View Full Version : Comics
Raymond Tellers
6 januari 2008, 15:28
Heb nog een Comic van een Eaters-wedstrijd online gezet. Voor de ingeteresseerden :)
Lex Eckhardt
6 januari 2008, 20:38
Hé, die Ramsay lijkt verdacht veel op Sven Kramer. Die zal toch niet.........?!
Raymond Tellers
6 januari 2008, 22:40
Vind je? Wat Ramsay is in elk geval wel is: fotogeniek! Daar kun je honderden foto's van maken en allemaal interessant.
Wendy Tellers
6 januari 2008, 22:52
Wat Ramsay is in elk geval wel is: fotogeniek! Daar kun je honderden foto's van maken en allemaal interessant.
Heel fotogeniek is die. Voor de wedstrijd, na de wedstrijd en ook in actie.
Zelfs de keren dat je hem buiten het ijshockey op de picture hebt gezet zien de foto's er goed uit.
Raymond Tellers
17 januari 2008, 22:09
Ik heb vandaag nog twee comics online gezet. Eentje van Geleen en eentje van Krefeld. Er staan er nog twee klaar, maar voor die twee moet ik nog wachten op de taalcontrole. Die van Krefeld zijn namelijk duits en ofschoon het duits me goed afgaat, zitten er voor Duitsers zichtbaar taalfouten in :) Da motte we nie hebben ;) Die komen dus binnenkort.
Raymond Tellers
19 januari 2008, 23:56
Nogmaals twee online ... weer eentje Geleen, eentje Duitsburg.
Raymond Tellers
4 februari 2008, 18:33
Populair zijn ze geloof ik niet :) Maakt ook niet uit ... er zijn er nog twee online gekomen. Wederom eentje van Geleen en eentje van Krefeld. Ciao. Als er geen behoefte aan is, laat het maar weten (via email of PB).
Jack Mulders
4 februari 2008, 21:32
Nou die van Krefeld en Duisburg bekijk ik iedere keer weer, alleen zie ik de aankondiging meer via de KEV pagina.
Ga zo door!!!
Harm Wietze Oldersma
4 februari 2008, 21:46
Populair zijn ze geloof ik niet :) Maakt ook niet uit ... er zijn er nog twee online gekomen. Wederom eentje van Geleen en eentje van Krefeld. Ciao. Als er geen behoefte aan is, laat het maar weten (via email of PB).
Het is wel leuk om te bekijken hoor, de stijl moet je eerst even aan wennen om de details goed te zien. Naarmate je vaker kijkt worden ze ook mooier, dus wat mij betreft goed werk Raymond.
Raymond Tellers
5 februari 2008, 10:39
Ok, thanks. Dan gaan we gewoon verder :)
Raymond Tellers
6 februari 2008, 13:01
Een nieuwe is online ...
Raymond Tellers
7 februari 2008, 00:27
... er volgen nog meer ... kijk maar gewoon iedere dag effe ... want vele komen met de dag nu. Heb nog wat in te halen: Geleen, Krefeld, Duisburg. Schwenningen niet meer. Daarvan is alles online. Meer is er niet.
Luitzen van der Heide
7 februari 2008, 09:47
Ok, thanks. Dan gaan we gewoon verder :)
Zeker verder mee gaan Raymond. Begreep eerst ffe niet waar de comics stonden maar uiteraard zijn ze te vinden op je eigen site. Ziet er goed uit en het lijkt i.d. wel wat op een strip.....
Raymond Tellers
7 februari 2008, 10:28
Zeker verder mee gaan Raymond. Begreep eerst ffe niet waar de comics stonden maar uiteraard zijn ze te vinden op je eigen site. Ziet er goed uit en het lijkt i.d. wel wat op een strip.....
Ja sorry, soms ga ik er gewoon van uit dat als ik iets plaats kwa eigengemaakt dingetjes dat men wel weet waar het staat :) Excuses daarvoor. De comics zijn er eigenlijk om even iets meer aan de foto's toe te voegen. Beetje tekst om iets uit te leggen. Er zijn soms foto's waarvan je denkt: yep, aardig. Als je het verhaal erbij weet dan heb je vaak zoiets van: "aaah, zo zit dat". Zo is dat eigenlijk een beetje ontstaan. En omdat het een grappig testje was :)
Thanks!
Jordy Rutten
7 februari 2008, 13:17
Erg mooi, Raymond!
Raymond Tellers
10 februari 2008, 20:33
Thanks guys ... ik heb er nog maar een paar online gezet. Ciao.
Raymond Tellers
16 februari 2008, 02:26
De laatste week zijn er weer een paar online gezet. Zit van alles tussen.
Raymond Tellers
4 maart 2008, 22:01
Sinds 16 februari zal er waarschijnlijk wel weer e.e.a. zijn toegevoegd. In elk geval vandaag nog. Link staat hier onder.
