PDA

View Full Version : Oefenwedstrijden in Nederland voor WK

Abe Brouwer
6 maart 2010, 10:10
(dit topic had ik eerder geplaatst maar dankzij de hacker was het verdwenen)

Zaterdag 3 april: Geleen, Nederland-Roemenie 19.00
Zondag 4 april: Den Haag, Nederland-Roemenie 19.00
Zaterdag 10 april: Nottingham: Groot Brittannie-Nederland 19.00 (20.00 NL tijd)
Zondag 11 april: Sheffield: Groot Brittanie-Nederland 16.00 (17.00 NL tijd)
Dondardag 15 april: Tilburg: Nederland-Frankrijk
Vrijdag 16 april: Tilburg: Frankrijk-Oostenrijk

Van de wedstrijden in Tilburg is nog geen aanvangstijd bekend. De wedstrijd in Sheffield wordt niet in de Arena gespeeld maar in het naast gelegen Ice-Sheffield.

Remco Bambacht
6 maart 2010, 10:40
Goed nieuws. Phil Groeneveld sluit zich aan bij Oranje net voor het weekend in Engeland.

Peet van Raak
6 maart 2010, 14:51
Nu Lars van Sloun nog, Remco. Voor mij DE revelatie van dit ijshockeyseizoen.

Remco Bambacht
6 maart 2010, 14:58

Inderdaad. Die jongen speelt fantastisch. Het grootste talent in Nederland. Mag niet ontbreken in Tilburg. Goed gezien Peet!

Davey Jacobs
6 maart 2010, 15:19

Mij is Lars gisteravond ook zeer positief opgevallen, trouwens hij zou voor 2 seizoenen bijgetekend hebben in Geleen.

Remco Bambacht
6 maart 2010, 15:33
Mij is Lars gisteravond ook zeer positief opgevallen, trouwens hij zou voor 2 seizoenen bijgetekend hebben in Geleen.

Hij heeft de potentie om verder te komen in het ijshockey. Nog een jaartje Geleen en dan mooi het avontuur op zoeken. Hij kan mooi advies vragen aan zijn trainer, die weet precies hoe je als ijshockeyer uit een klein land toch groot kunt worden!

Jan Hofstede
6 maart 2010, 16:13

Lars heeft inderdaad voor 2 jaar bijgetekend... Goed voor Lars en goed voor Geleen...

Paul van Heertum
6 maart 2010, 16:52
Groeneveld is back :)

Weet je al wat meer over Schaafsma, Bruijsten, Mason, Dalhuisen en Nagtzaam?

Remco Bambacht
8 maart 2010, 10:45
Groeneveld is back :)

Weet je al wat meer over Schaafsma, Bruijsten, Mason, Dalhuisen en Nagtzaam?

Nagtzaam kan niet wegens verplichtingen in de play-offs.
Dalhuisen komt wel en ook Schaafsma is beschikbaar omdat zijn ploeg de play-offs niet haalt.

Bruijsten en Mason weet ik niet...Mason lijkt me geen probleem omdat die niet vaak speelt bij zijn ploeg.

Paul van Heertum
8 maart 2010, 11:29
Dus ten opzichte(niet uitgaande van blessures) zijn Dalhuizen, Bruinsma en Nazarov erbij en misschien Tanner, Mason(viel die niet af vorig jaar?) Kevin Bruijsten en Mith Bruijsten en Lars van Sloun er dit jaar bij

Zo op het eerste gezicht lijkt me het een sterkere selectie, jammer alleen dat Smulders er weer niet bij zal zijn

Remco Bambacht
8 maart 2010, 11:48
Dus ten opzichte(niet uitgaande van blessures) zijn Dalhuizen, Bruinsma en Nazarov erbij en misschien Tanner, Mason(viel die niet af vorig jaar?) Kevin Bruijsten en Mith Bruijsten en Lars van Sloun er dit jaar bij

Zo op het eerste gezicht lijkt me het een sterkere selectie, jammer alleen dat Smulders er weer niet bij zal zijn

Nog maar even afwachten of van Sloun meegaat. Bij de vorige interlands zat hij niet bij de selectie. Slecht teken want die jongen moet beloond worden voor zijn seizoen.

