View Full Version : Oranjedames U14 opnieuw toernooiwinnaar
Francois Hamers
21 maart 2010, 23:14
Tijdens het toernooi in Groningen dat vandaag gehouden werd zijn de Oranjedames U14 voor de tweede week op rij winnaar tijdens een nationaal toernooi. Ondanks de afwezigheid van enkele balangrijke spelers( ziekte of play-off verplichtingen) wisten de dames hun ongeslagen status toch te behouden. Alleen Eindhoven+ wisten de dames van een overwinning af te houden. In een spannende wedstrijd werd hier de uitslag 3-3. Doordat Eindhoven+ eerder op de dag al had verloren van Amsterdam+ werden de dame automatisch winnaar van het toernooi.
Mieneke de Jong werd verkozen tot meest waardevolle speler( in dit geval speelster) van het toernooi. Dit doet echter niets af van de prestaties van de rest van de teamleden.
Tijdens het internationale toernooi van Geleen, het komend weekend, zal er door de dames opnieuw hard gestreden moeten gaan worden om een goed resultaat te behalen.
Leslie van de Burg
22 maart 2010, 00:10
Je bent er rap bij Francois!
Inderdaad wederom hulde aan de dames!!!!!
Daniël Eimers
22 maart 2010, 21:35
kan aan mij liggen... maar in het toernooiboekje die ik heb stond dat het oranjedames u16 was...?
Toch waren ze over alle wedstrijden gezien wel de terechte winnaar
Francois Hamers
23 maart 2010, 07:11
In dit team zijn een 4-tal speelsters die behoren tot de U15 categorie. Echter deden er ook 4 meisje Van de U12 mee en zijn de rest meisjes U14. Omdat ook de U15 dames nog mee mogen spelen in de U14 competitie hebben we dit benoemd als U14(gezien het gemiddelde).
De wedtsrijd tegen Eindhoven+ is niet gewonnen maar was een gelijkspel. Mede door het harde werken en het goede samenspel was dat toch voldoende voor de uiteindelijke toernooioverwinning.
Ook de U12 meisjes die zondag voor het eerst meededen pasten goed bij de rest van het team. Hulde dus aan het team en de begeleiders die zorgen dat alle spelsters het uiterste van hun kunnen laten zien.
Dennis Verhoof
23 maart 2010, 11:42
go Kayleigh!!!
Ed de Jong
23 maart 2010, 23:53
Het Damesteam was dit weekend weer helemaal in vorm ook al miste we een paar
spelers en goalie, maar dat mocht de pret niet drukken, de meiden hebben er hard voor geknokt en ze hebben wederom voor de tweede maal verdient gewonnen.
Proficiat aan de meiden en niet vergeten Willem en Nancy jullie waren weer helemaal toppie.
Ik hoop dat we zo door kunnen blijven gaan met de girls want ze verdienen het, de vechtlust
die deze meiden hebben daar kunnen de jongens nog een puntje aan zuigen hahahaha.
En als vader over mijn eigen kind daar kan ik alleen maar trots op zijn.
Ga er met z"n allen dit weekend in Geleen weer voor, GIRLS POWER.
HIJS THE HAQUE THE BEST
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.