PDA

View Full Version : Goaliehelm

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 11:32
Ik ben van plan te gaan ijshockeyen als goalie en wie weet waar ik een goaliehelm kan laten spuiten en wat de kosten zijn?::animgoal::

Als iemand wat of heeft gehoord dan hoor ik het graag::proost::

Hermann Engelman
31 januari 2010, 11:52
bij wie ga je spelen hendrik? en helm laten spuiten zit een flink kostenplaatje aan kijk effe bij faber sport ik denk dat dat veel goedkoper is.

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 12:12
de transfersom is nog niet bekend haha en denk bij een recreanten team.Zal vanaf 18-2 beginnen met trainen in Leeuwarden als alles goed is maar moet ff nog bellen met wat mensen. Zal dan even bellen met Faber Sport en bedankt voor de tip Hermann:)

Gerard van der Heide
31 januari 2010, 13:03
Ik ben van plan te gaan ijshockeyen als goalie en wie weet waar ik een goaliehelm kan laten spuiten en wat de kosten zijn?::animgoal::

Als iemand wat of heeft gehoord dan hoor ik het graag::proost::

Weet je het zeker Hendrik? Je goalie uitrusting is nog onhandiger om mee te schaatsen dan je ijsberenpak.
Of denk je dat een goalie niet veel hoeft te schaatsen?

Simon Schneider
31 januari 2010, 13:06
Goede middag,
Je Goalie helm spuiten kan goedkoop bij een airbrush bedrijf gedaan worden,kosten rond de € 200.
Ik heb er al veel laten doen voor mijn zoon,maar echt voor wedstrijd gebruik zal je hem naar een prof. bedrijf moeten sturen.
Die rekenen er zo € 600 voor ,maar doen dan in vele lagen spuiten.
Zodat het niet snel los gaat laten als je er mee speelt en puks tegen aan krijgt geschoten.
Tim Knudsen zijn helm heb ik ook late doen voor hem.
Daar staat Hannibal lester op afgebeeld.
www.airbrushlijnden.com (http://www.airbrushlijnden.com) is een prof.
Heeft mijn zoon zijn helm gedaan,zie galerie daar maar eens.
Groeten,
Simon Schneider

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 13:18
Gewoon goalie spreekt me aan en heb wel een goeie reflex Gerard

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 13:18
Zal gelijk ff kijken Simon:)

Jasper Maassen
31 januari 2010, 13:34
Je wilt gaan keepen en je begint met het laten spuiten van je helm? Dat is wel het minst belangrijke van alles...

Geert van der Meulen
31 januari 2010, 13:41
Je wilt gaan keepen en je begint met het laten spuiten van je helm? Dat is wel het minst belangrijke van alles...

Voor een goalie misschien, voor een ijsbeer is dat heel wat anders!

Sven van de Wall
31 januari 2010, 14:01

idd Jasper,het is een oud gezegde hoe mooier de helm hoe slechter de goallie ::worship::

Gerard van der Heide
31 januari 2010, 14:02
Gewoon goalie spreekt me aan en heb wel een goeie reflex Gerard

Succes Hendrik. Enige zelfverzekering heb je iig.

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 14:56
Speel ook keeper in de zaal en veld en mijn 1 op 1 duels verlies ik zelden:)

Jasper Maassen
31 januari 2010, 15:00
idd Jasper,het is een oud gezegde hoe mooier de helm hoe slechter de goallie ::worship::

Daarom heb ik ook een effen zwarte helm ;)

Sven van de Wall
31 januari 2010, 15:01
Daarom heb ik ook een effen zwarte helm ;)

haha,ok dan

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 15:48
Heb wel 2 streethockey helms maar daar mag je niet meespelen.

Ludo van Vliet
31 januari 2010, 15:56
Heb wel 2 streethockey helms maar daar mag je niet meespelen.

WWW.DAVEART.COM (http://www.DAVEART.COM)

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 16:14
Even vertalen haha maar ziet er goed uit.In Nijmegen zit toch ook een spuiter??D8 ik tenminste

Robert van de Ven
31 januari 2010, 16:15
Hendrik,

Heb je op dit moment al een goalie masker?

Mocht je er al 1 hebben en mocht deze van plastic zijn, dan raad ik het af om hem te laten spuiten. Dat is zonde van je geld.

Mocht je ook een nieuwe helm nodig hebben dan is mijn advies om iig is goed te kijken wat er allemaal te krijgen is. In Nederland worden veelal de goedkopere itechs en reeboks verkocht gemaakt van plastic. Ik Amerika en Canada worden deze maskers liefkozend "widowmakers" genoemd.

Ik help je iig graag met je zoektocht, ik heb heel wat adressen omtrent maskers lol.

Gr
Robert

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 16:32
Heb 2 streethockeyhelms:thumsup:

Robert van de Ven
31 januari 2010, 16:42
Ga je daar in ijshockeyen?

En je bedoelt waarschijnlijk itech maskers of wat is het merk?

