View Full Version : IJshockey.com: Countdown to Tilburg: 19 dagen
Redactie IJshockey.com
31 maart 2010, 19:10
Het WK in Tilburg nadert met rasse schreden. Over 19 dagen is het zover. IJshockey.com kijkt in de aanloop naar het toernooi uitgebreid vooruit naar het toernooi. In de eerste Countdown to Tilburg aandacht voor de kaartverkoop, de spanning rond Mark Tanner (http://www.ijshockey.com/player/18/mark-tanner), de eerste trainingen, de oefenwedstrijden van dit weekeinde en nog veel meer.
> Lees het volledige artikel op IJshockey.com... (http://www.ijshockey.com/item/3287/countdown-to-tilburg-19-dagen)
Abe Brouwer
31 maart 2010, 19:33
Heeft de belangstelling vppr Nederland-Oostenrijk vooral te maken met die opmerking van Jeroen Grueter tijdens het ijshockey op de winterspelen. Hij beweerde toen dat Thomas Vanek ook in Tilburg aktief zou zijn. Terwijl de kans groot is dat hij niet komt.
Joep Meijsen
31 maart 2010, 20:14
Er komen ook veel Oostenrijkse fans mee heb ik begrepen.
Remco Bambacht
31 maart 2010, 20:15
Duimen dat Flint generals gaat verliezen...
Abe Brouwer
31 maart 2010, 20:20
Er komen ook veel Oostenrijkse fans mee heb ik begrepen.
De link naar kaartenbestellling staat ook op een aantal Oostenrijkse ijshockeysites. Verder heb ik begrepen dat er vanuit Duitsland ook veel besteld is.
Jeroen Werner
31 maart 2010, 20:23
Heeft de belangstelling vppr Nederland-Oostenrijk vooral te maken met die opmerking van Jeroen Grueter tijdens het ijshockey op de winterspelen. Hij beweerde toen dat Thomas Vanek ook in Tilburg aktief zou zijn. Terwijl de kans groot is dat hij niet komt.
Tsja, hooguit als de Sabres erg snel zouden worden uitgeschakeld in de eerste playoffronde bestaat er een kans dat Vanek nog zou nakomen. Hij is nu overigens geblesseerd en het is onduidelijk voor hoe lang.
Eric van der Putten
31 maart 2010, 23:08
Vraagje:
Ik wil voor mezelf graag een passe-partout kopen. Dennis, mijn zoontje, wil ook graag sommige wedstrijden mee, maar kan op dinsdag en donderdag niet. Dus een passe-partout is voor hem niet rendabel.
Als ik nu een passe-partout koop voor mezelf, voor maandagavond een losse kaart voor Dennis en voor zaterdag en zondag een dagkaart voor Dennis, kunnen we dan wel in hetzelfde vak zitten, of zijn er voor passe-partout-kopers en losse-kaarten-kopers andere vakken gereserveerd?
Ik heb toch maar kaarten gekocht omdat de kans op een passe-partout wel heel klein gaat worden. Ik ga er maar vanuit dat mijn zoontje gewoon naast mij kan zitten...
Jasper Maassen
31 maart 2010, 23:33
Tegenstander is Roemenië, dat op doorreis is naar het eigen wereldkampioenschap. Roemenië speelt één niveau lager dan Nederland en is vanaf 10 april actief in Estland.
Dat is nogal een omweg...
Eric van der Putten
31 maart 2010, 23:47
Weet iemand trouwens hoe je aan kaarten kunt komen voor de oefenwedstrijd tegen Frankrijk op 15 april (20:00u) in Tilburg?
Gewoon aan de kassa, of is de entree gratis?
Paul van Heertum
1 april 2010, 00:02
Weet iemand waarom korthuis niet mee gaat ?
Paul van Heertum
1 april 2010, 00:05
Eric natuurlijk kan dat ze gaan echt niet je zoontje vanje scheiden en vrijwel iedereen wil wel een plekje opschuiven
Eric van der Putten
1 april 2010, 00:27
Eric natuurlijk kan dat ze gaan echt niet je zoontje vanje scheiden en vrijwel iedereen wil wel een plekje opschuiven
Ik hoop het en neem trouwens aan dat dat inderdaad niet het geval zal zijn.
Abe Brouwer
1 april 2010, 06:42
Ik heb zelf dagkaarten voor de laatste 2 dagen en er staat nergens op dat je op een bepaalde vak moet zitten. Dus neem ik aan dat jullie overal kunnen zitten. Om toch zeker te zijn van 2 lege plekken naast elkaar kan je wel het beste tijdig de tribune opzoeken. Wel denk ik dat een aantal vakken niet toegankelijk zullen zijn voor het publiek. Dat was ook zo in 2005 in Eindhoven en 2008 in Innsbruck.
Remco Bambacht
1 april 2010, 08:40
Flint Generals heeft vannacht met 6-4 gewonnen van concurrent Bloomington. Schaafsma had 2 assists en was +2. Het verschil is nu nog maar vier verliespunten.......
Fintan Planting
1 april 2010, 12:54
De tickets zijn niet plaatsgebonden, dus je kunt - buiten de VIP- en persvakken - vrij een plaatsje uitzoeken.
Abe Brouwer
1 april 2010, 22:12
Oostenrijk won gisteravond een oefenwedstrijd in en tegen Kroatie met 5-2. Doelpuntenmakers waren Thomas Raffl (Lulea, Zwe) 2 maal, Chris Harand (Graz) 2 maal en Gerhard Unterluggauer (Villach). Goalie was Rene Swette (Klagenfurt).
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.