View Full Version : Uitslagen AHRL Poule B
Serge von Bannisseht
24 november 2009, 11:14
@all teams AHRL,
Tracht enige tijd de standen te volgen/ bij te houden van de AHRL, poule B. Deze worden nauwelijk tot niet bijgehouden in tegenstelling tot de zeer gemotiveerde teams uit poule A (http://www.nijb.nl/cms.php?Page=18&LevelID=17&CompID=476) welke deze zelfs tot en met de wedstrijdsheets bijhouden. Laten we dit voorbeeld volgen,
De Hoorn Rhino's ontbreken ook nog...
Lees graag jullie reacties hierop,
Met vriendelijke groet,
Serge von Bannisseht
Leiden Polar Bears
Sebastiaan Schuemie
24 november 2009, 13:20
Yup.. dat moet andersom zijn. Anders heeft Serge een andere NIJB site ;)
Maar het is al eerder geopperd en het zou zeker fijn zijn voor de mensen in Poule A.
Serge von Bannisseht
24 november 2009, 14:43
Hehe, discussie komt op gang, goed opgelet! Slapen hebben we genoeg gedaan.
Je hebt afgelopen zondag wel als een ware NHL gespeeld, super.
Sebastiaan Schuemie
24 november 2009, 15:40
Dat hoop je ;)
Het was namelijk te verwachten dat er een reactie zou komen van Jeroen en of van mij. Pas als er andere 'vreemde' gebruikers reageren, komt het op gang.
Die poule vergissing was toch niet met opzet gedaan he. Je mag best toegeven dat het een foutje was. Maarre... wat was nou de uitslag dan van zondag?
Serge von Bannisseht
24 november 2009, 17:21
@Sebastiaan,
Als het echt een foutje was dan zou er tot op heden nog geen reactie zijn geweest, eens?
Moet toch immer vragen/ discussie oproepen! Jammer dat het alleen is geopperd en geen gehoor aan is gegeven.
Het enige wat wel juist is is dat de motivatie/ teamspirit van de Leiden Polar Bears, poule A, zeer zeker aanwezig is en Ruit de standen incl. wedstrijdsheets voor zover voorhanden altijd snel verwerkt dan wel hij de forums afzoekt om de uitslagen van gespeelde wedstrijden te achterhalen.
Ruit, dank hiervoor echt geweldig.
Ik ga ervanuit overige teams, ondanks weliswaar het vrijblijvende karakter van AHRL, w.o. Amsterdam Shinny Club, Mix Stars Nijmegen, Los Padres Utrecht en De Hoorn Rhino's volgen, wie volgt? Bijgaand de link naar de NIJB site (http://www.nijb.nl/cms.php?Page=login) voor diegene welke zijn bevoegd om in te kunnen loggen.
Wens allen nog een goed en sportief (http://www.nijb.nl/fpr/) seizoen.
@Poule B Ga zo door, helemaal super!
Vincent Jansen
24 november 2009, 17:57
op nijb site stond Padres - M@DS gepland, dit is niet doorgegaan. In plaats hiervan hebben zouden de padres tegen de mixstars spelen, dit is ook niet doorgegaan. Reden waarom de wedstrijd(en) niet gespeeld zijn, zijn mij onbekend.
Erwin van den Boom
24 november 2009, 22:54
op nijb site stond Padres - M@DS gepland, dit is niet doorgegaan. In plaats hiervan hebben zouden de padres tegen de mixstars spelen, dit is ook niet doorgegaan. Reden waarom de wedstrijd(en) niet gespeeld zijn, zijn mij onbekend.
Wij hoorden pas donderdag avond dat de wedstrijden verzet zijn en dat wij effe op zondag moesten spelen in Utrecht,we hebben nog gevraagd wie er konden maar we hadden te weining mensen.Maar dit is niet de eerste keer dat er een wedstrijd van den bosch verzet word.Weet iemand hoe dat komt?
Luuk van Dijk
24 november 2009, 23:52
Dit keer lag het niet aan ons in ieder geval. De wedstrijd word komende zondag gespeeld. Dit wisten wij (dit keer wel) ruim van te voren.
Erwin van den Boom
25 november 2009, 00:00
Dit keer lag het niet aan ons in ieder geval. De wedstrijd word komende zondag gespeeld. Dit wisten wij (dit keer wel) ruim van te voren.
Aankomende zondag staat de wedstrijd Utrecht-Amsterdam,weet Amsterdam dat de wedstrijd van hun niet doorgaat?Het is maar een tip.
Luuk van Dijk
25 november 2009, 00:16
Aankomende zondag staat de wedstrijd Utrecht-Amsterdam,weet Amsterdam dat de wedstrijd van hun niet doorgaat?Het is maar een tip.
Geen idee. Ik ben niet degene die het allemaal regelt. Ik heb gehoord dat ik moet spelen. Zal het nog wel even doorgeven.
Vincent Jansen
25 november 2009, 01:22
Ik weet alleen dat het ijs er gewoon lag in utrecht. Uiteindelijk vriendschappelijk partijtje gespeeld met een comibinatie padres-buccaneers-ijcu-rhino's.
Tegen wie de padres zondag spelen weet ik niet, ik ben er in iedergeval niet bij omdat ik een wedstrijd in Enschede speel (Buccaneers).
Sebastiaan Schuemie
25 november 2009, 09:38
Gelukkig zijn we niet de NHL ;)
Misschien kunnen ze in Utreg een triootje doen zondag....
Luuk van Dijk
25 november 2009, 15:42
Het schijnt zo te zijn dat wij ons houden aan het opgegeven schema dat ontvangen is door het bestuur van de ARHL. Schijnbaar word dit niet bijgehouden op de NIJB-site.
Wij kunnen hier dus niets aan doen.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.