Smulders is inderdaad jammer maar moet eerlijk toegeven dat hij met zijn huidige vorm ook niet heel veel te zoeken heeft bij Oranje.

Paul van Heertum
8 maart 2010, 11:53
Nog maar even afwachten of van Sloun meegaat. Bij de vorige interlands zat hij niet bij de selectie. Slecht teken want die jongen moet beloond worden voor zijn seizoen.

Smulders is inderdaad jammer maar moet eerlijk toegeven dat hij met zijn huidige vorm ook niet heel veel te zoeken heeft bij Oranje.

Ik kan me niet voorstellen dat Smulders er niet bij is als hij beschikbaar is.

Als je hem oproept weet je in elk geval dat hij op internationaal niveau veel gescoord heeft

12 wedstrijden - 8 goals en 9 assist

Paul van Heertum
8 maart 2010, 12:02
Groeneveld
Swart
Meierdres

Wilemse
Nazarov
De Jong
Tummers
Van Oorschot
Dalhuisen
Staats

Extra: Euverman, Verbruggen, Tanner

Teunissen
Schaafsma
Hagemeijer
Van Sloun
Van Biezen
Van Schagen
Kars
Bruinsma
Korthuis
Natte
Postma
M. Bruijsten
Houkes

Extra: Ramoul, Mason, Vd Braak, Wurm, K. Bruijsten, Vd Heuvel

Remco Bambacht
8 maart 2010, 12:46
Groeneveld
Swart
Meierdres

Wilemse
Nazarov
De Jong
Tummers
Van Oorschot
Dalhuisen
Staats

Extra: Euverman, Verbruggen, Tanner

Teunissen
Schaafsma
Hagemeijer
Van Sloun
Van Biezen
Van Schagen
Kars
Bruinsma
Korthuis
Natte
Postma
M. Bruijsten
Houkes

Extra: Ramoul, Mason, Vd Braak, Wurm, K. Bruijsten, Vd Heuvel

Natte en Postma hebben geen gelukkig huwelijk met Oranje dus ik weet niet of die meegaan. Zeker Houkes zou ik vervangen door de 1 van de laatste drie extra spelers. Verder ben ik het wel aardig eens met je!

Paul van Heertum
8 maart 2010, 13:03
Natte en Postma hebben geen gelukkig huwelijk met Oranje dus ik weet niet of die meegaan. Zeker Houkes zou ik vervangen door de 1 van de laatste drie extra spelers. Verder ben ik het wel aardig eens met je!

Ik heb Houkes en Staats meegenomen als 7e en 13e man, je zou een meer ervaren speler als vd Braak en/of Tanner/Euverman mee kunnen nemen maar ik ga voor de jongere speler

Wat voor lijnen zou je kiezen? Clublijnen?

Van Schagen - Kars - Van Biezen
Hagemeijer - Teunissen - M. Bruijsten
Natte - Korthuis - Bruinsma
Postma - Van Sloun - Schaafsma

Nazarov - Willemse
Tummers - Van Oorschot
De Jong - Dalhuisen

Paul van Heertum
8 maart 2010, 13:08
Wat verwacht je overigens van het WK?

De eerste 2 wedstrijden zijn tegen Japan en Litouwen, als je daar goed tegen presteert en punten haalt kan je tegen Oekraine en Oostenrijk zonder druk spelen en is Servie hopelijk een formaliteit

