PDA

View Full Version : Ho ho hooo, speciale wens voor iedereen!

Piet de Kort
16 december 2009, 23:23
Ho ho hooo!

Ik heb voor jou een wens.

Bekijk mijn video wenskaart op

http://www.dancingsantacard.com/?santa=1441853

Groetjes van Pietje.

Jan Hofstede
17 december 2009, 00:18
Ho ho hooo!

Groetjes van Pietje.

Haha... Prachtig, Piet...

Ook jij fantastische feestdagen en een gezond, liefdevol en sportief 2010...

Uiteraard zal je eerst de nederlaag tegen Geleen moeten verwerken... maar toch...::proost:: Ook een toost op jouw welzijn...

Bartele de Boer
17 december 2009, 08:49
Ho ho hooo!

Groetjes van Pietje.

Je had danser moeten worden Piet. Echt weer iets voor jou vriend.

Jij en jou verdere fam. ook fijne dagen als ik je voor die tijd niet meer zie.

O ja, zou je zaterdag a.s nog zo::cheerleader::::tease:: :goodman:dansen na afloop van de verloren wedstrijd tegen de Flyers?::wavetowel::

P.s. Kom je zaterdag a.s. ook? We nemen berenburg, bruine suiker (voor Gerard) mee.

Piet de Kort
17 december 2009, 09:27
P.s. Kom je zaterdag a.s. ook? We nemen berenburg, bruine suiker (voor Gerard) mee.

De weersvoorwachtingen zijn op dit moment niet ideaal om a.s. zaterdag af te reizen naar Thialf.
Helaas staat mijn arreslee nog bij de reparateur! We houden contact. ::happy::

Annet Boers
17 december 2009, 09:48
De weersvoorwachtingen zijn op dit moment niet ideaal om a.s. zaterdag af te reizen naar Thialf.
Helaas staat mijn arreslee nog bij de reparateur! We houden contact. ::happy::
zwak excuus piet,

je moet er wat voor over hebben... ::tease::

Rob Verschuuren
17 december 2009, 10:05
Ho ho hooo!

Groetjes van Pietje.geweldig gedaan Piet! Ik wist niet, dat jij zo goed kon dansen :goodman:

Johan van der Donk
17 december 2009, 11:13
Mooie spagaat Piet.....misschien moet je toch maar eens nadenken over een goalie carri?re? ;)

Maar ook jij en de rest, een fijne kerst en een voorspoedig 2010.

YouTube- kerstman is dronken

Piet de Kort
17 december 2009, 11:32
zwak excuus piet,

je moet er wat voor over hebben...

Inderdaad moet ik er wel héél véél voor over hebben om jou een keertje te zien, Annetje! Wie weet ben ik er zaterdag gewoon bij! ::thumbsup::

Lou-Ann Bartels
17 december 2009, 12:54
Hierbij wil ik graag alle mede-forumbezoekers en alle andere mensen op deze wereld hele fijne feestdagen toewensen en een gezond en gelukkig 2010!

Gerard van der Heide
17 december 2009, 14:37
Inderdaad moet ik er wel héél véél voor over hebben om jou een keertje te zien, Annetje! Wie weet ben ik er zaterdag gewoon bij! ::thumbsup::

Piet, alle zeilen worden bijgezet om jou te laten genieten van us nationale slokje.
Berenburg vliegt de winkel uit met dit barre weer. Dus eigenlijk kun je het niet maken om NIET te komen.

Voor iedereen overigens fijne dagen gewenst..........

Piet de Kort
17 december 2009, 14:40
Piet, alle zeilen worden bijgezet om jou te laten genieten van us nationale slokje.
Berenburg vliegt de winkel uit met dit barre weer. Dus eigenlijk kun je het niet maken om NIET te komen.

Voor iedereen overigens fijne dagen gewenst..........

