PDA

View Full Version : Eerste divisie team speelt nu weer in Zoetermeer

Twan Witzier
3 maart 2010, 15:12
Geen Amsterdam maar Zoetermeer voor thuiswedstrijd 1e divisie vrijdag 5 maart 2010 Hys Hokij Wolves vs. Den Bosch.

Op het moment dat HYS bezig is aan zijn 2e wedstrijd in en tegen Tilburg probeert het team van coach Marc Visschers zich te plaatsen voor de finale tegen Zoetermeer in de eerstedivisie. Het team speelt vrijdag 5 maart om 20.15 uur in Zoetermeer zijn 2e wedstrijd in de halve finale tegen Den Bosch. Mochten er seizoenkaarthouders zijn die niet naar Tilburg gaan en het 2e team willen aanmoedigen dan is het goed om te weten dan de entree gratis is. Voor kinderen en 65+ is dat 2,50 euro en volwassenen betalen 5,00 euro.

HYS heeft de 1e wedstrijd in Den Bosch eenvoudig gewonnen met 1-4. Nog 1 overwinning en we krijgen een echte klassieker tegen streekgenoot de Panters uit Zoetermeer.

Edwin van Ulsen
3 maart 2010, 16:07
Awel, misschien dat ik dan toch ff kom kijken: tis tenslotte op 5 minuten van mijn huis 8)

Damn, "spioneren" was nog nooit zo makkelijk ::devilsmilie::

Succes gewenst en maak er een mooie pot van! :Shiny:

Cyril de Boer
5 maart 2010, 22:55
Iemand al weet van de eindstand?

Tx!

Edwin van Ulsen
5 maart 2010, 23:14
HIJS vs Red Eagles is 6 - 9 geworden: na de 1e periode stond het 3 - 2, na de 2e periode zelfs 6 - 3......
Met nog 7 en een halve minuut te gaan hebben de Red Eagles zich terug gevochten tot een stand van 6 - 6 waarna HIJS een time out aanvraagt. De klok stond op 12:31. De eerste aanval van HIJS volgde snel en 2 minuten later ging de puck met een "lopje" over de goalie- stand 7-6. Op 16:35 word uitgehaald voor het goal en is het 8-6. Iets minder dan een minuut later staat #21 zelfs met 3 man voor het goal nog op de juiste plaats........ en schiet de laatste puck in- het is dan 6-9 met nog 2 en een halve minuut te gaan: Red Eagles blijven aandringen, maar het mag niet baten: de finale wordt tussen HIJS en de Panters gespeeld :thumsup:

Al met al een leuke wedstrijd- het wisselen van de spelers van Red Eagles ging helaas niet altijd even soepel: HIJS zag op die momenten zijn kans schoon en ging vol in de aanval :Shiny:

De play offs tussen HIJS en de Panters wordt in ieder geval 2 maal ijshockey op hoog en snel niveau-
de teams zijn goed aan elkaar gewaagd, dus ik kijk uit naar de spannende ontknoping van dit jaar :)

Jacqueline Stolze
5 maart 2010, 23:16
Leuke wedstrijd? Het was vooral de eerste 2 periode's van een bedroevend niveau en play off hockey onwaardig.

Edwin van Ulsen
5 maart 2010, 23:26
Leuke wedstrijd? Het was vooral de eerste 2 periode's van een bedroevend niveau en play off hockey onwaardig.
Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering, dus ik denk ook dat HIJS zich flink gaat voorbereiden
voor de komende wedstrijden daar het dan in ieder geval anders er aan toe zal gaan :wink:

Evengoed kijk ik uit naar de "grande finales" van het eerste divisie jaar 2009/ 2010 8)

Bedankt trouwens aan de "speaker" van HIJS: hij hield ons goed op de hoogte van
de ere-divisie wedstrijd in Tilburg.... ook al was ik ERG verbaast over de stand ::logic::

Daar gaan we morgen maar eens goed naar kijken als
HIJS en de Trappers in Zoetermeer te zien zijn! :Shiny:

Cyril de Boer
6 maart 2010, 00:28
Thanks Edwin! Voor het spannende verslag. Weet je ook wanneer de eerste match van de finale wordt gespeeld?

Edwin van Ulsen
6 maart 2010, 00:44
Weet je ook wanneer de eerste match van de finale wordt gespeeld?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij volgend weekend 8)

Zal morgen ff een balletje opgooien om het zeker te weten
(of er moet al iemand een definitieve datum weten????)

Ben trouwens benieuwd hoe en wat met de Uithof- is de baan intussen weer bespeelbaar?
Volgens mij wel, dus ben benieuwd wanneer de Panters uit- en thuis spelen :thumsup:

Michel de Ruiter
6 maart 2010, 07:12
Baan is wel bespeelbaar maar er is deze week WK kunstrijden junioren.

Edwin van Ulsen
6 maart 2010, 09:53
Thanx voor de update 8)

Peter Knops
6 maart 2010, 11:36
Ik mis iets.... hoezo zit Denhaag in de finale tegen zoetermeer?

Denhaag wint eerste wedstrijd tegen Den Bosch met 1-4 en verliest de 2e met 6-9... ?

stand in wedstrijden 1-1 doelpunten 10-10? of?

dank voor de uitleg..

Tineke Beckers
6 maart 2010, 12:24
Ik mis iets.... hoezo zit Denhaag in de finale tegen zoetermeer?

Denhaag wint eerste wedstrijd tegen Den Bosch met 1-4 en verliest de 2e met 6-9... ?

stand in wedstrijden 1-1 doelpunten 10-10? of?

dank voor de uitleg..

Stand was 9-6 voor Den Haag dus stand in wedstrijden 2-0

Tineke Beckers
6 maart 2010, 12:28
Weet je ook wanneer de eerste match van de finale wordt gespeeld?

Dat wordt waarschijnlijk komende vrijdag.

Abe Brouwer
6 maart 2010, 12:41

Met dank aan die zeer verwarrende posting #4.

Edwin van Ulsen
7 maart 2010, 08:27
Met dank aan die zeer verwarrende posting #4.
Excuses dat ik in de eerste regel van mijn post de teams door elkaar haalde ::oops::
Buurvrouw, ik zal volgende keer beter opletten ::devilsmilie::

Peter Knops
7 maart 2010, 10:08

Ahh ok.. dank.... was me inderdaad niet geheel duidelijk