Ik hoop op de 3e plek maar verwacht de 4e of 5e plek

Paul van Heertum
8 maart 2010, 13:14
1 KARPENKO Igor GK L 1.71 / 5'7'' 89 / 196 23 JUL 1976 Sokil Kyiv 11 APR 2009
2 GUNKO Yuri D L 1.90 / 6'3'' 94 / 207 28 FEB 1972 Sokil Kyiv 11 APR 2009
3 KLYMENTIEV Sergi D L 1.83 / 6'0'' 82 / 181 5 APR 1975 Salavat Yulayev Ufa 11 APR 2009
5 BLAGOI Oleg D R 1.80 / 5'11'' 80 / 176 4 DEC 1979 Keramin Minsk 11 APR 2009
6 SRIUBKO Andri D L 1.91 / 6'3'' 96 / 212 21 OCT 1975 Sokil Kyiv 11 APR 2009
7 SHAFARENKO Oleg F L 1.78 / 5'10'' 83 / 183 31 OCT 1981 Sokil Kyiv 11 APR 2009
8 MIKHNOV Andri F L 1.96 / 6'5'' 92 / 203 26 NOV 1983 Lada Togliatti 11 APR 2009
10 SHAKHRAYCHUK Vadym F L 1.89 / 6'2'' 95 / 209 12 JUN 1974 Metallurg Magnitogorsk 11 APR 2009
11 KHARCHENKO Sergi F L 1.78 / 5'10'' 87 / 192 17 APR 1976 Sokil Kyiv 11 APR 2009
12 VARLAMOV Sergi F L 1.80 / 5'11'' 80 / 176 21 JUL 1978 SKA St. Petersburg 11 APR 2009
13 GNIDENKO Artem F R 1.78 / 5'10'' 78 / 172 3 FEB 1980 HK Vitebsk 11 APR 2009
14 NAVARENKO Yuri D L 1.77 / 5'10'' 85 / 187 10 SEP 1979 Sokil Kyiv 11 APR 2009
15 LYTVYNENKO Vitali F L 1.82 / 6'0'' 88 / 194 14 MAR 1970 Sokil Kyiv 11 APR 2009
16 TIMCHENKO Oleg F L 1.79 / 5'10'' 95 / 209 27 APR 1978 Yunost Minsk 11 APR 2009
17 DYACHENKO Yuri F L 1.85 / 6'1'' 87 / 192 2 JUN 1982 Sokil Kyiv 11 APR 2009
19 YAKUSHYN Dmytro D L 1.81 / 5'11'' 90 / 198 21 JAN 1978 Sokil Kyiv 11 APR 2009
22 TSYRUL Dmytro F L 1.83 / 6'0'' 88 / 194 2 JAN 1979 Sokil Kyiv 11 APR 2009
23 SALNIKOV Roman F R 1.83 / 6'0'' 87 / 192 18 FEB 1976 Sokil Kyiv 11 APR 2009
24 MATVICHUK Oleksandr F L 1.76 / 5'9'' 79 / 174 13 MAY 1975 Sokil Kyiv 11 APR 2009
25 POBIEDONOSTSEV Oleksandr D L 1.85 / 6'1'' 89 / 196 19 NOV 1981 Sokil Kyiv 11 APR 2009
28 LYUTKEVYCH Vitali D L 1.77 / 5'10'' 85 / 187 4 APR 1980 Sokil Kyiv 11 APR 2009
29 SIMCHUK Kostiantyn GK L 1.83 / 6'0'' 89 / 196 26 FEB 1974 Sibir Novosibirsk 11 APR 2009

Afgelopen WK waren 16 van de 22 spelers geboren in de jaren 70, ben benieuwd of die er weer allemaal zijn en of Oekraine wat nieuwere spelers heeft

Eric van der Meide
8 maart 2010, 13:49
Zal leuk zijn voor de Flyers fans, incluis ikzelf, om Oleg weer eens te zien spelen.
http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=27625

Paul van Heertum
8 maart 2010, 13:52
Net 32, moet lukken. Waar speelt hij nu?

Jan Nagtzaam
8 maart 2010, 23:09
Ik heb Houkes en Staats meegenomen als 7e en 13e man, je zou een meer ervaren speler als vd Braak en/of Tanner/Euverman mee kunnen nemen maar ik ga voor de jongere speler

Wat voor lijnen zou je kiezen? Clublijnen?

Van Schagen - Kars - Van Biezen
Hagemeijer - Teunissen - M. Bruijsten
Natte - Korthuis - Bruinsma
Postma - Van Sloun - Schaafsma

Nazarov - Willemse
Tummers - Van Oorschot
De Jong - Dalhuisen

Dan moet je dus die van mij meenemen, al zeg ik het zelf.

Jan Nagtzaam
8 maart 2010, 23:11

Als je Lars wil belonen voor zijn geweldig seizoen, wat inderdaad ook zo is, dan kun je Nardo ook belonen voor een geweldig seizoen wellicht?

Paul van Heertum
8 maart 2010, 23:16
Is hij beschikbaar?

Jan Nagtzaam
8 maart 2010, 23:28
Is hij beschikbaar?

