View Full Version : IJshockey.com: U18 eindigt vierde in Kiev
Redactie IJshockey.com
29 maart 2010, 11:00
Het Nederlands team onder 18 jaar heeft het WK in Kiev afgesloten met een vierde plaats. Het team van bondscoach Wil Zwarthoed boekte alleen zeges op Australië en België.
> Lees het volledige artikel op IJshockey.com... (http://www.ijshockey.com/item/3285/u18-eindigt-vierde-in-kiev)
Abe Brouwer
29 maart 2010, 17:29
Slovenie won het toernooi door in de beslissende wedstrijd Oekraine met 2-1 te verslaan.
Paul van Heertum
29 maart 2010, 19:23
Als je keeper als zevende eindigde hoef je denk niet te verwachten dat er veel keepers zullen doorstromen van die lichting naar de eredivisie
Paul van Heertum
29 maart 2010, 19:32
Laatste 5 jaar op basis van SV%
2010: Delil, laatste
2009: Riedijk, laatste
2008: Oosterwijk, laatste(Div1)
2007: Hrelja, 4e
2006: Idzenga, 2e (Meierdres 1 na laatste)
2005: Idzenga, 5e
Daar word ik niet vrolijk van
Kazs Krikke
29 maart 2010, 20:08
zonder % zeggen deze cijfers niks. Met een % van .900 kan je laatste en eerste worden, terwijl de absolute prestatie gelijk blijft
Paul van Heertum
29 maart 2010, 20:10
zonder % zeggen deze cijfers niks. Met een % van .900 kan je laatste en eerste worden, terwijl de absolute prestatie gelijk blijft
Cijfers kan je opzoeken, maar het feit blijft dat je het in het toernooi minder pucks tegen houdt dan de meeste of alle concurrenten die tegen de zelfde tegenstanders spelen
Gerard van der Heide
29 maart 2010, 21:36
Talent hebben is van generlei waarde zonder kansen
Paul van Heertum
30 maart 2010, 07:34
Talent hebben is van generlei waarde zonder kansen
Op het onder 18 en onder 20 niveau bestaan geen imports. Bout argument dus weer wederom
Gerard van der Heide
30 maart 2010, 08:12
Op het onder 18 en onder 20 niveau bestaan geen imports. Bout argument dus weer wederom
Van jou of van mij?
Wie heeft het over imports Paul?
Ik ben jou overigens behoorlijk beu aan het worden............
Paul van Heertum
30 maart 2010, 08:17
Van jou of van mij?
Wie heeft het over imports Paul?
Ik ben jou overigens behoorlijk beu aan het worden............
Niet meer reageren dan, doe je mij ook meteen een plezier
William Bastiaan
30 maart 2010, 15:24
Het Nederlands team onder 18 jaar heeft het WK in Kiev afgesloten met een vierde plaats. Het team van bondscoach Wil Zwarthoed boekte alleen zeges op Australië en België.
> Lees het volledige artikel op IJshockey.com... (http://www.ijshockey.com/item/3285/u18-eindigt-vierde-in-kiev)
Hier moet ik bij opmerken dat je moet 'roeien met de riemen die je hebt'. Gezien de kwaliteit had het team brons moeten halen en dat het dit niet geworden is moeten ze zich zelf verwijten. In ieder geval heeft het niet aan de begeleiding gelegen. Voor die mensen neem ik mijn petje af; zij hebben zich meer dan gegeven!
BEDANKT, WIL, RON, DANNY, RIK, DICK EN JACK!!!
Om een discussie te houden over een man van het team, ook al staat die op een belangrijke positie, gaat me hier te ver. In deze leeftijdsgroep en gezien het kwaliteitsverschil tussen de nrs 1 en 2 en de rest, is het moeilijk om absoluut te zijn. Bij een off-day van het team of het spelen van 1 super wedstrijd, kun je als 3e of 7e op de lijst komen. Zo minimaal is het verschil.
Dit weerhoud ons niet van het plaatsen van een kritische noot en dat is dat we nog ver weg zijn van een wenselijk niveau m.a.w. dat er nog meer dan voldoende is te verbeteren. En dat geldt voor elke speler!
Paul van Heertum
30 maart 2010, 16:41
Hier moet ik bij opmerken dat je moet 'roeien met de riemen die je hebt'. Gezien de kwaliteit had het team brons moeten halen en dat het dit niet geworden is moeten ze zich zelf verwijten. In ieder geval heeft het niet aan de begeleiding gelegen. Voor die mensen neem ik mijn petje af; zij hebben zich meer dan gegeven!
BEDANKT, WIL, RON, DANNY, RIK, DICK EN JACK!!!
Om een discussie te houden over een man van het team, ook al staat die op een belangrijke positie, gaat me hier te ver. In deze leeftijdsgroep en gezien het kwaliteitsverschil tussen de nrs 1 en 2 en de rest, is het moeilijk om absoluut te zijn. Bij een off-day van het team of het spelen van 1 super wedstrijd, kun je als 3e of 7e op de lijst komen. Zo minimaal is het verschil.
Dit weerhoud ons niet van het plaatsen van een kritische noot en dat is dat we nog ver weg zijn van een wenselijk niveau m.a.w. dat er nog meer dan voldoende is te verbeteren. En dat geldt voor elke speler!
Je kan alles relativeren natuurlijk maar het blijft wel een feit dat de Nederlandse keepers 4 keer van de laatste 5 jaar als laatste eindigde
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.