Gr
Robert

Chéval van den Bos
31 januari 2010, 16:46

Jasper,

Hendrik is diegene die als ENIGE van het SVFH team vorig jaar op het RGT toch nog een prijs wist te pakken..... En weet je dan nog welke prijs het was????? ::detective::

Hahaha

Hendrik, je bent een topper!! Ga maar goed trainen, misschien winnen we dan in april nog eens een hele echte prijs!::champ::

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 17:26
Volgens mij is het niets eens merk;)

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 17:28
@Boss#9

Was toen zwaar en op spelers skates kan je niet keepen he:)

Tim van der Meulen
31 januari 2010, 18:02
@Boss#9

Was toen zwaar en op spelers skates kan je niet keepen he:)

Ook al heb je geen skates aan dan nog niet!! ;)

Persbericht van 31 december 2007:
CVO heeft een succesje nodig (http://www.froubuurt.nl/voetbal/cvo-1/cvo-heeft-een-succesje-nodig.html)

maandag, 31 december 2007 10:41 Jan

http://www.froubuurt.nl/images/resized/images/stories/31-12cvo_200_200.jpgIn de kleedkamer

(http://www.froubuurt.nl/voetbal/cvo-1/images/stories/31-12cvo.jpg)

Vier doelpunten voor, tachtig tegen. De voetballers van CVO, de combinatie Vrouwenparochie / Oudeleije, weten wat incasseren is. "We beginnen altijd positief, maar als de bal er dan vijf keer in vliegt, gaan de koppies wel eens hangen."

'Nou jonge, hiest dyn fiskfergunning wol by dy?'. Een cynische opmerking die Hendrik Bakker de laatste maanden diverse keren moest aanhoren. Hij is doelman van CVO, de Combinatie Vrouwenparochie/Oudeleije. In de kelder van het noordelijk amateurvoetbal, zesde klasse B, is CVO de grote verliezer. Alle tien duels verloren, doelsaldo 4-80.

"Als je het nu laat gaan, is er straks ook geen jeugd meer. Dat is onze grote drijfveer", zegt trainer Henry Vos. Soms zakt hem de moed ook wel eens in de schoenen, bekent hij. CVO, een voetbalclub met ongeveer 150 leden, is kanonnenvoer voor andere clubs. Enkele weken geleden nog werd het 16-0 tegen Marrum. Zo'n grote uitslag is frustrerend voor de verliezende, maar ook voor de winnende partij. Dat is geen wedstrijd meer. Vos: "Eigenlijk hebben we een succesje nodig waaruit de jongens moed kunnen putten, maar dat is een lastig verhaal."

CVO is het voorbeeld van een kleine dorpsclub die de laatste jaren steeds verder wegzakte. In het seizoen 1997/1998 voetbalde het nog in de derde klasse. Daarna twee seizoenen vierde klasse en daarna is het geleidelijk bergafwaarts gegaan.

Vorig seizoen hield het sportief al niet over. Een wedstrijd gewonnen, een keer gelijk gespeeld, de rest verloren. Er is best wel jeugd bij de club, maar als een paar talentvolle spelers hun kop iets boven het maaiveld uitsteken, verkassen ze naar het enkele kilometers verderop gelegen Sint Annaparochie.

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 18:11
Ben veel beter geworden Tim en heb jou niet gezien vorig jaar.

Hermann Engelman
31 januari 2010, 18:39
hoi hendrik als je as.vrijdag tyd en zin hebt,kun je komen kijken bij ons in leeuwarden we trainen vanaf half 10 avonds.
hebben wel een ledenstop maar volgens mij kunnen we wel een keeper gebruiken,of iemand die het wil leren. zie maar..

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 18:56
Zit vrijdag met zaalvoetbal in Franeker maar ik zal eerst een uitrusting lenen van iemand:)

Jasper Maassen
31 januari 2010, 18:57
Jasper,

Hendrik is diegene die als ENIGE van het SVFH team vorig jaar op het RGT toch nog een prijs wist te pakken..... En weet je dan nog welke prijs het was????? ::detective::

Hahaha

Hendrik, je bent een topper!! Ga maar goed trainen, misschien winnen we dan in april nog eens een hele echte prijs!::champ::

Dat kan ik me nog herinneren. Als ik dan een tip mag geven: laat de hockey/voetbalstijl geheel los! Ik heb mijn hart vastgehouden toen ik stond te kijken...

Maar ik blijf erbij, een bespoten helm is het minst belangrijk...

Hendrik Bakker
31 januari 2010, 19:01
Ben verzekerd haha maar ik zal eerst mij streethockey helm dragen en dan later kijken hoe en wat:)

Robert van de Ven
31 januari 2010, 23:29
Hendrik,

Ik raad het echt af om te gaan keepen met een streethockey helm. Dat zijn maskers die we bij het inlinehockey in nederland niet eens kunnen gebruiken, laat staan met ijshockey.
1verkeerd schot en jouw steethockeyhelm (ik zou het niet eens een helm willen noemen als het een helm is voor alleen streethockey) ligt in stukken met alle gevolgen van dien.
De helm is het meest belangrijke onderdeel van de gehele uitrusting, gevolgd door de toque natuurlijk..::gowild::

Stuur me anders ff een PM.

Gr
Robert

Hendrik Bakker
1 februari 2010, 09:16
Heb ff gekeken en de merken van beide helms zijn Franklin en Itech.
Misschien zit er ook wel een helm bij de uitrusting die ik leen maar daar zal ik ff nog voor bellen.

Robert van de Ven
1 februari 2010, 13:16
Hendrik,

Ik weet je of je vast wilt keepen, maar om het zo ff te proberen heb ik anders nog wel ff wat liggen. Een fatsoenlijke zeg maar, laat maar ff weten.

Gr
Robert

Hendrik Bakker
1 februari 2010, 18:38
@ Robert ik je een bericht gestuurd:)