PDA

View Full Version : Zoetermeer Den Haag 6-2-2010

Twan Witzier
3 februari 2010, 13:36
Wie zal er winnen as. zaterdag.
Wij hebben gehoord dat de teamleiding van Den Haag er alles aan doet om de uitwedstrijd te winnen in Zoetermeer.
De thuis nederlaag eerder dit jaar was absoluut niet nodig geweest maar helaas is het wel werkelijkheid.
Zal Marc in staat zijn iedereen scherp te krijgen voor de wedstrijd om de 1 plaats van de 1e divisiecompetitie.
Wij hebben op en rond het ijs wel een paar grote verrassingen gezien de laatste twee weken, er werd hard getraind en kosten nog moeite werden bespaard, top overleg en verassingen van jong tot oud hebben de revu al gepasseerd afgelopen trainingen.
Een paar oud gediende defence zijn onder de loep genomen net als wat jeugdige talenten die plots een andere koers zijn gaan varen, kortom veel verassingen zaterdag in Zoetermeer met 1 hele grote klapper.
Zal Marc het zaterdag allemaal onder controle hebben ? wij denken het wel, de overvolle lijst met spelers is eerder zijn probleem, Marc zal dus een keus moeten maken met wie hij af gaat reizen zaterdag.
Ja het zal echt worden wie mag er mee en wie gaat er mee, Marc zal voor donderdagavond moeten beslissen wie er mee mag naar Zoetermeer om zijn laatste training goed voor te berijden.
Kom zaterdag 6-2-2010 zelf kijken in Zoetermeer, aanvang 20.00 uur

Wij als bestuur wensen Marc veel succes.

Erik van den Berg
3 februari 2010, 16:35
Beste Twan,

dit was mijn berichtje aan Robert in de rubriek MAG DAT

Beste Robert,

je reageert toch al wat bescheiden. Want ik denk er net zo over als jij. Even een voorbeeld a.s zaterdagavond spelen Zoetermeer en Hys in de eerste divisie tegen elkaar. Dit zijn mijn 2 favoriete teams die ik graag zie spelen en ik hoop op een finalewedstrijd tussen deze 2 teams. Van Hys kant hoor ik dat er een aantal eredivisiespelers gaan mee spelen, als ze beschikbaar zijn (Ned team tegen All stars) Dan denk ik aan mijn favoriete spelers bij Hys, Tony, Jordy en Alan en verder Ronald, Willy en Andri. uit de regls blijkt dat dit mag. Dit zijn allen kwalitatief goede spelers. jacqueline vond blijkbaar de "jonge"leeftijd een belangrijker argument waarmee ze de eredivisie kwaliteiten van deze spelers blijkbaar minder belangrijk vindt. als dit je argument is dan vind je de kwaliteit van de eerste divisiespelers blijkbaar te laag. Of spelen hier nog andere sentimenten. spelers van zoetermeer die overstappen naar den haag en andersom. In zoetermeer gaat het verhaal dat ze contacten hebben met het jeugdteam van Sparta Praha, en ben benieuwd of de spelers zijn aangemeld en zaterdag mee mogen spelen. ook is natuurlijk mogelijk dat beide teams met de gebruikelijke spelers uit de eerste divisie spelen. ben benieuwd. Hopelijk fluit Coen Hensing, de vorige wedstrijden die ik van hem gezien heb floot hij meer dan oke.

Tsja en nu moet ik kiezen tussen zoetermeer en den Haag. Ik hoop op een sportieve en voor het publiek spannende wedstrijd.:Zwaai:

groeten
Erik

Hys doet er van alles aan om deze wedstrijd te winnen. Spionage door Wim bij de wedstrijd Den Bosch tegen zoetermeer. Dus het lijkt of alles uit de kast wordt gehaals om te winnen. Zelf hoop ik op een finalewedsstrijd tussen Hys en Zoetermeer. zo zie je hoe sport ons allemaal bezig houdt.

Erik van den Berg
3 februari 2010, 20:17
Foutje
het moet zijn: spionage door Marc bij de wedstrijd Den Bosch Zoetermeer.

en als reactie op de thuisnederlaag van Den Haag tegen Zoetermeer. Helaas moet ik als Hagenaar ( één van het zand) zeggen dat de overwinning van zoetermeer verdiend was. Ik vraag mij altijd af waar de afgunst over en weer vandaan komt. Twan kan jij hier iets meer over vertellen en is de toegang tot de trainingen vrij bij beide teams?

Tonny Staal
4 februari 2010, 05:55
Ik denk dat de uitslag bepaald wordt door DH. Komt Den Haag met het team waar ze normaal mee speken dan wint Zoetermeer. Maar gaat DH wer hetzelfde doen als tegen de andere (betere) clubs en ere-divisie spelers mee neemt, denk ik dat dat DH te sterk is.