Als ik naar Thialf kom, moet ik toch zowiezo zelf rijden, Gerard! Mijn "Tilburgse vrienden" rijden alleen maar korte afstanden! Fijn hé!:Bonk3:

Gerard van der Heide
17 december 2009, 14:46
Als ik naar Thialf kom, moet ik toch zowiezo zelf rijden, Gerard! Mijn "Tilburgse vrienden" rijden alleen maar korte afstanden! Fijn hé!:Bonk3:

Leuke "vrienden" zeg ::wavetowel::.................. De berenburg kan dus in de kast blijven? Of drinken jou "Tilburge vrienden" dat ook?

Piet de Kort
17 december 2009, 14:57
Leuke "vrienden" zeg ::wavetowel::.................. De berenburg kan dus in de kast blijven? Of drinken jou "Tilburge vrienden" dat ook?

1 klein borreltje kan wel! ::cheerleader::::thumbsup::

P.s. 1 drinkt alles, als het voor niets is! De andere is een sporter (denkt ie) en drinkt dus alleen sportdrank. ::wavetowel:: Ze zullen dadelijk wel reageren!

Marco Bander
17 december 2009, 19:05

Als die "vrienden" allemaal een stukje rijden is er voor jouw toch niets aan de hand?

Marco

Annet Boers
17 december 2009, 20:56
zaterdag zijn jullie vrij.. Op tijd vertewkken en daarna gewoon even een overnachting boeken in een of ander hotel in heerenveen. Zondag op gemak weer terug rijden. Opgelost piet!

Joeke-Melle de Vries
18 december 2009, 09:59
Hierbij wil ik graag alle mede-forumbezoekers fijne feestdagen toewensen en een gezond en gelukkig 2010!

Marion van Biezen
18 december 2009, 11:35
Ik wens alle forumbezoekers en hun familie hele fijne feestdagen.
En een gezond, gelukkig en vooral een knallend 2010

Groetjes Marion en Gezinnetje

Piet de Kort
18 december 2009, 13:13
zaterdag zijn jullie vrij.. Op tijd vertewkken en daarna gewoon even een overnachting boeken in een of ander hotel in heerenveen. Zondag op gemak weer terug rijden. Opgelost piet!

Ik had op zijn minst wel een slaapplaats bij jullie verwacht, Annetje! Zelfs als ik tussen jou en Chéval in bed moet liggen, hoor je mij waarschijnlijk niet klagen! :goodman:::thumbsup::::cheerleader::

Chéval van den Bos
18 december 2009, 13:20
Ik had op zijn minst wel een slaapplaats bij jullie verwacht, Annetje! Zelfs als ik tussen jou en Chéval in bed moet liggen, hoor je mij waarschijnlijk niet klagen! :goodman:::thumbsup::::cheerleader::

tussen ons in is geen plekje voor jou, maar als je nou niet al te veel drinkt zaterdag mag je wel op een van de hoogslapers liggen, daarnaast hebben we ook nog voor 3 personen luchtbedden. dus plek zat bij ons hoor!

Chéval van den Bos
18 december 2009, 13:21
ik zie dat ik op de verkeerde naam ben ingelogd, maar dit berichtje was dus van annet en niet van cheval, en ja hij is het er wel mee eens hoor! haha

Piet de Kort
18 december 2009, 13:45
ik zie dat ik op de verkeerde naam ben ingelogd, maar dit berichtje was dus van annet en niet van cheval, en ja hij is het er wel mee eens hoor! haha

Ik geloof er niets van! Zo flauw is Chéval niet! :Bonk3: Misschien tot zaterdag, vooralsnog blijf ik dan niet slapen. :goodman:

Luitzen van der Heide
18 december 2009, 14:07

Hmmm... Wat zat er in die warme chocolademelk Annet? Of heeft te maken met de guirlande die Cheval aan het zoeken is?

Gerard van der Heide
18 december 2009, 14:28

Heb je wel een Fryslân-dispensatie stempeltje in je rijbewijs Pietje? Deze heb alleen jij nodig om in Fryslân te mogen rijden. ............ je "vrienden" moeten dus vanaf Urk wel rijden vermoed ik.

YouTube- The Pogues & Kirsty McColl - Fairytale Of New York (Xmas Song)