View Full Version : Forum dicht voor onderhoud
Joep Meijsen
28 december 2009, 21:32
Lees gaarne even de mededeling over het forumonderhoud komende donderdag. Daardoor is het forum die dag enkele uren offline.
Verder ook aandacht voor de uitbreiding van de forumregels met een nieuwe regel. Hierin wordt nadrukkelijk vermeld dat de regels ook gelden voor onderling verstuurde pb-berichten. Kanttekening daarbij is dat wij dat verkeer niet kunnen monitoren, maar wie het gevoel heeft onheus bejegend te worden in een PB kan deze doorsturen naar één van de moderators.
http://www.ijshockeyforum.com/n/announcement.php?f=6
Levi de Beer
31 december 2009, 15:01
Lees gaarne even de mededeling over het forumonderhoud komende donderdag. Daardoor is het forum die dag enkele uren offline.
Verder ook aandacht voor de uitbreiding van de forumregels met een nieuwe regel. Hierin wordt nadrukkelijk vermeld dat de regels ook gelden voor onderling verstuurde pb-berichten. Kanttekening daarbij is dat wij dat verkeer niet kunnen monitoren, maar wie het gevoel heeft onheus bejegend te worden in een PB kan deze doorsturen naar één van de moderators.
http://www.ijshockeyforum.com/n/announcement.php?f=6
Op zich wel link Joep. Theoretisch gezien kun je het PB nog in de quote aanpassen als je het doorstuurd...
Joep Meijsen
31 december 2009, 15:02
Inmiddels is het forum gemigreerd. De DNS wordt geleidelijk omgezet, maar volgens mij is alles weer klaar voor gebruik.
Joep Meijsen
31 december 2009, 15:04
Op zich wel link Joep. Theoretisch gezien kun je het PB nog in de quote aanpassen als je het doorstuurd...
We zullen ook zeker in zo'n geval niet schorsen zonder weerwoord en controle. Ik hoop overigens dat we deze regel nooit nodig zullen hebben.
Het is ingevoerd na een recente klacht van een forumgebruiker. We kwamen toen tot de conclusie dat we niets konden doen omdat de regels specifiek betrekking hebben op postings op het forum. In extreme gevallen willen we echter toch wat kunnen doen op basis van de regels die alle gebruikers kennen.
Levi de Beer
31 december 2009, 15:21
Ik hoop overigens dat we deze regel nooit nodig zullen hebben.
Laten we het hopen.
Fintan Planting
31 december 2009, 16:49
Inmiddels is het forum gemigreerd. De DNS wordt geleidelijk omgezet, maar volgens mij is alles weer klaar voor gebruik.
De migratie lijkt inderdaad zonder noemenswaardige problemen gelukt te zijn, dus hopelijk ervaart iedereen vanaf vandaag minder vertraging tijdens drukke tijden op dit forum.
Mochten er door de migratie toch problemen zijn ontstaan, meld dit gerust in deze thread, via een PB naar de admins/mods of een mail naar redactie@ijshockey.com.
Chéval van den Bos
31 december 2009, 18:23
Het werkt volgens mij weer (zoals we gewend zijn) perfect! Mijn dank aan de mannen van ijshockey.com die alle discussies mogelijk maken en een heel fijne jaarwisseling!!
Groeten, chéval van den Bos
Claudia van Maurik
1 januari 2010, 22:59
Ben heel benieuwd hoe het morgen gaat met meerdere wedstrijden tegelijk.
Morgen zullen we het weten.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.