PDA

View Full Version : Finale 1e divisie

Tineke Beckers
8 maart 2010, 23:46
Play off FINALE wedstrijden

13 maart 20.00 Zoetermeer Panters - Hijs Hokij Den Haag
14 maart 18.30 Hijs Hokij Den Haag - Zoetermeer Panters

Indien nodig:
20 maart nnb Zoetermeer Panters - Hijs Hokij Den Haag

Jasper Maassen
9 maart 2010, 02:26
Ik hoop dan maar dat die 3e wedstrijd nodig is, dan kan ik nog even gaan kijken bij mijn oude club...

Abe Brouwer
9 maart 2010, 06:17
Op 14 maart toch ook een eventuele 5e wedstrijd HYS-Trappers? Doubleheader?

Harry Batist
19 maart 2010, 20:49
heeft iemand een lijntje met de Uithof

Ray Hack
19 maart 2010, 21:03
heeft iemand een lijntje met de Uithof

Krijg elke dweilpauze een sms van Ivana Ridderhof ( dochter van Ron)

Ray Hack
19 maart 2010, 21:19
Nog 5minuten 1ste periode stand nog steeds 0-0

Harry Batist
19 maart 2010, 21:46
Bedankt Ray voor de info

Ray Hack
19 maart 2010, 21:51
Begin 2e periode stand nog steeds 0-0

De hoofdscheids is 3 keer onderuit gereden en geblesseert geraakt. De pauze heeft heel lang geduurd, er is nu een vervangde referee

Geen dank Harry doe het graag.

Ray Hack
19 maart 2010, 22:13
12minuten te gaan 2e periode

0-1 Zoetermeer Panters

Bij alles wat erg gebeurd willen ze vechten. Erg rommelige wedstrijd

Harry Batist
19 maart 2010, 22:15
zijn al meer rommelige wedstrijden tussen deze teams geweest, verbaasd me niet

Tonny Staal
19 maart 2010, 23:22
Hoe is het met de wedstrijd??

Ton de Bruin
20 maart 2010, 00:54
Den Haag Kampioen na penalty shots.

wedstrijd net na twaalf uur afgelopen.

Twan Witzier
20 maart 2010, 04:51
Top, bedankt en tot volgend jaar: http://www.wolves.nl/nieuws_detail.aspx?id=321

Tonny Staal
20 maart 2010, 08:21
Den Haag Gefeliciteerd!!

Wim Raateland
20 maart 2010, 09:28
goed resultaat voor HYS - geen goede wedstrijd
De Panters wilde erg graag en Den Haag kwam er moeizaam uit
Stadion was aardig gevuld ook behoorlijke support uit Zoetermeer aanwezig

Den Haag gefeliciteerd

Rob Donkers
20 maart 2010, 09:57
Denhaag proficiat

Piet de Kort
20 maart 2010, 10:24
Den Haag, van harte proficiat met het kampioenschap 1e divisie! ::champ::

Jasper Maassen
20 maart 2010, 12:41
goed resultaat voor HYS - geen goede wedstrijd
De Panters wilde erg graag en Den Haag kwam er moeizaam uit
Stadion was aardig gevuld ook behoorlijke support uit Zoetermeer aanwezig

Den Haag gefeliciteerd

Geen goede wedstrijd wellicht, maar wel een met spanning en strijd. Dat maakte veel goed vond ik. Uiteindelijk Den Haag de terchte winnaar van de wedstrijd, hoewel Zoetermeer bij vlagen het sterkere team was. Alleen pakten ze meer domme straffen...

Overigens vind ik het vreemd dat er in een stad als Den Haag na twaalven geen tram meer naar het station gaat...

Abe Brouwer
20 maart 2010, 12:53
Overigens vind ik het vreemd dat er in een stad als Den Haag na twaalven geen tram meer naar het station gaat...

Was vast een eind lopen naar het station.

Jasper Maassen
20 maart 2010, 13:21
Was vast een eind lopen naar het station.

Jep, ruim 2 uur (met een eetpauze) om vervolgens te horen dat er tussen Leiden en Den Haag een bovenleiding kapot was, waardoor ik pas om 3.23 uur de trein richting Leiden had...

Rob Donkers
20 maart 2010, 13:42
Jep, ruim 2 uur (met een eetpauze) om vervolgens te horen dat er tussen Leiden en Den Haag een bovenleiding kapot was, waardoor ik pas om 3.23 uur de trein richting Leiden had...
leve het openbaar vervoer
het zat jou niet mee Jasper:goodman:

Jasper Maassen
20 maart 2010, 13:58
leve het openbaar vervoer
het zat jou niet mee Jasper:goodman:

Het was Murphy all over the place inderdaad. Maar ach, in al die tijd dat ik het ov gebruik heb ik wellicht 3x flinke vertraging gehad. Ik heb dus niks te klagen ;)

Hans Eeuwes
20 maart 2010, 20:45
En een uitgebreid verslag van de match net op mijn site gepubliceerd:
http://home.kpn.nl/h.p.eeuwes/hp.htm

Heb ook heel veeeel foto's, maar dat kost wel even tijd.

