 2010, 18:24
Alle dagen Alle wedstrijden samen met de vrouw
greetz Chris
Lou-Ann Bartels
1 april 2010, 19:08
Zaterdag dagticket, dus 3 wedstrijden. Verheug me al op Oostenrijk-Nederland.
Michel Heerkens
1 april 2010, 20:01
Ik heb kaarten gekocht voor alle wedstrijden van het NL team. Twijfel nog over de wedstrijd Oostenrijk - Oekraïne op zondag. Maar goed, die kan ik nog altijd aan de kassa kopen......
Nog 2½ week te gaan.....
Jurgen van der Laak
1 april 2010, 20:33
waarschijnlijk alle dagen, hoewel ik niet alle dagen 3 wedstrijden kan bekijken i.v.m werk.
Willem Rykers
1 april 2010, 22:42
Daar hebben we toch de rubriek "Marktplaats" toch voor? En het is nogal overkill om de advertentie ook nog in 2 andere topics te plaatsen.
Abe,
je hebt helemaal gelijk, maar ik gun een ander hier ook iets van mijn voordeel... hoe meer lezers, des te meer kans dat ik mijn overbodige kaarten slijt voor slechts een tientje per stuk.
Ik heb ze nu hier op 'marktplaats' gezet, bedankt voor de tip.
Jack Mulders
2 april 2010, 19:02
Je bedoelt het gros mensen dat iets doet om gratis binnen te mogen.
Beetje rare opmerking Patrick, ikzelf ben gelukkig dat ik weer mee mag doen aan een WK in Nederland. Ik neem me er een week verlof voor.... Weet zeker dat me dat meer kost dan een passe partou.Dan heb ik het nog niet over de reistijden en de inzet die we doen gedurende die dagen. Zeker nu het in een ander stadion is dan Eindhoven, is het weer allemaal anders.
Het is een geweldige beleving om met een groep vrijwilligers (de meeste met een echt ijshockeyhart) naar iets toe te leven en dit op een goede manier te kunnen uitvoeren.
Mij geeft het zelfs een trots gevoel om er aan mee te mogen doen.
Dus tot in Tilburg , Liefhebbers!!!
Herman Hummel
2 april 2010, 19:09
Wij gaan zaterdag 24 met erg veel supporters!
3 wedstrijden op één dag, we hebben er zin in.
Tot in Tilburg.
Sintineke Menger
3 april 2010, 12:17
Volgens de site is de wedstrijd tegen Oostenrijk uitverkocht
Abe Brouwer
4 april 2010, 23:28
Volgens de site is de wedstrijd tegen Oostenrijk uitverkocht
Zou me niet verbazen als op de wedstrijddag toch wat kaarten te koop zijn.
Rudy Bouquet
5 april 2010, 09:06
Ik heb een Passe Partout maar ik weet nog niet of ik wel alle dagen kan.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.