View Full Version : ijshockeyforum voor iphone
Wendy Smits
19 januari 2010, 12:02
Ok, bij voorbaat al sorry voor waarschijnlijk een domme vraag maar ik heb sinds 2 dagen een Iphone. Als naar ijshockeyforum ga, krijg ik wel de mobiele uitvoering maar alles blijft piepklein. Ook als ik er een paar keer op het scherm druk, blijft het scherm klein.
Echter, als ik in een thread bijv. op "4/5/6......volgende" druk, dan wordt het scherm wel groot.
Wat doe ik fout bij de "gewone pagina's" ?
Mitchell van Amelsfort
19 januari 2010, 12:40
Dat is de iPhone inzoom functie als je op een stuk tekst dubbel klikt dan zoomt hij automatisch in zodat de tekst over heel de schermbreedte staat. Je kunt ook inzoomen doormiddel van je vingers op het scherm uit elkaar te bregen en vice versa.
Wendy Smits
19 januari 2010, 13:05
Bedankt Mitchel !
Het dubbelklikken op de tekst (op de voorpagina) werkt niet maar het uitelkaar brengen van je vingers werkt goed dus probleem opgelost !
Bas-Jan van Roekel
19 januari 2010, 13:10
Ik denk dat je de iPhone verkeerd begreep.
De manier waarop je wilt inzoomen werkt alleen op een website waar een foto of stukje tekst staat. Als je dan 2 keer tikt op het scherm dan zoomt de iPhone (Safari) in op dat stukje van het scherm als een vergrootglas. (zoom-tool)
Maar omdat het Mobile forum, de startpagina tenminste alleen maar uit web-linkjes bestaat en deze allemaal in je venster passen zal de iPhone geen reden zien om in te zoomen op deze linkjes via de zoom-tool.
YouTube- Mac Tutorial: Multi-Touch Trackpad
Via deze link zie je hoe je het beste kunt inzoomen, door met 2 vingers een knijpende beweging te maken over het scherm.
Als je deze manier gebruikt van in- en uitzoomen dan werkt het wel.
Mitchell van Amelsfort
19 januari 2010, 13:49
Op de homepage werkt het inderdaad niet omdat de langste zin in het scherm ( iPhone denkt dat dit tekst is) net zo breed is als je scherm. Al je nog meer vragen heb kun je eens rondsnuffelen op www.iphoneclub.nl en het forum aldaar. Je mg me ook mailen of PB'en hoor overigens.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.