PDA

View Full Version : bekerfinale shirt veiling ONLINE

Michel Ruipers
21 januari 2010, 23:06
Er kan nog steeds geboden op diverse shirts van de Ruijters Eaters die ze droegen in de gewonnen bekerfinale!!!!!

www.bekerfinale2010.nl (http://www.bekerfinale2010.nl) of www.eatersveiling.nl (http://www.eatersveiling.nl)

Piet de Kort
22 januari 2010, 07:47
Er kan nog steeds geboden op diverse shirts van de Ruijters Eaters die ze droegen in de gewonnen bekerfinale!!!!!

www.bekerfinale2010.nl (http://www.bekerfinale2010.nl) of www.eatersveiling.nl (http://www.eatersveiling.nl)

15 shirts. Waar zijn de shirts van de diverse imports? Die mis ik. ::worship::

Sven van de Wall
22 januari 2010, 07:53
15 shirts. Waar zijn de shirts van de diverse imports? Die mis ik. ::worship::

die zijn al verkocht Piet,er zat nog een buy now optie bij als je daarop klikte was je verzekerd van het shirt voor 150 euro

Stefan Bouma
22 januari 2010, 09:24
Dat is best wel jammer, ze hadden misschien veel meer geld opgeleverd als je kon bieden! Zie de X-mas shirts van Flyers, alle imports zaten rond 200 euro of hoger!

Rob Verschuuren
22 januari 2010, 10:06
mooie aktie en geweldig mooie shirts!!

ben best benieuwd of de biedingen op de shirts van Dennis en Jeffrey uit Tilburg of Geleen komen.

als ik speler zou zijn, zou ik het zelf kopen! ha ha ha mooi aandenken

Piet de Kort
22 januari 2010, 10:56

ben best benieuwd of de biedingen op de shirts van Dennis en Jeffrey uit Tilburg of Geleen komen.

Gouden plak is veel mooier dan het shirt, Rob! ::poke::

Jan Hofstede
22 januari 2010, 11:00

Spelers krijgen uiteraard hun eigen shirt.... Zo zijn wij in Geleen wel...:Shiny:

Rob Verschuuren
22 januari 2010, 11:14
Spelers krijgen uiteraard hun eigen shirt.... Zo zijn wij in Geleen wel...:Shiny:is toch tegenstrijdig......... hierboven staat, dat de shirts, door de spelers gedragen, gekocht kunnen worden Jan.

Ze hebben toch niet met twee shirts gespeeld????? Of een replica is te koop, of de speler krijgt een replica

Ook een replica van het wedstrijdshirt is een mooi aandenken, een gameworn shirt is nog een mooier aandenken

Stefan Bouma
22 januari 2010, 11:21
als ze nou 2 hadden, hadden ze in de rust kunnen wisselen!

Piet de Kort
22 januari 2010, 11:33
als ze nou 2 hadden, hadden ze in de rust kunnen wisselen!

Welke rust? Tussen de 1e of 2e periode! Scheelt ook in draagtijd! ::kewlpics:::partyman:

Stefan Bouma
22 januari 2010, 11:37
Ja dat klopt ook weer, ach na 30 minuten speeltijd, na de shift even wisselen dan!

Heb je al een gameworn toque van Gelean bemachtigd?::bonk::

Piet de Kort
22 januari 2010, 11:46
Heb je al een gameworn toque van Gelean bemachtigd?

Ik heb een toque van mezelf! Lekker met mijn eigen au de cologne geurtje! ::devildance::

Rob Verschuuren
22 januari 2010, 12:08
Ik heb een toque van mezelf! Lekker met mijn eigen au de cologne geurtje! ::devildance::dus jij hebt de toque, die een speler van de U10 kwijt is ::happycheer::

verder heb ik net je vrouw gesproken........... de cologne geur is; :Pukey:

Piet de Kort
22 januari 2010, 12:47
dus jij hebt de toque, die een speler van de U10 kwijt is verder heb ik net je vrouw gesproken........... de cologne geur is;

:lies: ::withstupid:: :blablabla: :blablabla: :blablabla:

Dick van der Weert
22 januari 2010, 12:49

Ik weet dat de ouders van Ziga Svette zijn shirt hebben gekocht,dus dat zal wel meer gebeurd zijn.........

Rob Verschuuren
22 januari 2010, 13:26
Ik weet dat de ouders van Ziga Svette zijn shirt hebben gekocht,dus dat zal wel meer gebeurd zijn.........mooi voor de fans Dick, maar ik kan me goed voorstellen dat je als speler dit shirt niet weg wil doen!

Rob Verschuuren
22 januari 2010, 13:27
:lies: ::withstupid:: :blablabla: :blablabla: :blablabla:zal het zaterdag weer goed maken Pietje