Is dat al aan hem gevraagd dan?
Nee dus.

Remco Bambacht
8 maart 2010, 23:31
Als je Lars wil belonen voor zijn geweldig seizoen, wat inderdaad ook zo is, dan kun je Nardo ook belonen voor een geweldig seizoen wellicht?

Eens! Maar ik begreep dat Nardo dan nog meedoet met zijn team in de play-offs...

Jan Nagtzaam
8 maart 2010, 23:33
Is dat al aan hem gevraagd dan?
Nee dus.

Volgens mij werkt het zo dat spelers uitgenodigd worden door de bondscoach, of niet, uiteraard.

In zijn geval: niet dus.

Maar wellicht is de topscorer van het WK U20 en de top 10 topscorer van de NAHL niet goed genoeg voor het Nederlands team, dat kan natuurlijk ook.
Er zijn natuurlijk vanuit het oogpunt van de bondscoach nog wel meer redenen te bedenken waarom hij niet goed genoeg zou zijn.

Jan Nagtzaam
8 maart 2010, 23:38
Eens! Maar ik begreep dat Nardo dan nog meedoet met zijn team in de play-offs...

Hallo Remco,

Nardo speelt het eerste weekend in april de eerste playoff serie, ervan uitgaande dat zij doorgaan, komen zij in het weekend daarna de volgende ronde tegen.
Hierna kan het dus afgelopen zijn en kan hij op tijd terug zijn.

Maar, mijn opmerking hierbij is, de club moet hem vrijgeven voor het Nederlands team, dus de club zal hieraan altijd meewerken, ondanks de play offs, mijn opmerking is dus; zolang je hem niets vraagt weet je ook niet of hij komt.

Ik weet wel 1 ding, als je niets vraagt hoeft hij ook niet te komen, toch?

Mike Norman
9 maart 2010, 13:53
Het lijkt me een lastige keuze voor de bondscoach wie je thuis gaat laten. De jeugd klopt op de deur en moet spelen. V. Sloun - Nagtzaam - Wurm zou ik meenemen, maar dan moet je dus ergens gaan schrappen. Best lastig...
M Bruijsten - Bruinsma - Schaafsma
Natte - Kars - Teunissen
Wurm - Nagtzaam - Van Sloun
Van Schagen - Korthuis - Van Biezen (checking line)

Mike Norman
9 maart 2010, 13:54
Hallo Remco,

Nardo speelt het eerste weekend in april de eerste playoff serie, ervan uitgaande dat zij doorgaan, komen zij in het weekend daarna de volgende ronde tegen.
Hierna kan het dus afgelopen zijn en kan hij op tijd terug zijn.

Maar, mijn opmerking hierbij is, de club moet hem vrijgeven voor het Nederlands team, dus de club zal hieraan altijd meewerken, ondanks de play offs, mijn opmerking is dus; zolang je hem niets vraagt weet je ook niet of hij komt.

Ik vind dat hij een uitnodiging moet krijgen, maar denk dat hij beter bij zn team kan blijven mocht hij zo ver komen. Amerikanen staan niet zo te springen voor dit soort tripjes over het algemeen.

Remco Bambacht
9 maart 2010, 14:02

Daar heb je helemaal gelijk in! Wat zijn de plannen voor volgend seizoen eigenlijk?

Remco Bambacht
9 maart 2010, 14:07
Het lijkt me een lastige keuze voor de bondscoach wie je thuis gaat laten. De jeugd klopt op de deur en moet spelen. V. Sloun - Nagtzaam - Wurm zou ik meenemen, maar dan moet je dus ergens gaan schrappen. Best lastig...
M Bruijsten - Bruinsma - Schaafsma
Natte - Kars - Teunissen
Wurm - Nagtzaam - Van Sloun
Van Schagen - Korthuis - Van Biezen (checking line)

Ik zou Korthuis en Bruinsma omdraaien. Korthuis en Schaafsma spelen altijd wel goed samen.

Ik mis nog twee namen...Ivy van den Heuvel en Kevin Bruijsten. Wie kunnen we eens uit jouw team slopen :)

Mike Norman
9 maart 2010, 15:00
Ik zou Korthuis en Bruinsma omdraaien. Korthuis en Schaafsma spelen altijd wel goed samen.

