View Full Version : IJshockey.com: Mascotte voor WK in Tilburg
Redactie IJshockey.com
18 maart 2010, 11:10
Het wereldkampioenschap in Tilburg heeft een eigen mascotte. Het dier met de naam Tippy zal zowel in de aanloop naar als tijdens het WK zelf worden ingezet bij activiteiten.
> Lees het volledige artikel op IJshockey.com... (http://www.ijshockey.com/item/3273/mascotte-voor-wk-in-tilburg)
Johan van der Donk
18 maart 2010, 11:52
Gloeiend, die functie hadden ze mij beloofd ::madd:::grin:
Peter Emmen
18 maart 2010, 12:21
Gloeiend, die functie hadden ze mij beloofd ::madd:::grin:
Vind ik wel erg jammer dat jij het niet geworden bent! Vond het echt op jouw "lijf" geschreven!!! :Puh2:
Ro Herregraven
18 maart 2010, 12:31
De winnaar van de Jack de Heer Trofee is vanaf heden de topscorer na afloop van het reguliere seizoen.
En zo hoort dat ook! Goeie beslissing van de NIJB!
Joep Meijsen
18 maart 2010, 12:33
En zo hoort dat ook! Goeie beslissing van de NIJB!
Voor die prijs....eensch.
Voor de overige prijzen...oneensch.
Peter Emmen
18 maart 2010, 12:45
Voor die prijs....eensch.
Voor de overige prijzen...oneensch.
Verklaar je naader!?!
Joep Meijsen
18 maart 2010, 12:47
Verklaar je naader!?!
De play-offs zijn het belangrijkste moment van het seizoen. Prestaties tijdens de play-offs zouden volgens mij dan ook zwaar moeten meewegen bij de beslissingen over wie bijvoorbeeld de beste verdediger en de beste goalie zijn.
Maar da's mijn mening.
Edwin van de Pas
18 maart 2010, 12:49
de play-offs zijn het belangrijkste moment van het seizoen. Prestaties tijdens de play-offs zouden volgens mij dan ook zwaar moeten meewegen bij de beslissingen over wie bijvoorbeeld de beste verdediger en de beste goalie zijn.
Maar da's mijn mening.
eensch
Peter Emmen
18 maart 2010, 13:11
De play-offs zijn het belangrijkste moment van het seizoen. Prestaties tijdens de play-offs zouden volgens mij dan ook zwaar moeten meewegen bij de beslissingen over wie bijvoorbeeld de beste verdediger en de beste goalie zijn.
Maar da's mijn mening.
Ben het deels met je eens! Toch heeft men tijdens het reguliere seizoen ook moeten laten zien waar men toe in staat is, anders kom je bijvoorbeeld niet in een bekerfinale of in een play-off finale!
Kijk nu bijvoorbeeld Yutaka Fukufuji; hij is gedurende het seizoen vrij wisselvallig geweest, maar heeft zich in de serie tegen Eindhoven en zeer zeker tegen Den-Haag toch wel bewezen een hele betrouwbare sluitpost te zijn.
Best lastig dus!?! :goodman:
Ro Herregraven
18 maart 2010, 13:29
Maar da's mijn mening.
Niet mee eens. Deze awards zijn voor een heel seizoen, niet alleen voor goed presteren in de play-offs. Zowiezo elimineer je daarmee een aantal zeer goede spelers die, omdat ze in een minder team zaten, niet aan die PO's hebben kunnen deelnemen.
De prijs voor goed presteren in de PO's is het winnen van het kampioenschap, en een eventuele Play-off MVP-trophy, die we hier in Nederland (helaas) nog niet kennen.
Eric van der Meide
18 maart 2010, 13:41
Is Tippy een aap? Niet echt Nederlands, is een Leeuw ook niet maar dat zit nu eenmaal in ons wapen.
Er is in ieder geval een mascotte en dat is wel zo leuk.
Joep Meijsen
18 maart 2010, 13:47
Niet mee eens. Deze awards zijn voor een heel seizoen, niet alleen voor goed presteren in de play-offs.
De awards zijn inderdaad voor een heel seizoen, dus inclusief de play-offs. Je kunt het belangrijkste deel van het seizoen niet buiten beschouwing laten en dat is ook nooit zo geweest.
Ro Herregraven
18 maart 2010, 13:52
De awards zijn inderdaad voor een heel seizoen, dus inclusief de play-offs. Je kunt het belangrijkste deel van het seizoen niet buiten beschouwing laten en dat is ook nooit zo geweest.
Maar het heet niet voor niets post-season...
Play-offs zijn anders, met andere awards...
Joep Meijsen
18 maart 2010, 14:01
Maar het heet niet voor niets post-season...
Play-offs zijn anders, met andere awards...
In de NHL is dat zo. Hier niet. Het seizoen loopt in mijn visie van de Ron Bertelingschaal tot de laatste wedstrijd van de play-offs.
Maar goed, ik geef ook alleen mijn mening. De NIJB is het met jou eens.
Ro Herregraven
18 maart 2010, 14:50
In de NHL is dat zo. Hier niet. Het seizoen loopt in mijn visie van de Ron Bertelingschaal tot de laatste wedstrijd van de play-offs.
Maar goed, ik geef ook alleen mijn mening. De NIJB is het met jou eens.
Let's agree to disagree :)
Joep Meijsen
18 maart 2010, 14:56
Let's agree to disagree :)
Nee, we moeten nog minimaal tien postings doorschrijven waarin we voortdurend ons eigen standpunt herhalen :Clown:
Ro Herregraven
18 maart 2010, 14:57
Nee, we moeten nog minimaal tien postings doorschrijven waarin we voortdurend ons eigen standpunt herhalen :Clown:
Dat hoeft niet, Joep, want ik heb toch gelijk. Je weet tog...
Hendrik Bakker
18 maart 2010, 15:38
Het wereldkampioenschap in Tilburg heeft een eigen mascotte. Het dier met de naam Tippy zal zowel in de aanloop naar als tijdens het WK zelf worden ingezet bij activiteiten.
> Lees het volledige artikel op IJshockey.com... (http://www.ijshockey.com/item/3273/mascotte-voor-wk-in-tilburg)
Wie is het wel geworden dan??
Ik had er ook belang bij
Eric van der Meide
18 maart 2010, 18:42
@Hindrik de iisbear, de enige echte. Het pak lijkt op een aap of ik moet me sterk vergissen (ik vroeg me al af waar het op leek).
Is niet stoer voor een Beer van een keerl als jij!!!
Jasper Lesterhuis
18 maart 2010, 19:24
Heren, denken jullie aan de spelregels want dit gedrag kan natuurlijk niet.. :Bonk3:
Johan van der Donk
18 maart 2010, 21:23
Vind ik wel erg jammer dat jij het niet geworden bent! Vond het echt op jouw "lijf" geschreven!!! :Puh2:
Ik ook, maar misschien willen ze geen bier drinkende mascotte ;)
Ruud Uijens
18 maart 2010, 21:30
Ik ook, maar misschien willen ze geen bier drinkende mascotte ;)
Tis maar een pak he Johan, misschien zoeken ze nog iemand die er in wil!
Meld je bij de NIJB zou ik zeggen... :)
Hendrik Bakker
18 maart 2010, 23:53
Ik heb al in het begin er heen gemaild toen ik hoorde dat het WK hier heen kwam
Willem Kraaijeveld
19 maart 2010, 11:41
Bij de 4e PO wedstrijd in Tilburg werden er foto's gemaakt bij de ingang van bijvoorbeeld mijn zoon en de mascotte (tippy) Weet iemand waar die te zien zijn?
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.