PDA

View Full Version : Selectie Ned team voor EIHC

Pagina's : 1 [2]

Abe Brouwer
29 januari 2008, 09:53
Wanneer wordt de selectie nou bekend gemaakt?

Jasper Maassen
29 januari 2008, 10:01

Oh ja, daar ging het om...:x

Klaas van Dal
31 januari 2008, 17:54
De oplossing ligt in iedergeval niet in het wel of niet opstellen van een goalie in de SL, want de beste speelt toch.

De oplossing ligt in het goed opleiden. Als je dat goed doet krijgen die goalie´s vanzelf een kans en als je het nog beter doet groeien ze (misschien zonder de SL) door naar een hoger niveau

Daar is geloof ik een Stichting voor in het leven geroepen.

Stichting Dutch Top Goalies

Deze groep wil jongere goalie's beter gaan opleiden zodat ze een eerlijke kans kunnen krijgen op het hoogst haalbare nivo

Joep Meijsen
31 januari 2008, 18:01

Als het goed is, wordt morgenmiddag de definitieve selectie bekendgemaakt.

Casper Swart
31 januari 2008, 19:59
Daar is geloof ik een Stichting voor in het leven geroepen.

Stichting Dutch Top Goalies

Deze groep wil jongere goalie's beter gaan opleiden zodat ze een eerlijke kans kunnen krijgen op het hoogst haalbare nivo

Inderdaad, wij zijn een stichting begonnen om de goalies op een hoger niveau te tillen. Dit omdat wij de problematiek betreffende goalies in relatie tot het nationaal team en de eredivisie al enige tijd aan hebben zien komen.

Ook dit jaar zullen wij een serie keeperstrainingen organiseren lopend vanaf april tot eind juli. Binnenkort zullen wij naar buiten treden met de details, en voor de volledigheid zal ik het ook op het forum plaatsen.

Vriendelijke groeten,
Casper Swart
#37 Nijmegen Devils
Secretaris Dutch Top Goalies

Jan Been
31 januari 2008, 21:26
Inderdaad, wij zijn een stichting begonnen om de goalies op een hoger niveau te tillen. Dit omdat wij de problematiek betreffende goalies in relatie tot het nationaal team en de eredivisie al enige tijd aan hebben zien komen.

Ook dit jaar zullen wij een serie keeperstrainingen organiseren lopend vanaf april tot eind juli. Binnenkort zullen wij naar buiten treden met de details, en voor de volledigheid zal ik het ook op het forum plaatsen.

Vriendelijke groeten,
Casper Swart
#37 Nijmegen Devils

Goed initiatief Casper,en succes met de Devils de rest van de wedstrijden.

Abe Brouwer
8 februari 2008, 10:05
Ziet er naar uit dat Hongarije en Oekraine niet met de sterkste selecties komen. Bij Hongarije ontbreekt in ieder geval goalie Levente Szuper. De selectie van Hongarije bestaat vooral uit spelers van Alba Volan. De selectie van Oekraine heeft voornamelijk spelers die in eigen land aktief zijn. Wel is Igor Karpenko een van de goalies.

Ro Herregraven
8 februari 2008, 10:37
Ziet er naar uit dat Hongarije en Oekraine niet met de sterkste selecties komen. Bij Hongarije ontbreekt in ieder geval goalie Levente Szuper. De selectie van Hongarije bestaat vooral uit spelers van Alba Volan. De selectie van Oekraine heeft voornamelijk spelers die in eigen land aktief zijn. Wel is Igor Karpenko een van de goalies.

Geen Timchenko? Geen Butagasjes?

Abe Brouwer
8 februari 2008, 11:32
Geen Timchenko? Geen Butagasjes?
Ik zie ze niet staan op de selectielijst.

Karel van der Wal
8 februari 2008, 15:46
geen Panchenko

Luitzen van der Heide
8 februari 2008, 15:59

Vriendelijke groeten,
Casper Swart
#37 Nijmegen Devils

Zeer goed Casper dat er vanuit de goalies zelf aandacht voor opleiding en ontwikkeling is.

Martin Kinderen
8 februari 2008, 20:57
Nee, dan zullen ze mij in ieder geval niet op de tribunes zien.
want ?????????????

Martin Kinderen
8 februari 2008, 20:59
Sorry, ik reageer wel op een heel oud bericht van Jordy. Doe maar net of mijn posting er niet staat.

Joep Meijsen
18 februari 2008, 11:23
In het kader van deze discussie is het hier geplaatste artikel wel interessant (http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=1645)

Jasper Maassen
18 februari 2008, 11:46
In het kader van deze discussie is het hier geplaatste artikel wel interessant (http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=1645)

Ik vraag me af of Paul van Heertum na het lezen van dit artikel zijn ongelijk gaat toegeven, of vol gaat houden dat hij het beter weet dan "de Nederlandse goalies", Tommie Hartogs en de bond bij elkaar...