Cyril de Boer
21 maart 2010, 00:04

Hahaha, echt pech man! Er rijden echt wel trams na twaalven, zelfs de hele nacht door bussen, waarvan 2 die bij de uithof komen! Laat nou net de tram die jij moest hebben niet rijden. Kwartiertje lopen en je had ook andere trams of bussen kunnen nemen.

Geef nou maar toe, je wilde gewoon een heerlijk wandelingetje maken, sportman die je bent :Clown:

Jasper Maassen
21 maart 2010, 12:56
Hahaha, echt pech man! Er rijden echt wel trams na twaalven, zelfs de hele nacht door bussen, waarvan 2 die bij de uithof komen! Laat nou net de tram die jij moest hebben niet rijden. Kwartiertje lopen en je had ook andere trams of bussen kunnen nemen.

Geef nou maar toe, je wilde gewoon een heerlijk wandelingetje maken, sportman die je bent :Clown:

Ik ken Den Haag verder helemaal niet (normaal rij ik met iemand mee als ik naar de Uithof ga), dus ik had geen idee waar ik heen kon lopen om nog wel een tram te pakken. Om te voorkomen dat je dan nog langer loopt, ga je maar in een keer naar het station. En natuurlijk, het was gewoon een ingeplande training :)

Abe Brouwer
21 maart 2010, 13:13
Jasper, ik ga ook altijd met OV naar wedstrijden. Van te voren kijk ik altijd naar de mogelijkheden om na de wedstrijd weg te komen. Ik raadpleeg dan sites van OV-maatschappijen en ook googlemaps.

Bij de All star wedstrijd in Eindhoven zat ik met het probleem dat de bus naar het station om het uur ging waardoor ik iets van 45 minuten moest wachten. Ik kwam er echter achter dat even verderop een andere bushalte was waardoor ik een half uur eerder op het station was.

Jasper Maassen
21 maart 2010, 14:36
Jasper, ik ga ook altijd met OV naar wedstrijden. Van te voren kijk ik altijd naar de mogelijkheden om na de wedstrijd weg te komen. Ik raadpleeg dan sites van OV-maatschappijen en ook googlemaps.

Bij de All star wedstrijd in Eindhoven zat ik met het probleem dat de bus naar het station om het uur ging waardoor ik iets van 45 minuten moest wachten. Ik kwam er echter achter dat even verderop een andere bushalte was waardoor ik een half uur eerder op het station was.

Ja ik had dat ook gedaan. Ik had, stom stom stom, gedacht dat een wedstrijd die om 20.45 uur begint wel ruim voor 0.00 uur klaar zou zijn... Dan was er geen probleem geweest... Maar het is een les voor de volgende keer :)

De wedstrijd was het overigens wel waard. De spanning maakte het af en toe ontbreken van goed ijshockey helemaal goed. Mooiste moment van de wedstrijd was het gezicht van Demelinne toen hij in de laatste 10 seconden op de kruising schoot...

Twan Witzier
21 maart 2010, 22:16
Het mooiste moment van de wedstrijd waren de gezichten van Zoetermeer Panters toen Demelinne de laatste goal maakte...
Wel sportief ook dat handje schudden na een wedstrijd.....
Wel vond ik het leuk dat Rene van de Kooi de spelersbus van Hys ter beschikking had gesteld aan de Panters.
Was echt een goede vrijdag ( zaterdag ) en dat na zaterdag de 13de.

Jasper Maassen
21 maart 2010, 22:22
Het mooiste moment van de wedstrijd waren de gezichten van Zoetermeer Panters toen Demelinne de laatste goal maakte...
Wel sportief ook dat handje schudden na een wedstrijd.....
Wel vond ik het leuk dat Rene van de Kooi de spelersbus van Hys ter beschikking had gesteld aan de Panters.
Was echt een goede vrijdag ( zaterdag ) en dat na zaterdag de 13de.

Die gezichten kon ik niet zien, zat achter de goal. Mani's gezicht bij die puck op de paal was echter perfect te zien...

Dat handje schudden miste ik ook, vond ik vrij opvallend...

Edwin van Ulsen
22 maart 2010, 15:06
Denk dat er voldoende is gebeurt tijdens de wedstrijd, zowel sportief als onsportief,
maar dat terzijde...... :NoSmile:

Dat het door sommige als rommelig werd ervaren- tja, de Panters ging er VOL voor,
en het was zekers geen herhaling van de wedstrijd een week daarvoor.

Op naar volgend seizoen- ik kijk er in ieder geval NU alweer naar uit! ::devilsmilie::

Edwin van Ulsen
22 maart 2010, 15:31
Wat me overigens wel opviel was het aantal ijshockey liefhebbers dat bleef om samen het feestje te vieren- wisten veel niet half hoe snel ze weer weg moesten gaan(op weg naar "de Maraton"..... of heet die tegenwoordig anders?), wat ik op zich wel apart vindt: als je kampioen wordt, dan blijf je toch langer en feest je ECHT mee???? ::thumbsup::

Ik had liever de finale gezien op zaterdag, want vrijdag was wat dat betreft een wedstrijd waar alles gebeurde- straffen, opstootjes, hoofdref die gewisseld wordt omdat hij 3 keer onderuit was gegaan??, enz. Dan hadden beide teams ECHT aan de bak gemoeten, en vrijdag dan in ogenschouw genomen, had dat nog een zeer interessante wedstrijd geweest! Who knows...... maybe next season! ;)