Jeroen Pilon
4 maart 2008, 23:41
Ze zien er weer mooi uit Raymond! Ik heb ook de Flags pagina eens aandachtig bekenen... die van Pavlikovski en Ramsay vind ik echt geweldig! Ook leuk om te zien dat ik hier niet de enige ben die lid is van een fangroep met een getekend logo ;-)
Raymond Tellers
5 maart 2008, 13:06
Ze zien er weer mooi uit Raymond! Ik heb ook de Flags pagina eens aandachtig bekenen... die van Pavlikovski en Ramsay vind ik echt geweldig! Ook leuk om te zien dat ik hier niet de enige ben die lid is van een fangroep met een getekend logo ;-)
Thanks. Die van Ramsay was al wat ouder, maar ik had nog geen foto's online staan. Jammer dat die vlag nog geen seizoen mee heeft kunnen gaan :( Ach ja, er is iemand heel gelukkig met die vlag en de vlag ligt dan ook nu bij haar thuis.
Die van Pavli is de nieuwste en is pas afgelopen zondag officieel gedoopt :) Die moet nog een handtekeningetje gaan krijgen. Misschien wel vrijdag *grijns grijns*
Vilt en stof ligt hier altijd genoeg op voorraad :) Voor volgend seizoen staat nog een vlaggetje op de planning. Nou goed, als de pre play offs gehaald worden, wordt de planning wellicht wat krapper gemaakt :)
Raymond Tellers
5 maart 2008, 13:08
@Jeroen: domme vraag wellicht, maar die haai in je signature heb je natuurlijk zelf gemaakt of niet? Hehehe, grappig :) :) Laat me gokken: dat ben je zelf met een zakje op de rug om de reisjes te maken :)
Jeroen Pilon
5 maart 2008, 14:50
Dat is geen domme vraag hoor! Het is het logo van de fanclub waar ik lid van ben. In de regelementen staat dat leden op het moment van aanmelding niet woonachtig mogen zijn in Keulen, vandaar dat zakje aan de stick; we moeten immers allemaal een (behoorlijke) reis maken om de Haie te kunnen zien! De tekening is overigens afkomstig van een ander lid, ik ben zelf niet zo bedreven in het maken van echte tekeningen! Wat ook wel leuk is om te vermelden is dat Doug Mason al geruime tijd een speldje van onze mascotte op zijn jasje heeft zitten! Onze fanclub is niet zo groot en op deze manier wordt er op een hele originele en spontane manier reclame gemaakt; tijdens de meeste persconferenties is het speldje in het zicht geweest! De fanclub shirts heb ik overigens wel zelf bedacht ;-)
http://cache.gettyimages.com/xc/78834995.jpg?v=1&c=EWSAsset&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1930379C2D113B8FB2ADCEB2BD8DB597630 ECA3385C13A290DC
Jack Mulders
5 maart 2008, 18:17
Die van Pavlikovski is supermooi, je ziet de ervaring van het vlaggen maken steeds beter terug, respect hiervoor.
En hij neemt ze trouw iedere wedstrijd mee naar de ijshal.
Hij is ze volgens mij nog nooit vergeten.
Jack Mulders
5 maart 2008, 18:18
Die van Pavli is de nieuwste en is pas afgelopen zondag officieel gedoopt :) Die moet nog een handtekeningetje gaan krijgen. Misschien wel vrijdag *grijns grijns*
<
Kijk je wel uit met parkeren daar, Raymond???
Wendy Tellers
5 maart 2008, 20:14
Ik heb de nieuwe vlag nog niet in het echt kunnen bewonderen.
Alleen op foto's en ik vind hem schitterend!
Na Vasiljevs is Pavli mijn favoriete speler.
Niet voor niets vorig seizoen een shirtje van gekocht ........
Maar ook mijn rustigere Vasiljevs vlag vind ik nog steeds super en Vasiljevs zelf ook!!!!
Raymond Tellers
6 maart 2008, 00:32
Kijk je wel uit met parkeren daar, Raymond???
Hahaha, ja dank je :) Was Iserlohn he? Ach ja. Als het maar gezellig is!
Raymond Tellers
6 maart 2008, 00:32
Die van Pavlikovski is supermooi, je ziet de ervaring van het vlaggen maken steeds beter terug, respect hiervoor.
En hij neemt ze trouw iedere wedstrijd mee naar de ijshal.
Hij is ze volgens mij nog nooit vergeten.
Nope, nog nooit vergeten :) En maar slepen met alles *grijns* Maar ik vind het leuk dat iedereen meedoet.
Raymond Tellers
6 maart 2008, 00:34
Dat is geen domme vraag hoor! Het is het logo van de fanclub waar ik lid van ben. In de regelementen staat dat leden op het moment van aanmelding niet woonachtig mogen zijn in Keulen, vandaar dat zakje aan de stick; we moeten immers allemaal een (behoorlijke) reis maken om de Haie te kunnen zien! De tekening is overigens afkomstig van een ander lid, ik ben zelf niet zo bedreven in het maken van echte tekeningen! Wat ook wel leuk is om te vermelden is dat Doug Mason al geruime tijd een speldje van onze mascotte op zijn jasje heeft zitten! Onze fanclub is niet zo groot en op deze manier wordt er op een hele originele en spontane manier reclame gemaakt; tijdens de meeste persconferenties is het speldje in het zicht geweest! De fanclub shirts heb ik overigens wel zelf bedacht ;-)
Super idee!!! Gaaf zo'n idee om alleen mensen toe te staan die niet uit Keulen komen. Zo hebben we in Krefeld eens een GoogleEarth-document gemaakt van de plaatsen waar KEV-fans vanaf komen. Ook leuk. Symphatiek van Mason dat hij het draagt. Ziet goed uit.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.