Persoonlijk hoop ik de normale teams van beide clubs te zien!

Voor wie ik ga juichen blijft lastig! Bij beide clubs/spelers/coaches heb ik een verleden.

Wij zijn er bij Zaterdagavond in de Silverdome!

Tonny Staal
4 februari 2010, 05:57
Foutje
het moet zijn: spionage door Marc bij de wedstrijd Den Bosch Zoetermeer.

en als reactie op de thuisnederlaag van Den Haag tegen Zoetermeer. Helaas moet ik als Hagenaar ( één van het zand) zeggen dat de overwinning van zoetermeer verdiend was. Ik vraag mij altijd af waar de afgunst over en weer vandaan komt. Twan kan jij hier iets meer over vertellen en is de toegang tot de trainingen vrij bij beide teams?

Laatste jaren veel spelers van deze clubs hebben bij beide gespeeld en weer weggegaan en terug etc, etc....Vanaf u12 tot 1e divisie.
En de gwn omdat het een "derby"is.

Denk dat dat het is!

Edwin van Ulsen
4 februari 2010, 09:07
Ik denk dat de uitslag bepaald wordt door DH. Komt Den Haag met het team waar ze normaal mee speken dan wint Zoetermeer. Maar gaat DH wer hetzelfde doen als tegen de andere (betere) clubs en ere-divisie spelers mee neemt, denk ik dat dat DH te sterk is.

Persoonlijk hoop ik de normale teams van beide clubs te zien!

Voor wie ik ga juichen blijft lastig! Bij beide clubs/spelers/coaches heb ik een verleden.

Wij zijn er bij Zaterdagavond in de Silverdome!
Ik zit in dezelfde "spagaat": met beide teams heb ik wel iets, hetzij uit het verleden, hetzij tegenwoordig......

Kon er helaas niet bij zijn toen de Panters uit speelden tegen Hijs, dus kijk ZEKERS uit naar zaterdag ::thumbsup::

Ik verwacht een mooie wedstrijd(denk dat dat wel snor zit)...... en hoop toch dat mijn thuis club wint ;)

Patrick van Rijswijk
6 februari 2010, 18:41
is er wellicht iemand die deze wedstrijd bijhoudt op het forum, er is zoveel over deze wedstrijd geschreven, ben best benieuwd

Tonny Staal
6 februari 2010, 23:09
Zoetermeer wint met 4-2!!!
Zoetermeer zeker de betere! Was een goede wedstrijd. Scheidsrechter matig, keurde 2 goals af, die er zeker in zaten voor Zoetermeer.

Etienne Henrichs
6 februari 2010, 23:12
Gefeliciteerd Zoetermeer :)
Weet iemand hoe Utrecht het gedaan heeft in Den Bosch? Zal vast niet dat ze gewonnen hebben maar je weet maar nooit :D

Patrick van Rijswijk
7 februari 2010, 00:20
Laatste bericht was 8-2 voor den bosch

Etienne Henrichs
7 februari 2010, 00:24
Lol da's niet zo best. Maar toch bedankt voor de info ;)

Edwin van Ulsen
7 februari 2010, 00:53
Damn, wat kan een avond ijshockey toch mooi zijn!

De afgekeurde goals mochten de pret in ieder geval niet drukken 8)

Onze "win-lijn" is verder doorgetrokken en niet krom getrokken :yawinkle:

Zoals "de pot" was, hoe beide teams speelden, en hoe vol het Silverdome zat,
dat geeft gewoon een kick ::happy::

Op naar laatste wedstrijd van het seizoen volgende week in Utrecht en daarna de play offs-
we zullen tijdens de play offs weer in grote getale aanwezig zijn om de Panters aan te moedigen :thumsup:

Erik van den Berg
7 februari 2010, 11:59
Dit is reclame voor ijshockey. Twee gelijkwaardige teams die elkaar op sportieve, technische en tactische manier proberen te bestrijden. twee meer dan uitstekende keepers een waar genot om naar te kijken. Een dergelijk goede wedstrijd verdient geen verliezer. ook een compliment voor de scheids en linesmen die alles goed onder controle hadden en de wedstrijd goed aan voelden. Zeuren om al dan niet terecht afgekeurde doelpunten, niet doen is zinloos. Wordt het weer tijd om goalscorers of andere middelen in te zetten?

Den haag en Zoetermeer ga zo door!!

Hans Eeuwes
7 februari 2010, 20:37
Zie voor uitgebreid verslag van de topper, mijn website:
http://home.kpn.nl/H.P.Eeuwes/