Ik mis nog twee namen...Ivy van den Heuvel en Kevin Bruijsten. Wie kunnen we eens uit jouw team slopen :)

Je hebt ook nog een 13e aanvaller natuurlijk. Vd Heuvel vind ik geen optie. Kevin wel, net als Mason denk ik. Maar zoals ik al zei, het is best lastig om nu een selectie te maken..
Wat zou jij ervan maken?

Remco Bambacht
9 maart 2010, 15:16
Goalies: Groeneveld, Swart, Meierdres

Verdediging: Willemse, Nazarov, De Jong, van Oorschot, Dalhuisen, Tanner en Staats

Aanval

M. Bruijsten - Korthuis - Schaafsma
K.Bruijsten - Teunissen - Wurm
Nagtzaam - Kars - van Sloun
Van Biezen - Bruinsma - Vanschagen

Maar ik geef toe dat het erg onervaren is en daarom wat risicovol. Ik weet niet zo goed wat ik van de Serven moet verwachten. Als die niks voorstellen, dan zou een jonge, onervaren selectie wel kunnen.

Mike Norman
9 maart 2010, 15:29
Met Groeneveld moet dat zeker lukken. En je hebt toch wel een toppaar verdedigend in Willemse - Nazarov (zullen overuren moeten draaien).
Ervaring is niet per defenitie beter.
Zouden we echt veel beter zijn met bijv: Postma - Smulders - Natte? Valt mee denk ik...

Bartele de Boer
9 maart 2010, 15:40

Ik zou Kars thuis laten.
Heeft dit seizoen geen indruk gemaakt.
Geef de jonge jongens een kans en ga niet teren op de "oude" rotten.

Joep Meijsen
9 maart 2010, 16:59
Ik zou Kars thuis laten.
Heeft dit seizoen geen indruk gemaakt.
Geef de jonge jongens een kans en ga niet teren op de "oude" rotten.

Interessant genoeg vond ik hem zaterdag in Zoetermeer ouderwets goed spelen. Het lijkt erop dat hij zijn draai gevonden heeft in Tilburg.

Verder toch wel een opmerkelijke luxe voor de bondscoach om zo veel te kiezen te hebben. Sommige van zijn voorgangers moesten uitgebreid aan de telefoon hangen om de selectie een beetje rond te krijgen.

Ben erg benieuwd ook naar hoe Mitch Bruijsten en Mike Dalhuisen zich hebben ontwikkeld en ik mis Steve Mason in de discussie. Die zit toch ook bij een Division I-college en dan nog een heel sterke ook. Hij heeft niet heel veel gespeeld, maar was nog niet zo lang geleden een vaste keuze.

Paul van Heertum
9 maart 2010, 17:05
Goalies: Groeneveld, Swart, Meierdres

Verdediging: Willemse, Nazarov, De Jong, van Oorschot, Dalhuisen, Tanner en Staats

Aanval

M. Bruijsten - Korthuis - Schaafsma
K.Bruijsten - Teunissen - Wurm
Nagtzaam - Kars - van Sloun
Van Biezen - Bruinsma - Vanschagen

Maar ik geef toe dat het erg onervaren is en daarom wat risicovol. Ik weet niet zo goed wat ik van de Serven moet verwachten. Als die niks voorstellen, dan zou een jonge, onervaren selectie wel kunnen.

Geen Tummers?

Paul van Heertum
9 maart 2010, 18:59
Als je Hagemeijer die op het hoogste niveau Amerikaanse jeugd niveau speelde en inmiddels 3 jaar in de eredivisie speelt niet meeneemt, waarom zou je Nagtzaam die op het 2e niveau speelt en nog niet op senioren niveau speelde wel meenemen?

Remco Bambacht
9 maart 2010, 19:37
Als je Hagemeijer die op het hoogste niveau Amerikaanse jeugd niveau speelde en inmiddels 3 jaar in de eredivisie speelt niet meeneemt, waarom zou je Nagtzaam die op het 2e niveau speelt en nog niet op senioren niveau speelde wel meenemen?

