View Full Version : Het gaat de 'goede' kant op met ijshockey...
Eric van der Putten
7 januari 2010, 22:08
Zojuist gekregen in mijn mailbox, de nieuwsbrief van Red Eagles:
Belangrijke mededeling!
Het bondsbestuur van de NIJB heeft de Eerste Divisiewedstrijd Hijs Hokij Den Haag versus Red Eagles ?s-Hertogenbosch uitgeroepen tot wedstrijd met een verhoogd risico. Dit betekent dat er verscherpte veiligheidsmaatregelen genomen worden. De kaartverkoop voor de supporters van Hijs Hokij zal bij de vooringang van De Uithof plaatsvinden; de kaartverkoop voor de suppor*ters van de Red Eagles zal bij de achteringang van de Uithof plaatsvinden. Beide groepen krijgen een eigen gedeelte van de tribune toegewezen. In de pauze zal op het gedeelte van de Red Eagles ook koffie en thee verkrijgbaar zijn. Iedereen dient zich, op verzoek van een official, te kunnen legitimeren.
Namens de Stichting Topsport Red Eagles ?s-Hertogenbosch
Piet de Kort
7 januari 2010, 22:14
Zojuist gekregen in mijn mailbox, de nieuwsbrief van Red Eagles:
Belangrijke mededeling!
Het bondsbestuur van de NIJB heeft de Eerste Divisiewedstrijd Hijs Hokij Den Haag versus Red Eagles ?s-Hertogenbosch uitgeroepen tot wedstrijd met een verhoogd risico. Dit betekent dat er verscherpte veiligheidsmaatregelen genomen worden. De kaartverkoop voor de supporters van Hijs Hokij zal bij de vooringang van De Uithof plaatsvinden; de kaartverkoop voor de suppor*ters van de Red Eagles zal bij de achteringang van de Uithof plaatsvinden. Beide groepen krijgen een eigen gedeelte van de tribune toegewezen. In de pauze zal op het gedeelte van de Red Eagles ook koffie en thee verkrijgbaar zijn. Iedereen dient zich, op verzoek van een official, te kunnen legitimeren.
Namens de Stichting Topsport Red Eagles ?s-Hertogenbosch
Veel plezier, Eric! :goodman:
Piet Jansen
7 januari 2010, 22:14
Moet je bij het supporters detachement van de politie Haaglanden zijn. Die vonden het ook nodig om tegen TT moeilijk te doen. Wordt ergens wat geroepen en hoppa maatregelen
Piet de Kort
7 januari 2010, 22:19
Moet je bij het supporters detachement van de politie Haaglanden zijn. Die vonden het ook nodig om tegen TT moeilijk te doen. Wordt ergens wat geroepen en hoppa maatregelen
Ik heb er nog een trauma van, Piet! Gelukkig maakte de 2 winstpunten veel goed! ::wavetowel::::happy::::worship::
Piet Jansen
7 januari 2010, 22:23
Ik heb er nog een trauma van, Piet! Gelukkig maakte de 2 winstpunten veel goed! ::wavetowel::::happy::::worship::
Maar even serieus die zijn echt zwaar overspannen. Als er ergens ook maar wat geroepen of verzonnen wordt dan zitten ze er bovenop. Laat ze lekker die kleine crimi`s achterna gaan zitten
Abe Brouwer
7 januari 2010, 22:32
Pff waar gaat dit over zeg.
Twan Witzier
7 januari 2010, 23:07
Nou ik kan iedereen uit de droom helpen, het komt niet bij de politie vandaan maar uit een andere hoek::surrender::.::surrender::.
Iedereen is van harte welkom zaterdag om de 1e divisie wedstrijd bij te wonen, Den Haag zal er alles aan doen om er een mooie echte ijshockey wedstrijd van te maken met alles erop en eraan.
En winnen doen we zeker.::hyper::
Wendy Smits
8 januari 2010, 08:58
Maar even serieus die zijn echt zwaar overspannen. Als er ergens ook maar wat geroepen of verzonnen wordt dan zitten ze er bovenop. Laat ze lekker die kleine crimi`s achterna gaan zitten
Werk je bij de politie Piet dat je precies weet hoe het daar gaat ?
Piet de Kort
8 januari 2010, 10:21
Werk je bij de politie Piet dat je precies weet hoe het daar gaat ?
Ssssstttttttt Wendy, Pietje werkt misschien wel "undercover"! ::happy::
Piet Jansen
9 januari 2010, 10:16
Shit door de mand gevallen :goodman:
Jan van Son
9 januari 2010, 13:36
Nu snap ik ook de locatie"'ver weg".
Twan Witzier
10 januari 2010, 01:05
Zie je wel 1e divisie gewonnen: Den Haag vs Den Bosch 7-2
Tonny Staal
10 januari 2010, 10:25
Zie je wel 1e divisie gewonnen: Den Haag vs Den Bosch 7-2
Ja..
Met dank aan.......
:Bonk3:
Piet de Kort
10 januari 2010, 11:12
Ja..
Met dank aan.......
.............. Claudia van Leeuwen! ::thumbsup::
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameID=28401
Robert van de Ven
11 januari 2010, 00:10
Ja..
Met dank aan.......
:Bonk3:
Ik denk dat het vooral te danken was aan 5 eredivisie spelers...
Verder valt het volgens mij idd allemaal wel mee met de supporters etc, wat ik begreep was het allemaal goed verlopen. Vorige x in denbosch was het iig een mooie wedstrijd zonder vreemde straffen of rare voorvallen. 2 goed hockeyende teams, zoals het hoort dus. Daar kan je als toeschouwer alleen maar van genieten.
Robert
Twan Witzier
11 januari 2010, 00:52
5 ?
Allemaal jonge pikkies, niks mis mee de jeugd laten meedoen toch ?
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.