View Full Version : Welkom Tommie Albers :)
Fintan Planting
2 januari 2010, 09:18
Forummoderator Dennis Albers is gisteren (1 januari 2010) vader geworden van een zoon: Tom. Natuurlijk een mooie ijshockeynaam en nota bene op de dag dat Speel zijn return aankondigt :)
Via deze weg nogmaals gefeliciteerd, Dennis! Dat jullie maar veel plezier aan de kleine man mogen beleven...
Joep Meijsen
2 januari 2010, 09:56
Forummoderator Dennis Albers is gisteren (1 januari 2010) vader geworden van een zoon: Tom. Natuurlijk een mooie ijshockeynaam en nota bene op de dag dat Speel zijn return aankondigt :)
Via deze weg nogmaals gefeliciteerd, Dennis! Dat jullie maar veel plezier aan de kleine man mogen beleven...
http://www.bellybelly.com.au/forums/images/smilies/sling3.gif Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, Dennis http://www.bellybelly.com.au/forums/images/smilies/familybed1.gif
Vanaf drie jaar kunnen ze beginnen met ijshockey :-)
Remco Bambacht
2 januari 2010, 10:04
Mooie datum Dennis! Van harte gefeliciteerd! Ik had toch stiekem gehoopt op Cam maar Tom is een uitstekende keuze ;)
Rudy Bouquet
2 januari 2010, 11:01
Dennis, gefeliciteerd....!
Ivo Willems
2 januari 2010, 11:45
Gefeliciteerd Dennis :)
Henry Tittse
2 januari 2010, 12:11
Proficiat Dennis!!
Welkom Tommie!!
Jack Mulders
2 januari 2010, 19:35
Ook namens mij van harte, maak er een ijshockeyer van zou ik zeggen....
Piet de Kort
3 januari 2010, 01:24
Dennis en familie; van harte met jullie aanwinst Tom. Geniet van die kleine, ze zijn zo groot! :goodman:
Michael van Opstal
3 januari 2010, 18:16
Van harte Dennis en familie, kijk nog maar ff de show van Theo Maassen van gisteren;-)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.