Ik vond hem niet heel sterk dit seizoen, althans niet sterker dan de andere namen in de selectie. Hij speelde trouwens wel goed in de serie tegen Tilburg. Nagtzaam is natuurlijk een gok omdat wij hem niet zien spelen. Maar die NAHL is natuurlijk geen kermisliga en iemand die doelpunten maakt, kunnen we altijd gebruiken in Oranje.

Paul van Heertum
9 maart 2010, 19:47
Ik vond hem niet heel sterk dit seizoen, althans niet sterker dan de andere namen in de selectie. Hij speelde trouwens wel goed in de serie tegen Tilburg. Nagtzaam is natuurlijk een gok omdat wij hem niet zien spelen. Maar die NAHL is natuurlijk geen kermisliga en iemand die doelpunten maakt, kunnen we altijd gebruiken in Oranje.

Mij is verteld dat de NAHL vergelijkbaar met de BCHL waar Mason vorig jaar speelde en hij haalde het vorig jaar niet, misschien dat het een goede vergelijking is. Nagtzaam heeft natuurlijk ook nooit in een volwassene league gespeeld. Nu geldt dat ook voor Bruijsten en Dalhuisen ook maar die speelden ook op een hoger niveau

Nu ben ik geen kenner en is Jan dat wel, dus die zal het vast beter weten

Kazs Krikke
9 maart 2010, 20:22
gezellig dat je weer terug bent Paul!

Jan Nagtzaam
9 maart 2010, 20:41
Daar heb je helemaal gelijk in! Wat zijn de plannen voor volgend seizoen eigenlijk?

College D1

Jan Nagtzaam
9 maart 2010, 20:46

Het hoogste jeugdniveau is college D1.

Top NAhl, bchl en ushl is nagenoeg gelijk.

Jan Nagtzaam
9 maart 2010, 20:47
Mij is verteld dat de NAHL vergelijkbaar met de BCHL waar Mason vorig jaar speelde en hij haalde het vorig jaar niet, misschien dat het een goede vergelijking is. Nagtzaam heeft natuurlijk ook nooit in een volwassene league gespeeld. Nu geldt dat ook voor Bruijsten en Dalhuisen ook maar die speelden ook op een hoger niveau

Wie begint er nu weer?

Jan Nagtzaam
9 maart 2010, 20:50
Wie begint er nu weer?

Zie vorige posting voor wat betreft het niveau.

p.s. ik weet het inderdaad beter, maar da's niet zo moeilijk, want jij weet er helemaal niets van. Daarom komen je postings ook niet over.

Jan Nagtzaam
9 maart 2010, 20:56
Wie begint er nu weer?

Mij is verteld...................?!
Dus op basis van "mij is verteld" loop jij hier je postings te plaatsen.
Je hebt dus geen eigen mening, maar doet alsof.

Misschien is het dan beter dat je iedere posting zo begint.

Mij is verteld...............

Jan Nagtzaam
9 maart 2010, 21:04

Hey Remco,

Wat dacht je van een Noord Amerikaanse lijn in het Ned. team:

Mason - Nagtzaam - Bruijsten

Dalhuisen en .......

Dat verschil moet te zien zijn. Of het nu de ene kant oprolt of de andere kant.

Mike Norman
9 maart 2010, 21:15
Hoe zit het eigenlijk met Hofland? Wil / kan die voor NL uitkomen.?
Die zit toch al flink wat wedstrijden bij de selectie van DEG. Wat een luxe probleem al die jonge gasten...

Joep Meijsen
9 maart 2010, 21:17
Hoe zit het eigenlijk met Hofland? Wil / kan die voor NL uitkomen.?
Die zit toch al flink wat wedstrijden bij de selectie van DEG. Wat een luxe probleem al die jonge gasten...

Die is ijshockeyduitser en kan derhalve op het moment niet voor Oranje uitkomen.

Zie ook hieronder:

http://www.ijshockey.com/item/3128/the-tuesday-round-up-week-13

Als hij voor Nederland gaat spelen, kan hij het bij DEG wel vergeten.

Hendrik Bakker
9 maart 2010, 21:18
We zien het wel en ben benieuwd wie Tommie oproept maar vind Natte altijd wel een speler die je erbij kan hebben

Gerard van der Heide
9 maart 2010, 22:45
Jan, voor t geval je t nog niet wist. Paul weet alles.......is mij verteld.

