View Full Version : Verwijderen verlengstuk stick
Eric van der Putten
12 maart 2010, 12:50
Wist niet zo goed in welke afdeling ik dit moest plaatsen, maar ik heb een materiaal-vraag.
Weet iemand hoe ik het verlengstuk van mijn stick (Bauer Supreme Elite) kan verwijderen? Deze is namelijk afgebroken precies aan de rand van de stick. Er zit dus alleen nog een stukje verlengstuk in de stick zelf, het steekt er niet uit.
Alvast bedankt.
Michael Schoenmakers
12 maart 2010, 13:01
gaatje in het hout boren lange schroef er in draaien tot halverwege verf fohn erop en met een tang eruit trekken aan de schroef?
Eric van der Putten
12 maart 2010, 13:14
gaatje in het hout boren lange schroef er in draaien tot halverwege verf fohn erop en met een tang eruit trekken aan de schroef?
ik ga het meteen proberen, bedankt!
Eric van der Putten
12 maart 2010, 13:50
Simpele oplossing en gelukt!
Het nieuwe verlengstuk zit er nu op. Nog even kijken waar ik hem precies af ga zagen. Vorig jaar tijdens de hockeynight had ik hem helemaal niet afgezaagd en was ie toch wel een beetje heel erg te lang hahaha
Wel makkelijk met wegpoken van de puck overigens :-)
Michael Schoenmakers
12 maart 2010, 13:53
Het nieuwe verlengstuk zit er nu op. Nog even kijken waar ik hem precies af ga zagen. Vorig jaar tijdens de hockeynight had ik hem helemaal niet afgezaagd en was ie toch wel een beetje heel erg te lang hahaha
Kijk goed te horen.
Piet de Kort
12 maart 2010, 14:16
Wist niet zo goed in welke afdeling ik dit moest plaatsen, maar ik heb een materiaal-vraag.
Weet iemand hoe ik het verlengstuk van mijn stick (Bauer Supreme Elite) kan verwijderen? Deze is namelijk afgebroken precies aan de rand van de stick. Er zit dus alleen nog een stukje verlengstuk in de stick zelf, het steekt er niet uit.
Alvast bedankt.
Volgende keer een vraag indienen bij Barry Robeerst (materiaalman van Trapppers & Forumteam).
Piet de Kort
12 maart 2010, 14:17
Hoe ist, Eric Kars! ::wavetowel::
Eric van der Putten
12 maart 2010, 14:21
Hoe ist, Eric Kars! ::wavetowel::
Kars is maar een klein menneke hoor ;-)
Robbert Tummers
12 maart 2010, 17:15
En als je geen lange schroef hebt werk een kurkentrekker ook goed...
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.