Piet Jansen
9 maart 2010, 22:47
Kunnen jullie elkaar niet op de negeerlijst zetten ofzo ?

Chris van Lijden
9 maart 2010, 23:14
Die is ijshockeyduitser en kan derhalve op het moment niet voor Oranje uitkomen.

Zie ook hieronder:

http://www.ijshockey.com/item/3128/the-tuesday-round-up-week-13

Als hij voor Nederland gaat spelen, kan hij het bij DEG wel vergeten.

Volgens mij heeft Diego gewoon nu de Duitse Nationaliteit (kan aangevraagd worden na een driejarig verblijf in Duitsland voor sporttalenten) en zal gewoon niet meer voor Nederland uit mogen komen.

Correct me if I'm wrong.

Bertie van Lijden

Paul van Heertum
9 maart 2010, 23:55
It's correct

Jan Nagtzaam
10 maart 2010, 20:43
Jan, voor t geval je t nog niet wist. Paul weet alles.......is mij verteld.

Hey Gerard,

Hahhaa, ik mag niet meer reageren op zijn postings, maar...wel leuk hahaha

Jan Nagtzaam
10 maart 2010, 20:44
Kunnen jullie elkaar niet op de negeerlijst zetten ofzo ?

Hey Piet,

Ja, is al gebeurd, maak je geen zorgen hahahaha, kump goed

Dyon Knoop
12 maart 2010, 20:59
Van Ballegooie is die ook speelgerechtigd voor Nederland ?

Abe Brouwer
12 maart 2010, 21:17
Van Ballegooie is die ook speelgerechtigd voor Nederland ?

Nee...................

Dyon Knoop
12 maart 2010, 21:23
Nee...................

Dat is dan wel weer erg jammer.... Dat zou wel een super versterking zijn

Charles Houkes
15 maart 2010, 15:11
gelukig ben jij de bondscoach niet Remco , als een 17 jarige vorig jaar heeft laten zien wat hij kan en nu als 18 jarige in een 3de lijn volgens kenners zijn mannetje staat , op senioren niveau

en niet tussen 2 buitenlanders speelt wat bij andere clubs het geval is dat geld het zelfde als Kevin en timo gerrits , dan heb je geen goeie bril op ,

Levi Houkes
15 maart 2010, 18:55
shit heb ik weer moet heb ik mij toch laten verleiden zoals veel vaders heb het eigenlijk lang vol gehouden om soms niet te reageren altijd neutraal blijven als journalist en GM is best wel moeilijk hahahahah

gr charles

Ellen Bakx
16 maart 2010, 16:19
shit heb ik weer moet heb ik mij toch laten verleiden zoals veel vaders heb het eigenlijk lang vol gehouden om soms niet te reageren altijd neutraal blijven als journalist en GM is best wel moeilijk hahahahah

gr charles

Moeders weten beter hun mond te houden ....::tease:: na 17 lange jaren leren je dat.

Abe Brouwer
27 maart 2010, 07:45
Oostenrijk-Frankrijk begint volgens eishockey.at om 20.00.

Abe Brouwer
8 april 2010, 17:15
Voor de oefenwedstrijden Nederland-Frankrijk en Oostenrijk-Frankrijk is een toegangskaart voor 10 euro te koop waarmee je beide wedstrijden kan bezoeken. Beide wedstrijden zijn in Tilburg en beginnen elk om 20.00.

Paul van Heertum
8 april 2010, 17:17
Ik ben er niet maar ik vind het goede prijzen.

Hopelijk dat er flink wat mensen komen want das een leuke inkomstenbron voor de NIJB en Frankrijk zou aan moeten spreken

Eric van der Putten
8 april 2010, 17:28
Voor de oefenwedstrijden Nederland-Frankrijk en Oostenrijk-Frankrijk is een toegangskaart voor 10 euro te koop waarmee je beide wedstrijden kan bezoeken. Beide wedstrijden zijn in Tilburg en beginnen elk om 20.00.

Donderdag 15 april Nederland-Frankrijk, maar wanneer is Oostenrijk-Frankrijk?

Abe Brouwer
8 april 2010, 17:33
Donderdag 15 april Nederland-Frankrijk, maar wanneer is Oostenrijk-Frankrijk?

Een dag later, dus vrijdag 16 april.